CHIP TUNING 2.0 TDI CR
8 8

    385 postów w tym temacie

    Witam mam do was pytanko na dniach będę podnosił moc silnika ale każdy stwierdza przed hamowaniem samochodu telefonicznie że z wersji cagc 120km można wyciągnąć tylko 156km i 360nm ale z tego co wyczytałem to jest ta sama wersja co 143km i mozna więcej podnieś może najlepiej żebyście wy się wypowiedzieli jaki jest bezpieczny chip na maxymalna moc przy fabrycznym osprzęcie.Zaznaczam że mam nowe wtryski turbo kompletne sprzęgło przepustnice itp.

    polecam

    WARSZAWA

    http://www.rperformance.pl/index.php

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Smiało mozesz wyciagnac ze 180-185 KM :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    na fabrycznym osprzęcie bo ja mam turbo od 143 a nie od 170km

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak :wink: a gdzie bedziesz robił program ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wiem ze wiekszość robiła program u rogala ale nie mam czasu na wyprawe więc bede szukał w poznaniu znalazlem firme Robikson Robert Skolarus góra długa 10 tarnowo podgórne,geko cars,tuneforce,goodhope ma jeszcze filie 5 km od poznania

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wybierz goodhope-a. Mariusz sam jeździ b8, więc ją ogarnia.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem

    szogun dzieki za info napewno tam podjade

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wg etki w wersji, ktora ja mam wtryski, pompa wtryskowa, turbo, intercooler sa takie same jak w 143ps.. sa jakies roznice typu "rura intercoolera". Najlepiej zapytaj sie tunera jakie czesci sa wg niego inne, zweryfikuj to i bedziesz wiedzial, ze czy jest to prawda czy nie

    Pozdrawiam,

    Przemek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak na moje 150 to tak troszku malusio .... :eusathink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,kolego podam ci numer do gościa od którego dzisiaj odebrałem swoją audice b8 nazywają go Aligator i jego firma mieści się w Katowicach -Dynosoft,wydaje mi się że ma bardzo dóżą wiedze o silnikach Audi.Oczywiście zadzwoń informacyjnie bo to dość daleko od Ciebie , bez problemów powinieneś uzyskać informacje iakie Cię interesują odnośnie tuningu.Tel:606-341-144

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,kolego podam ci numer do gościa od którego dzisiaj odebrałem swoją audice b8 nazywają go Aligator i jego firma mieści się w Katowicach -Dynosoft,wydaje mi się że ma bardzo dóżą wiedze o silnikach Audi.Oczywiście zadzwoń informacyjnie bo to dość daleko od Ciebie , bez problemów powinieneś uzyskać informacje iakie Cię interesują odnośnie tuningu.Tel:606-341-144

    dóżą

    :facepalm:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mm ten sam silnik. Tydzień temu w EcuProject we Wrocławiu mam teraz 390 Nm 174km.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Mm ten sam silnik. Tydzień temu w EcuProject we Wrocławiu mam teraz 390 Nm 174km.

    Wiela za taką przyjemność?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    leciutko powyżej 1 kilo, tak na moje ... :whistling:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Troszeczku trzeba wydać o ceny pisać i dzwonić do EcuProject. I dużo powyżej 1 kilo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hm

    piszę na podstawie swoich doświadczeń

    robiłem u Rogala

    i nie wydałem DUŻO powyżej 1 kilo ... :whistling:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To napisz koledze ile zaplaciles. Ogólnie ceny to od 1500 zł w górę. Przynajmniej we Wrocławiu. Niestety edc17 już jest dużo droższy soft od edc15 i edc16.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    w grudniu u Rogala płaciłem podobnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem

    szogun dzieki za info napewno tam podjade

    uważam, że po tym co usłyszłaś od tego tunera ,to wogóle nie powinieneś brać go pod uwagę

    motor 120 ,a 143 KM to jedno i to samo, mam ten sam silnik i bez wiekszego wysiłku wypluł 170km i blisko 400Nm

    ,a jest jeszcze zapas

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem

    szogun dzieki za info napewno tam podjade

    uważam, że po tym co usłyszłaś od tego tunera ,to wogóle nie powinieneś brać go pod uwagę

    motor 120 ,a 143 KM to jedno i to samo, mam ten sam silnik i bez wiekszego wysiłku wypluł 170km i blisko 400Nm

    ,a jest jeszcze zapas

    Jak kolega napisał. Omijaj geko cars szerokim łukiem. Żal, nie jestem mega specem ale oni nieźle pojechali.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Można i >200KM uzyskać tylko co z tego jak nie zdażysz wyjechać z hamowni a już będziesz miał sprzęgło zjarane i dwumas :facepalm:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem

    szogun dzieki za info napewno tam podjade

    uważam, że po tym co usłyszłaś od tego tunera ,to wogóle nie powinieneś brać go pod uwagę

    motor 120 ,a 143 KM to jedno i to samo, mam ten sam silnik i bez wiekszego wysiłku wypluł 170km i blisko 400Nm

    ,a jest jeszcze zapas

    to prawda

    motor ten sam, więc tylko wykresy podlegają korekcie

    jeśli facet to powiedział nie pytając o model, to szkoda na niego czasu

    zyebie i kasę weźmie, tak to widzę :whistling:

    ---------- Post dopisany 11-04-2013 at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2013 at 18:46 ----------

    jagus, napisalem Ci PW

    check this out ....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Grzegorz z Geko to bardzo dobry i polecany fachman w kwestii BMW - wystarczy poczytać na forach o jego robotach:thumbup1: Nie wiem, czy i jak ogarnia Audi, ale być może nie chciał się brać przez jakieś np. braki doświadczenia, czy cuś :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W Poznaniu jest cała mas tjunerów

    Niektórzy robią 200hp z palcem w oku :facepalm: ...ale radze ich unikać

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    8 8

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members