Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możliwe, że EGR jest zapchany i tak trzyma osiągi?

w sofcie jest wyłączony, ale fizycznie go nie ruszałem - natomiast zauważyłem wyciek oleju z niego

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

https://zapodaj.net/2da4bbafe02fe.jpg.html

Panowie, potrzebuje fachowej opinii na temat mojego wykresu. Jak na 170KM jedzie dziwnie ...

a co tak mało tych koni? tak miała być ?

Nie miało, tak już było.

Za mojej kadencji soft nie był robiony

Edytowane przez tuley
Opublikowano (edytowane)

do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić ;)

Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki).

Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;)

Edytowane przez madry
Opublikowano (edytowane)

Za mojej kadencji soft nie był robiony

Jak dla mnie to limitery EGT tna dawke. Albo ktos ich nie ruszył (rozmyslnie albo i nie) albo jest tak cieplo w wydechach bo doladowanie seria i jeszcze przytkany ciut DPF. Sprawdziłbym to bo generalnie CR powinno sie wysoko ladnie zakrecic.

Intercooler od 3.0 TDI jest zdecydowanie grubszy i lepiej chłodzi...nie ma co dyskutowac.

Edytowane przez rob555
Opublikowano

do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić ;)

Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki).

Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;)

W tym poście masz fotkę 2.0TDI vs 3.0TDI

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/263113-jaki-wydajniejszy-intercooler-do-20-tdi-cr/#entry4126809

Opublikowano

do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić ;)

Przeglądałem allegro w poszukiwaniu IC od 3.0 TDI i wychodzi, że wygląda identycznie jak ten do 2.0 TDI (ta sama liczba lamelek, plastikowe boki).

Czy jest szansa na wrzucenie foto poglądowego czym się różnią IC 2.0/3.0 TDI w b8/b8.5 ? Skoro wchodzi p&p to rzeczywiście szkoda nie zmienić przy takich cenach używanych;)

W tym poście masz fotkę 2.0TDI vs 3.0TDI

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/263113-jaki-wydajniejszy-intercooler-do-20-tdi-cr/#entry4126809

Dzięki, teraz widać różnicę;)

Opublikowano

Dzwoniłem, pisałem do r-performerca niestety bez odpowiedzi, więc zadzwoniłem do gościa który 6 lat temu wycinał mi fapa z 2.0hdi 16v i przy okazji zrobił program :D,

mój CAGB fabryczy miał mały bonus niecałe 139ps i 335nm po południu odebrałem inne auto 193ps i 403nm, polecam DRtuning Łomianki, koszt 1000pln

Opublikowano

Rogala to chyba najlepiej osobiście łapać :)

Opublikowano

Witam wszystkich kolegów. Może ktoś poleci jakąś firmę która profesjonalnie robi programy w okolicy Bielska-Białej. Na forum wyczytałem że można z 143 podnieść nawet do 180, tylko czy to jest bezpieczne przy przebiegu 280 tyś. Jakie koszty będą takiego programy?

Opublikowano

Przebieg nie jest żadnym wyznacznikiem.

Auto powinno przejść diagnostykę i przejść hamowanie, po tym można ocenić stan techniczny.

Opublikowano

BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby.

Opublikowano

Ja robiłem w Dynosofcie i polecam jak najbardziej :)

Opublikowano

BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby.

W Dynosofie powiedział mi kiedyś za program 2500zł brutto :kox: od tego czasu więcej tam nie dzwonie...

Opublikowano

BB to Comp Sport dobrze tylko drogo. Ewentualnie trochę taniej i też bardzo dobrze Dynosoft to takie bardziej znane osoby.

W Dynosofie powiedział mi kiedyś za program 2500zł brutto :kox: od tego czasu więcej tam nie dzwonie...

ale robia grupowe chipy za 900 zl ale musi byc 10 osob

Opublikowano

Ja także polecam Rogalottiego, doskonale wie co robi. Co prawda moja B8 miała już program ABT robiony w serwisie AUDI, ale kilka aut robiłem u niego.

Co do kontaktu, to jak się nie uda dodzwonić najlepiej podjechać lub napisać maila. Witek też sensownie pochodzi do osób jadących z dalszej odległości dając rabat na usługę.

Opublikowano

Jeśli chodzi o Pomorze to kogo możecie polecić od chip tuningu?

Opublikowano

tune-up lub turboelita

Opublikowano

Witam.

Piszę z zapytaniem do znawców tematu, jestem od niedawna posiadaczem audi a4 b8 2.0tdi 170km delikatnie podkręconej - zmieniony intelcooler, zmieniona turbina(custom), i do tego nałożony program/zhamowany = 215km z troszkę wyższym momentem (nie znam dokładnej obecnej wartości gdyż sam na hamowani nią nie byłem). Moje pytanko brzmi co można by było (o ile wgl jest taka możliwość) jeszcze zrobić aby podciągnąć jeszcze mocy, interesowało by mnie coś w okolicach 240km.

Z góry dzięki za podpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...