tuley Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 możliwe, że EGR jest zapchany i tak trzyma osiągi? w sofcie jest wyłączony, ale fizycznie go nie ruszałem - natomiast zauważyłem wyciek oleju z niego 1
l.e.s.t.e.r Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 https://zapodaj.net/2da4bbafe02fe.jpg.html Panowie, potrzebuje fachowej opinii na temat mojego wykresu. Jak na 170KM jedzie dziwnie ... a co tak mało tych koni? tak miała być ?
tuley Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) https://zapodaj.net/2da4bbafe02fe.jpg.html Panowie, potrzebuje fachowej opinii na temat mojego wykresu. Jak na 170KM jedzie dziwnie ... a co tak mało tych koni? tak miała być ? Nie miało, tak już było. Za mojej kadencji soft nie był robiony Edytowane 11 Lipca 2016 przez tuley
madry Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki). Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;) Edytowane 26 Lipca 2016 przez madry
rob555 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Za mojej kadencji soft nie był robiony Jak dla mnie to limitery EGT tna dawke. Albo ktos ich nie ruszył (rozmyslnie albo i nie) albo jest tak cieplo w wydechach bo doladowanie seria i jeszcze przytkany ciut DPF. Sprawdziłbym to bo generalnie CR powinno sie wysoko ladnie zakrecic. Intercooler od 3.0 TDI jest zdecydowanie grubszy i lepiej chłodzi...nie ma co dyskutowac. Edytowane 26 Lipca 2016 przez rob555
leewang Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki). Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;) W tym poście masz fotkę 2.0TDI vs 3.0TDI http://a4-klub.pl/index.php?/topic/263113-jaki-wydajniejszy-intercooler-do-20-tdi-cr/#entry4126809
madry Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki). Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;) W tym poście masz fotkę 2.0TDI vs 3.0TDI http://a4-klub.pl/index.php?/topic/263113-jaki-wydajniejszy-intercooler-do-20-tdi-cr/#entry4126809 Dzięki, teraz widać różnicę
Plebla Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Dzwoniłem, pisałem do r-performerca niestety bez odpowiedzi, więc zadzwoniłem do gościa który 6 lat temu wycinał mi fapa z 2.0hdi 16v i przy okazji zrobił program , mój CAGB fabryczy miał mały bonus niecałe 139ps i 335nm po południu odebrałem inne auto 193ps i 403nm, polecam DRtuning Łomianki, koszt 1000pln
komoornik Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Rogala to chyba najlepiej osobiście łapać
ja1234 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam wszystkich kolegów. Może ktoś poleci jakąś firmę która profesjonalnie robi programy w okolicy Bielska-Białej. Na forum wyczytałem że można z 143 podnieść nawet do 180, tylko czy to jest bezpieczne przy przebiegu 280 tyś. Jakie koszty będą takiego programy?
komoornik Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Przebieg nie jest żadnym wyznacznikiem. Auto powinno przejść diagnostykę i przejść hamowanie, po tym można ocenić stan techniczny.
Gibons Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby.
leewang Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Ja robiłem w Dynosofcie i polecam jak najbardziej
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby. W Dynosofie powiedział mi kiedyś za program 2500zł brutto od tego czasu więcej tam nie dzwonie...
KOMORNIK78 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby. W Dynosofie powiedział mi kiedyś za program 2500zł brutto od tego czasu więcej tam nie dzwonie... ale robia grupowe chipy za 900 zl ale musi byc 10 osob
Szkita Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ja także polecam Rogalottiego, doskonale wie co robi. Co prawda moja B8 miała już program ABT robiony w serwisie AUDI, ale kilka aut robiłem u niego. Co do kontaktu, to jak się nie uda dodzwonić najlepiej podjechać lub napisać maila. Witek też sensownie pochodzi do osób jadących z dalszej odległości dając rabat na usługę.
Osta Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Jeśli chodzi o Pomorze to kogo możecie polecić od chip tuningu?
marcin4x4 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) turboelita http://a4-klub.pl/index.php?/topic/344302-turboelita-czy-tune-up/page-2 Edytowane 22 Listopada 2016 przez marcin4x4
Ride2Die Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam. Piszę z zapytaniem do znawców tematu, jestem od niedawna posiadaczem audi a4 b8 2.0tdi 170km delikatnie podkręconej - zmieniony intelcooler, zmieniona turbina(custom), i do tego nałożony program/zhamowany = 215km z troszkę wyższym momentem (nie znam dokładnej obecnej wartości gdyż sam na hamowani nią nie byłem). Moje pytanko brzmi co można by było (o ile wgl jest taka możliwość) jeszcze zrobić aby podciągnąć jeszcze mocy, interesowało by mnie coś w okolicach 240km. Z góry dzięki za podpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się