r.kuderawiec Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam:)) Chce kupic sobie Audi a4 b6 1.6 Prosze was o opinie :)itp Pozdro
Magicbattle Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 b6 czy b5? b6 chyba nie bylo w 1.6. ogolnie ten motor nie daje frajdy z jazdy jesli chcesz oszczednie i wmiare pojezdzic to kup 1.8 albo 1.8T jak chcesz szybciej polatac. 1.6 stosunek masy do mocy jest jak bym to ujoł nie rozsadny .odradzam
r.kuderawiec Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 JEST B6 Z SILNIKIEM 1,6 JA MAM B5 1.6 I JESTEM ZADOWOLONY Z JAZDY MAŁO PALI WIADOMO KOPA TO AZ TAKIEGO NIE MA ALE 180 WYCIĄGNEŁEM:) CHODZI MI O OPINIE TEGO MODELU ITP TEN SAMOCHOD NIE JEST MI POTRZEBNY DO BRAWURY DESLA NIE CHCE BO DROGIE CZESCI I POMPOWTRYSKI:( WIEM ZE TO SĄ BARDZO DOBRE JEDNOSTKI ALE NIE NA MOJĄ KIESZEŃ 1.8 T ? TROCHE PEWNIE PALI I JESZCZE TA TURBINA NIE DOBRZE NO ALE MOZE KTOŚŚ MI DORADZI:)
powaguspisz Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Nie trzeba dużo się wypowiadać, skoro jest coś produkowane i montowane od prawie 10 lat to znaczy że jest to sprawdzona i dobra jednostka. Każdy producent ma w swoim katalogu do zaoferowania jakąś jednostkę która jest dobra. Ma dobra opinię nie jest awaryjny, a nawet jeśli by coś wyszło to koszta są niskie, nie to co w 16V czy 1,8T 20V, tu masz głowicę 8V, bardzo dobrze ta jednostka sprawuje się na LPG, polotu nie ma to fakt, a te 180 to rozpędzane z kilometra pewnie, ale jeśli chodzi tylko o dojazdy i ma być tanio to na pewno tanio będzie. Polecam
r.kuderawiec Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 No wiadomo ze te 180 w 10 sek nie złapie A co do tego silnika to mam zaufanie ludzie co mają 1.6 w b5 nikt nie powie złego słowa Fakt słaby motor ale myśle ze do spokojnej jazdy wystarczy
Onkel Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Kumpel ma B6 z silnikiem 1.6 i nie narzeka. Jesli nie potrzebujesz demona prędkości tylko po prostu jazdę to możesz kupić. Kumpel nie chciał auta z turbiną a jak naczytal sie o problemie oleju w 2.0 to zdecydował się kupić 1.6. I tak jak napisałem jest zadowolony.
r.kuderawiec Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja tez sie dowiedziałem ze 2.0 bierze olej 1.8t pewnie pali i turbina tez pewnie droga wiec odpada Ja mam u siebie w b5 1.6 i naprawde dobrze lata mam juz przejechane 270tyś i oleju nic nie bierze:) prosty silnik zero filozofi:) A w b6 ten silnik jest chyba taki sam co? czy sie mylę ? Proszę o wiecej opini
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 zwracam honor, silnik niby ten sam a w moim alz kosztuje termostat 100 zł a juz w 2001 r jest elektroniczny i 400 zł
r.kuderawiec Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 az 400 zł Kurde nie dobrze No ale myśle ze az taki drogi w utrzymaniu te 1.6 nie bedzie:)
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 nie powinno , patrze koszt rozrzadu powrównywalny z b5
r.kuderawiec Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 No rozrząd bedzie droższy bo jest z pompą wody od razu
baraka Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Mam ADP i jak na 95 rok prod ma fabryczne sprezanie:)A do tego brak dwumasa...Nic sie z nim nie dzieje.
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 w alz juz jest dwumas pompa wody z 250 zł skf kosztuje ale nie rozumiem strwierdzenia, drozszy bo z pompa wody, a co w b5 to z pompa sie nie wymienia?? jak kto wymienia jego sprawa ale ja bym z pompa zawsze wymienial, bo pozniej sie zesra i dwa razy robota ta sama do zrobienia
edekxp Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 w alz juz jest dwumaspompa wody z 250 zł skf kosztuje ale nie rozumiem strwierdzenia, drozszy bo z pompa wody, a co w b5 to z pompa sie nie wymienia?? jak kto wymienia jego sprawa ale ja bym z pompa zawsze wymienial, bo pozniej sie zesra i dwa razy robota ta sama do zrobienia Pompa jest na innym pasku, a nie na rozrządzie. Roboty też jest trochę ale jak padnie pompa to rozrządu nie rozwali
r.kuderawiec Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 No właśnie W b6 pompa jest razem z rozrządem wiec wiadomo ze rozrząd jest droższy w b5 pompa jest w innym miejscu i na pasku klinowym pompa walnie rozrząd Cie nie obchodzi ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Witam mam problem z kierunkami kierunki w ogóle nie chodzą a awaryjne chodzą bezpiecznik ok Co to może być ? Pomóżcie
edekxp Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 No właśnie W b6 pompa jest razem z rozrządem wiec wiadomo ze rozrząd jest droższy w b5 pompa jest w innym miejscu i na pasku klinowym pompa walnie rozrząd Cie nie obchodzi---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Witam mam problem z kierunkami kierunki w ogóle nie chodzą a awaryjne chodzą bezpiecznik ok Co to może być ? Pomóżcie Sprawdź vagiem, test wyjść.
r.kuderawiec Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 manetka jest ok chyba po pozycja bez zapłonu sie wł normalnie na kierunku prawym i lewym chyba ze to może być wina licznika bo mi siadł obrotomierz nie chodzi i prędkościomierz jak myślicie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się