Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Działamy dalej, sprzegło jednak poddało sie, wiec postanowiłem zakończyć problem sprzęgła stosując wyrób od Turbo-Lamik który ma przenosić bez problemu 800nm, jest to tzw. Dwutarcz na jednomasie customowym, sprawdzone rozwiązanie w S4 B5. Będzie to pierwsze 1,9 z takim sprżegłem, tak wiec pewnie otworze furtkę dla nowych projektów na bazie tego silnika

37057275_1882712668434608_12281708864109

Sytuacja wymusiła zakup sprzyni DQT z 2,5TDI szybciej niż sie tego spodziewałem, graty na swap już skompletowane, wpadnie też nowy inny dyfer, ale o tym niebawem.

Z auta wyleciał dywan, wlatują wiązki od grzanych d*p i elektryka szyb + ogólne ogarnięcie kabli.

42608403_1828569290553863_35172544865590

Noi, przyznaje kupiłem gotowca, ALE ZA TO JAKIEGO :D Starzy tubylcy pewnie pamietają czyja to robota

42670224_1828014033942722_46097946608591

Jak tu teraz wpasowac airride...

Wszystkie prace aktualnie w Audi Elements, Polecam

Edytowane przez Kowi87
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Super wygląda to sprzęgło, jaka jest średnica tracz? 228 czy 240? Mieści się ono do skrzyń z 1.8T? Słyszałem że skrzynie od V6 mają większe dzwony i wchodzą większe sprzęgła? Mam 1,8T z Quattro i seryjne sprzęgło już mi się kończy, nie chciałbym zostawać przy serii tylko coś co pozwoli wystrzelić z świateł ? mam pewien pomysł ale nie wiem czy wypali, nie chcę mówić hop. 

Co do nagłośnienia to u mnie lipa straszna, podstawowa seria, nie jestem jakimś fanatykiem audio, ale lubię ładne brzmienie, jest sens zakładać seryjne bose, czy  lepiej kupić dobre głośniki i wstawić?

Panie idziesz coraz bardziej grubooo, podoba mnie się to hehe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Niewidzialny napisał:

Super wygląda to sprzęgło, jaka jest średnica tracz? 228 czy 240? Mieści się ono do skrzyń z 1.8T? Słyszałem że skrzynie od V6 mają większe dzwony i wchodzą większe sprzęgła? Mam 1,8T z Quattro i seryjne sprzęgło już mi się kończy, nie chciałbym zostawać przy serii tylko coś co pozwoli wystrzelić z świateł ? 

Po kij takie mocarne sprzeglo w pb???

Byś musiał mieć najmocniejsze 1.8 t na świecie by te sprzeglo mogło sobie powalczyć w aucie.

Tarcza 240 skoro jest swap skrzyni.

Pietrek a jak cenowo wychodzi taki zestaw sprzegla???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wesz82 napisał:

Po kij takie mocarne sprzeglo w pb???

Byś musiał mieć najmocniejsze 1.8 t na świecie by te sprzeglo mogło sobie powalczyć w aucie.

Tarcza 240 skoro jest swap skrzyni.

Pietrek a jak cenowo wychodzi taki zestaw sprzegla???

Jakisz czas temu ktoś używkę na sport audi wystawił za jakieś 3,6 tys zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poprostu trzeba zrobić to tak by nie bać sie tym wyjeżdzać, a sprzegło to akurat drażliwy temat porobionych aut, co do 1,8t, sprzegło pasuje(pewnie do pomiarów by trzeba było wysłac oryginał), ale to jest sprzęt na naprawde mocne sety. Koszt nie przekracza 4tys. Dodam że zestawienie BRD + 240 obite kevlarem przeniesie 500nm i koszt wyniesie 3tys, takze to nie jest jakaś mega róznica, a w przeniesieniu mocy ogromna.

Dzisiaj dopiero dotarły/dotrą graty do pomiarów, aby zrobić dwutarcz dla TDI 240, takze za 3-4tyg bedzie gotowy produkt, shodzi sie dośc sporo, bo ciagle niespodzianki. 

 

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Kowi87 napisał:

Panowie poprostu trzeba zrobić to tak by nie bać sie tym wyjeżdzać, a sprzegło to akurat drażliwy temat porobionych aut, co do 1,8t, sprzegło pasuje(pewnie do pomiarów by trzeba było wysłac oryginał), ale to jest sprzęt na naprawde mocne sety. Koszt nie przekracza 4tys. Dodam że zestawienie BRD + 240 obite kevlarem przeniesie 500nm i koszt wyniesie 3tys, takze to nie jest jakaś mega róznica, a w przeniesieniu mocy ogromna.

Dzisiaj dopiero dotarły/dotrą graty do pomiarów, aby zrobić dwutarcz dla TDI 240, takze za 3-4tyg bedzie gotowy produkt, shodzi sie dośc sporo, bo ciagle niespodzianki. 

 

Sprzegło z BRD z obiciem kompletował Ci Krzysiek czy na własna ręke robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, dydek1 napisał:

Sprzegło z BRD z obiciem kompletował Ci Krzysiek czy na własna ręke robiłeś?

Nie miałem BRD, w przedbiegach odpadło, nie przeniesie tego co jest na wykresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, dydek1 napisał:

Do 500 daje rade,  powyżej już ciężko mówisz hmmm

Tak wynika z projektów, brałem go na początku pod uwagę do siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2018 o 07:52, Dev napisał:

Popelina, klocek nie będzie Ci pracował na całej powierzchni tarczy.

Co do montażu jarzma to nie będzie tak jak myslisz

Jak przymierzysz to zobaczysz w czym sęk.

Tutaj masz wlasciwe:

20180911_074922.jpg

A i tak trafisz na przeszkodę 

Wracając do hebla, zobacz na to

https://allegro.pl/tarcze-zimmermann-tyl-audi-s3-8v-310mm-i7495483270.html

Po roztoczeniu siada jak trzeba, bo te same wysokości, wiec dystans to tylko podniesienie do góry w obecnej osi i zmiana podkładki na 1mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz w stosunku do tego sco masz teraz na aucie???

Juz chyba będzie lepiej dać wentylowana tarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wesz82 napisał:

Piszesz w stosunku do tego sco masz teraz na aucie???

Juz chyba będzie lepiej dać wentylowana tarcza.

Ja mam teraz 269x22, z jarzmem od A8 wchodzi 280x22, a z dystansem 310 z A8D3, tylko tam jest inna głębokość tarczy, a wczoraj znalazłem tarcze od S3 8P która jest praktycznie idealna poza otworem centrującym który ma 65mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tył na serii 300 i olej inne rzeźby ;) ... a weź wzmocnij w końcu  przód ;)  .... d*pa i tak się nudzi jak przód se radzi :)

 

Btw 

 

myślałem , że sprzedałeś paścia  ?‍♂️... a Ty dalej z nim ??‍♂️?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Arturoo napisał:

Zrób tył na serii 300 i olej inne rzeźby ;) ... a weź wzmocnij w końcu  przód ;)  .... d*pa i tak się nudzi jak przód se radzi :)

 

Btw 

 

myślałem , że sprzedałeś paścia  ?‍♂️... a Ty dalej z nim ??‍♂️?

No przecież przód jest ok, ja wiem ze tu odrazu 385 powinny być, no ale no money, no dreams... a 310 chce dlatego ze mam wszystko poza tarczą i dystansem, a na 300 nie mam nic... Tarcze 310 kosztuja 150zł/szt, adapter ogarne u siebie na "podwórku"

A co do sprzedaży to nie ma mowy i co mam niby kupić B8? nudne auto, a tu przynajmniej ciagle nowatorskie pomysły lecą?

Dzisiaj kupiłem kompletny zestaw składanych lusterek ze wszystkim co potrzebne...

Zamówiłem materiały na budowe prądu w bagazniku, tj. kabel 53mm2 OFC + i -, kabel RCA, rozdzielacze prądowe, kable głosnikowe, klemy, trzeba zrobić instalacje audio od podstaw niezawodnie.

Noi wpadł w rece kolejny dziwny element pod zwariowany pomysł...

43305484_1841523842591741_23438091199509

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...