rob555 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Witam Panowie a czy z okolicy Rzeszowa możecie polecić jakiegoś dobrego tunera..? Co możecie powiedzieć o CP-TUNING z Sędziszowa Młp. ? W tamtych rejonach wal do Gregor10 Sprawdzony tuner !
dzinek5 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 U mnie w obu A4 DPF został na swoim miejscu, nigdy nie miałem z nimi problemu, przebiegi odpowiednio 247 (80 tys na programie) i 150 tys km. Takie pytanie jaki posiadasz kod silnika i ile masz podniesione kucy i nm?
madry Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Podawałem stronę wcześniej: A4 136 KM (CAGB) 2009 r. - 139,7 KM / 320 Nm seria - 177,5 KM / 381 Nm program Przejechane 80 tys po programie (obecnie 250 tys) A4 177 KM (CGLC) 2012 r. - 180,8 KM / 394 Nm seria - 205 KM / 453 Nm program Przejechane 10 tys po programie (obecnie 150 tys)
doradca Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Witam W moich domowych a4 b8 program robiłem w Compsport w Bielsku -Białej i z czystym sumieniem mogą ich polecić - zero problemów z sprzęgłem, turbina czy dwumasem. Pełen profesjonalizm i super podejście do klienta. Pierwsza a4 136KM (CAGB) 2009 r.: - 139,7 KM / 320 Nm seria - 177,5 KM /381 Nm program Program robiłem przy około 160 tys. km, obecnie auto ma przebieg 247 tys. km - turbina, sprzęgło, dwumas ten sam, jedyna usterka to wymiana stukającego przegubu. Druga a4 177KM (CGLC) 2012 r.: - 180,8 KM / 394 Nm seria - 205 KM / 453 Nm program Program robiony dość niedawno, więc dopiero 7 tys. km zrobione, jak do tej pory bezproblemowo. CGLC w manualu >? jak wrażenia po wirusie ?
madry Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Oba auta w manualu. Jak wrażenia? Najbardziej poprawiła się elastyczność na niskich obrotach, czuć te 450Nm. "Dupohamownia";) mówi, że jest znacząca różnica w przyspieszeniu w stosunku do serii, ogólnie od samego początku wydawało mi się, ze już seria CGLC była dynamiczniejsza niż CAGB po programie. Jedyne czego brakuje mi po wirusie to 4x4...
daffy Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Witam co powiecie o tym warsztacie na Podkarpaciu link poniżej, planuje podnieśc moc z tego co się dowiadywałem robią program pod auto powiedzieli mi 1100 zł.Mam niedaleko dlatego potrzebuję opini. https://www.facebook.com/DPF-Serwis-Adam-Majcherczyk-236676243133739/timeline/ http://www.dpf-serwis.pl/
matriw Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Witam mam zamiar w swojej B8 140km po sofcie na 170 wsadzić większa turbinę nie chce CAHA tylko myślę nad czymś większym czy ktoś z Was montował GTB2260 ? na dniach bede miał nowe sprzęgło i dwumasa wiec z tym nie powinno być problemu w jakie moce można celować przy tym turbo czy może iść w jakąś hybryde ? 1. Jeśli już to bierz GTB2060VZK chyba, że masz więcej sałaty to 2260VKLR na kulowych łożyskach, ale różnica podobno niezbyt odczuwalna. 2. Klęknie CI sprzęgło jeśli jest seryjne 3. O ile wejdzie bo ten "pierun" to jest kawał żelastwa, popatrz na googlu. 4. Nie zdążyłem się zorientować jakie jest mocowanie węży w ukłądzie IC, ale jeśli jest na "zawleczkę" to ciśnienie Ci będzie je zdejmowało, albo dmuchało bokiem i wtedy dzieją sie rózne rzeczy. 5. Masz FWD w Avancie które zapewne już przy ok. 180KM i 380Nm, będzie Ci mielić kołami w miejscu, a co dopiero przy 220-240 które można osiągnąć. 6. Hybrydowe to mogą byc paznokcie, a nie turbosprezarki. 7. Albo idź na całość ze wszystkimi albo bierz turbo od CAHA. Takie rady z mojego doświadczenia.
edraven Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 JA równiez mam podobne odczucia. Nie widze 450Nm z CAHA na ośke. u mnie przy 400Nm koła przy kapciach 245 kręcą się na starcie dramatycznie. Nie podoba mi sie przełożenie na skrzyni, bieg jest za krótki.
KOMORNIK78 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Czas i na moje wozidło aby dostało więcej kucy. Kraków się ceni o Aligatorze nie wspomnę. Ceny bardzo wysokie. Nie chcę wyżylować go na maxa, tak 170-180 km. Kogo byście polecili względnie taniego i sprawdzonego na południu? iPad Tapatalk HD grupowe chiptuning u Aligatora to 1000zł ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- A ile taka frajda u Rogala? Tak mniej więcej. U rogala 1300zl przez zlącze diagnostyczne jak bedzie u aligatora to chetnie skorzystam
doradca Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Panowie chciałbym sie spytać jak wirusa toleruje stronic/dsg ? chciałbym swoje 177km podbić w comp sport do 210 i 420-430 Nm pacjent to Tiguan z DSG - skrzynia wytrzyma bez problemu wiekszego ?
sbstg Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie chciałbym sie spytać jak wirusa toleruje stronic/dsg ? chciałbym swoje 177km podbić w comp sport do 210 i 420-430 Nm pacjent to Tiguan z DSG - skrzynia wytrzyma bez problemu wiekszego ? Jeżeli masz skrzynię s-tronic 7 biegową o oznaczeniu ob5 to spokojnie wytrzyma, fabryczne ograniczniki skrzyni to 550Nm. W rzeczywistości wytrzymałość jej jest jeszcze wyższa.
GumaN Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Ja dalej szukam chętnego na grupowy chip tuning do Aligatora !! Pieniążki już prawie uzbierałem solo tuning ( 1600zł tak mi podał Aligatora w raz ze wszystkimi opcjami) Ale jak pojawi się opcja na tańsze to jestem bardzo chętny będę czekał do końca roku. Podam mój numer telefonu jak ktoś byłby chętny się zgadać : 696498602 Przemek Opole Czas i na moje wozidło aby dostało więcej kucy. Kraków się ceni o Aligatorze nie wspomnę. Ceny bardzo wysokie. Nie chcę wyżylować go na maxa, tak 170-180 km.Kogo byście polecili względnie taniego i sprawdzonego na południu?iPad Tapatalk HD grupowe chiptuning u Aligatora to 1000zł ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------A ile taka frajda u Rogala? Tak mniej więcej. U rogala 1300zl przez zlącze diagnostyczne jak bedzie u aligatora to chetnie skorzystam Ja na pewno jestem chętny tak jak niżej i wyżej napisałem podałem tez wszystkie informacje w moim ostatnim poście:) będę czekał do końca roku na jakąś grupę. A wiecie ile trzeba ludzi uzbierać na grupę?
Sensei Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 grupowy chip tuning do Aligatora Też się piszę jak coś ..
djtatra Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Witam Dopiszcie mnie do listy u Aligatora .... 2.0 CAHA :]
cmk Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Wstępnie też bym się pisał. Zastanawiam się tylko czy nie lepiej poczekać na zakończenie akcji serwisowej związanej z silnikami VW (mój silnik niestety się załapał). 2.0 CAGA
czarek76 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Wstępnie też bym się pisał. Zastanawiam się tylko czy nie lepiej poczekać na zakończenie akcji serwisowej związanej z silnikami VW (mój silnik niestety się załapał). 2.0 CAGA Właśnie też się zastanawiam, bo w przyszłym tygodniu jestem umówiony na program i nie wiem czy nie odwołać i poczekać do wyjaśnienia całej sytuacji.
Raf_kk Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja rownież jestem po programie, co prawda nie audi ale skoda octavia II FL 2.0 tdi 81kw. Jest to osłabiona 140stka. Turbo i osprzęt ten sam co 140. Przejechałem juz ok 50.000 km i jest ok. Program na 180/370. Robiłem w CTR Zabrze i z czystym sumieniem polecam. Cena powyżej 1k ale ile dokładnie to do omówienia z nimi.
GumaN Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie wytrzymałem już dłużej i sie umówiełem i w ostatni piątek moje A4 dostało trochę adrenalinki . Jezdzi duzo lepiej wydaje sie duzo lzejsze, najbardziej odczuwalne przy wyzszych predkościach, mozena teraz całekiem spokojnie na 6 biegu brac sie za wyprzedzanie a 5 to juz naprawde duza róznica. Pozdrawiam Aligatora i polecam!! Naprawde extra profesjonalna robota
Sensei Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie wytrzymałem już dłużej i sie umówiełem i w ostatni piątek moje A4 dostało trochę adrenalinki . Jezdzi duzo lepiej wydaje sie duzo lzejsze, najbardziej odczuwalne przy wyzszych predkościach, mozena teraz całekiem spokojnie na 6 biegu brac sie za wyprzedzanie a 5 to juz naprawde duza róznica. Pozdrawiam Aligatora i polecam!! Naprawde extra profesjonalna robota Ile wypłaciłeś ?
marlad Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem szogun dzieki za info napewno tam podjade uważam, że po tym co usłyszłaś od tego tunera ,to wogóle nie powinieneś brać go pod uwagę motor 120 ,a 143 KM to jedno i to samo, mam ten sam silnik i bez wiekszego wysiłku wypluł 170km i blisko 400Nm ,a jest jeszcze zapas Zgadzam się z Tobą kolego bo nawet zdarza sie ,że 120 wypluje więcej niż 143 tak jak to widać na poniższych wykresach :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się