czarlik Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam, jestem posiadaczem Audi a4 z 98 roku, silnik to 1.9 tdi aff ( czyli ta oslabiona wersja 90 konnego ), ale moj ma jakiś inny soft i lata dobrze. Mam z nim mały problem. Otóż nie prowadzi sie jak należy . Zawieszenei jest w porządku, ponieważ wymieniłem wszystkie wahacze które miały luz, amortyzatory pokazują ok 75%, a auto gdy jade po glaskiej drodze prowadzi sie dobrze, natomiast po wybojach , przód staje się niestabilny i jakby robi nim na boki. Opony też mam dobre ( roczne Bridgestony). Jeździłem juz b5 w dużo gorszym stanie i bylo tego zjawiska. Znajomy podpowiedział mi, ż emoże być wybita poduszka pod silnikiem? Czy faktycznie jest taka możliwość ? Dodam iż nie telepie nadwoziem , ani nic sie nie tłucze przy zapalaniu o karoserie, jednak troche rusza sie lewarek od biegow, co nie uwazzam za normalne, tzn gdy sie doda lub ujmie nagle gazu to to rusza sie przód tyl. Dziękuję z góry za wszelaka pomoc
radioo11 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 jednak troche rusza sie lewarek od biegow, co nie uwazzam za normalne, tzn gdy sie doda lub ujmie nagle gazu to to rusza sie przód tyl. Dziękuję z góry za wszelaka pomoc lewarek tu akurat to normalne,byles na geometri po zrobieniu zawiasa?
czarlik Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak , właśnie zapomniałem dopisać, geometria ustawiona bardzo dobrze. Właśnei lewarek rusza się troche inaczej niż powinien. Cyz wybita poduszka, może powodować gorsze prowadzenie?
radioo11 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 zeby poduszka tak wplywala na prowadzenie to nie sadze,chyba ze silnik ci sie przewala z jednego blotnika na drugi? hi hi to zart.sprawdz stabilizator przede wszystkim jego tuleje czy nie jest gdzies pekniety itd.
konus Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 a moze tuleje na belce albo końcówka drążka mówi papa no chyba że może czasem być uwalona poduszka na tylnym amortyzatorze Przy okazji pozdrawiam kolegę z buska
simsonek Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 U mnie było podbnie (też w AFF ale to bez znaczenia akurat) to winą okazały sie tylne amortyzatory. Miały za dużą różnicę między lewym a prawym z tyłu. Wymieniłem oba i wszystko w porządku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się