Szymoonk Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Auto po wirusie. EGR wywalony, wtryski AFN, sterownik 16 bit, kat wywalony statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 010) Log (2 - 000) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 003) Log (6 - 011) ---------- Post dopisany 05-03-2013 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 13:54 ---------- jest komplet logów, proszę o ocenę .. =)
wojtek26 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Troche dziwne wskazania przepływki wygląda jakby miał programowo pominietą przepływkę. Mozna lekko zwiększyć ciśnienie wewnętrzne pompy
Szymoonk Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 a jak się zwiększa ciśnienie wewnętrzne pompy ? i czym skutkuje taki stan jak jest ?
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Nic tu nie jest prgramowo - prgramowo to masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym - tam szukaj programowej dziury.
Szymoonk Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 nie ma żadnej dziury, wszystkie rury od dolotu były wyjęte z auta i sprawdzone, przy okazji wyczyszczony kolektor dolotowy i w miarę jak się dało otwory w głowicy.W którym logu widać że dziura w dolocie ?
wojtek26 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg.
Szymoonk Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Panyy... Dziwne rzeczy się porobiły z ciśnieniem po wyjęciu turbiny i wylaniu oleju z gruszki przez zdemontowanie cięgna i wypychanie go. Wyleciało dość sporo oleju. Doładowanie znacząco poprawiło się od dolnych obrotów co widać po logach. Ale dlaczego tak skacze ciśnienie podczas przyśpieszania? Zwalił się N75 ? niby próbuje wysterować prawidłowe ciśnienie.... Log (0 - 011,011)
ciahciah Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 to jest log na 3 biegu? nie dymi za bardzo z rury? masz katalizator? albo N75 albo gruszka nie domaga, węzyki prawidłowo podłaczyłeś do N75? dolot sprawdz jeszcze raz czy szczelny, jakie kolwiek spocenie na rurze to nieszczelnosć
vauxhall95 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 ja obstawiam nieszczelnosc na wezykach
Sztomel Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg. Pokaż mi w takim razie logi dynamiczne grupy 003 albo 010 gdzie w tym sterowniku silnika przepływka mierzy więcej niż ta graniczna wartość 847,9 mg w wartościach rzeczywistych.
Szymoonk Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Okazało się że jeden wężyk miał dziurkę, vauxhall95 miał rację Log (0 - 011,011) Log (1 - 010)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się