skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 2.0 tdi 120 i 143 i 170 ma te same sprzęgła - zapytaj w każdej hurtowni , a 170konna wersja po 7.2010 ma 175km i 370-380 nm w serii ... to są fakty a nie moje domysły Ja wiem że są te same sprzęgła,nie zrozum mnie żle ja tylko swoje zdanie mówię ,a wiem co mówię bo trochę tego byłotąpniete z LG F60
Sensei Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 ps. moim po modzie zrobiłem ze 130 tys i non-stop but w podłodze ,uślizgów brak.... Ryzykowne posunięcie. A jak reaguje dwumasa?
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 No właśnie 380nm to już starczy. I tu nie mówię że będzie się slizgac od razu,tylko po jakimś tam niedługim czasie. tąpniete z LG F60
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) ja Cie jak najbardziej rozumiem ale ja wychodze z założenia ze co ma umrzeć to umrze ,fakt faktem ze 150 czy 200 tys sprzęglo bedzie się już same z siebie ślizgać bo poprostu czas już na nie ,zgadza sie sprzęgła i dwumasy padają ,ale w jakich silnikach nie padają 70% klientów zdaje sobie sprawe ze sprzęgło wczesniej czy pozniej umrze jezeli posiada sie auto kilku letnie,ale czy to ma znaczenie w aucie za 50 czy 150 tys... to tylko kropla wydatków przy serwisowaniu takiego auta Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja założyłem nowe sprzęgło i dwumase chip na 185km i 400nm przejechanie 4tys i lipa. tąpniete z LG F60
Sensei Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 185km i 400nm przejechanie 4tys i lipa Czyli max to?
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Tak jakoś się u mnie to złożyło ,ale nie koniecznie może tak być u kogoś innego... tąpniete z LG F60
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) wiesz to jak z dentystą niby każdy umie i zna sie na robocie,ale są tacy co chwile wracasz do nich na poprawke ,ja nie mam pojęcia co u Ciebie było nie halo Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Mam f11 i będę się zastanawiał czy zmienić mapę ,ale jak już to minimalnie. tąpniete z LG F60
edraven Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 W F10 nie ma takich problemów. W B8 granica między wysokim momentem a uslizgiem sprzęgła jest niewielka. nawet niski moment rzedu 380nm nie gwarantuje braku uslizgu, takie już felerne są sprzęgła w 2.0TDI. ja zmieniłem sprzęgło przy 230k tylko z powodu dzwoniącej dwumasy a o uslizgu nie było mowy pomimo 412nm. Warto kupić sprzęgło od 2.0 TDI w a6, mówią że nie pasuje, ale to nie prawda a jest zdecydowanie mocniejsze.
skrab Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 W F10 nie ma takich problemów. W B8 granica między wysokim momentem a uslizgiem sprzęgła jest niewielka. nawet niski moment rzedu 380nm nie gwarantuje braku uslizgu, takie już felerne są sprzęgła w 2.0TDI. ja zmieniłem sprzęgło przy 230k tylko z powodu dzwoniącej dwumasy a o uslizgu nie było mowy pomimo 412nm. Warto kupić sprzęgło od 2.0 TDI w a6, mówią że nie pasuje, ale to nie prawda a jest zdecydowanie mocniejsze. Też oto mi chodzi.tąpniete z LG F60
diesel1473 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 A multitronica mozna w ogole chipowac? Jak TAK to do ilu bezpiecznie? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
edraven Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 można, zwykle odrobinę słabsze robimy niż manuale. 170-175PS i 370nm
marlad Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) U mnie dziś podczas strojenia pekło 480 Nm w 2.0 TDI 170 CFGB . Sprzegło zaczelo już się bardzo mocno odzywać odzywać ,ale ide po więcej bo i tak je zmienię tak to chodziło na ok 450 Nm i 220 km https://www.youtube.com/watch?v=MAWGIZDgYAs Edytowane 6 Lutego 2016 przez marlad
zyznos321 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Pytam z ciekawości: co oznacza F10 i F11 używane w postach @skrab i @edraven? Edytowane 12 Lutego 2016 przez zyznos321
skotmen Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Pytam z ciekawości: co oznacza F10 i F11 używane w postach @skrab i @edraven?Bmw
Kuba Momot Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Witam czy ktoś poleci dobry warsztat do podniesienia mocy na terenie Warszawy?
eltom Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 dobry warsztat do podniesienia mocy na terenie Warszawy Poleciłbym http://www.rperformance.pl/kontakt.php
Gość Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam Panowie! Chciałym skręcic swoją laleczke nieco ponad 200 koni...ktos sie z forumowiczów tym zajmuje lub kto moze kogoś polecic ? PZDR Witam Dopiszcie mnie do listy u Aligatora .... 2.0 CAHA :] JA tez chcę! CAHA !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się