mrarturko Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 W dniu 30.12.2017 o 13:48, dieselchip_ napisał: jest bardzo bezpiecznie , nie ma sensu cokolwiek sprawdzać Ok dzięki za odpowiedź. Ponadto zabieram się do założenia wyłącznika poduszki pasażera bo niestety w moim Audi które 7 lat temu kosztowało grubą kasę tego nie ma bo jak się dowiedziałem była to opcja dodatkowo płatna. Byłem już w ASO w Krakowie i mają taki zestaw za prawie 400zł ale z tego co mi powiedzieli nie mogą mi go zamontować. Będę woził nosidełko na przednim fotelu więc muszę to ogarnąć zgodnie z ta instrukcją https://a4-klub.pl/…/177727-montaz-prze%C5%82%C4%85cznika-…/ mój problem polega na tym że nie mam sprzętu do kodowania i tu pytanie jaki interfejs zakupić i skąd dostać VCDS samochód to audi a4 b8 2010r 2.0 TDi Dzięki za pomoc
ArkadiuS Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Ok dzięki za odpowiedź. Ponadto zabieram się do założenia wyłącznika poduszki pasażera bo niestety w moim Audi które 7 lat temu kosztowało grubą kasę tego nie ma bo jak się dowiedziałem była to opcja dodatkowo płatna. Byłem już w ASO w Krakowie i mają taki zestaw za prawie 400zł ale z tego co mi powiedzieli nie mogą mi go zamontować. Będę woził nosidełko na przednim fotelu więc muszę to ogarnąć zgodnie z ta instrukcjąhttps://a4-klub.pl/…/177727-montaz-prze%C5%82%C4%85cznika-…/ mój problem polega na tym że nie mam sprzętu do kodowania i tu pytanie jaki interfejs zakupić i skąd dostać VCDS samochód to audi a4 b8 2010r 2.0 TDi Dzięki za pomoc o vcds napisz do H4mm3r, on ma świeże
vitkovskyyy Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Panowie, Cześć. Jakieś komentarze? Byłem na korekcie, zrobione 390nM, ale wykres całkiem podobny, sprzęgło uślizguje więc już pewnie do wymiany, czy po wymianie sprzęgła dwumasa i kevlarem obiciu tarczy będzie przy takim programie wszystko okej? Pozdrówka Edytowane 2 Stycznia 2018 przez vitkovskyyy brak załącznika
ArkadiuS Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Panowie, Cześć. Jakieś komentarze? Byłem na korekcie, zrobione 390nM, ale wykres całkiem podobny, sprzęgło uślizguje więc już pewnie do wymiany, czy po wymianie sprzęgła dwumasa i kevlarem obiciu tarczy będzie przy takim programie wszystko okej? Pozdrówka Na wykresie masz 421nM
vitkovskyyy Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 to pierwszy wykres, drugi się niewiele zmienił, poza tym że jest dojechane tylko do 390 nM, zrobię zdjęcie to dodam
wiorek Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia? Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc.
Veiru Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 13 godzin temu, wiorek napisał: Witam wszystkich. Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia? Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc. Kopsnij się do Wrocławia do EcuProject. Daniel jest profesjonalistą i na pewno będziesz zadowolony
oskarwo Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 ja polecam S-Performance we Wroclawiu, robilem u nich b8 i jestem zadowolny, opinie tez maja dobre
wiorek Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 56 minut temu, Veiru napisał: Kopsnij się do Wrocławia do EcuProject. Daniel jest profesjonalistą i na pewno będziesz zadowolony A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu Miras, który teraz założył Vagtune?
Veiru Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, wiorek napisał: A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu Miras, który teraz założył Vagtune? Szczerze mówiąc nic o tym nie wiem Sam zrobiłem u nich dwa swoje auta, trzech znajomych też wiem że oddawali i wszyscy zadowoleni Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Veiru
marda16 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 We Wrocławiu jeszcze masz firmę Vagsystems...
xmen86_PL Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Jestem dziś po programie i gdzieś uciekło 15-18 koni ( przebieg 281 tyś) Zaczynam w poniedziałek poszukiwania EGR czyszczenie kolektor ssący też no i usuniecie DPF to na 100%
wiorek Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 1 godzinę temu, xmen86_PL napisał: Jestem dziś po programie i gdzieś uciekło 15-18 koni ( przebieg 281 tyś) Zaczynam w poniedziałek poszukiwania EGR czyszczenie kolektor ssący też no i usuniecie DPF to na 100% Kolego, na moje niedoświadczone ?oko to brakuje Ci w serii prawie 40 Nm i ok 20KM. Kto to taki stroił nie domagającą serię?
xmen86_PL Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 no brakuje auto było hamowane na hamowni drogowej ( na ulicy ) z okolic Radomia Remaper sam był zdziwiony wynikiem bo już kilkadziesiąt autek zrobił i moje się 1 takie trafiło... podwyższone ciśnienie jest w DPF i koniec jego żywotności a tak to turbo bije jak oryginał powietrze było wiec trzeba szukać
artek2414 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam, mam A4 B8 Fl z silnikiem CJCB czyli 136 KM, chciałem zapytać czy do tego silnika pasuje P&P turbo z silnika 177 konnego CGLC? Czy zasada jest taka sama jak w przedlifcie z CAHA do CAGA? Przymierzam się do chipa i chciałbym włożyć IC z 3.0 TDI i być może większe turbo jeżeli jest to możliwe? Czy sprzęgła i dwumasy różnią się czymś między liftem a przed, są mocniejsze czy nie ma różnic? Pozdrawiam
artek2414 Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 2 godziny temu, dieselchip_ napisał: tak pasuje Więc chyba się zdecyduję na taki zabieg. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
Norbas Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Ktoś dłubał 2.0 cr 163 KM ? Idzie z tego ugrać 2xx+ ?
Norbas Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 16 minut temu, Krzy0 napisał: CGLD 163 to ten sam silnik co CGLC 177 Czyli spokojnie 200 jest do zrobienia... różni się tylko programem ? Pewnie szedł na kraje w których ubezpieczenie liczy się na podstawie koni mechanicznych... cały układ paliwowy, turbo i osprzęt jest ten sam tak ? Nie jest składany w technologi modułowej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się