Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[Przedlift] Zapalniczka


Gość Brt85

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Chciałem zapytać Was, czy macie jakieś patenty na gniazdo zapalniczki? Podczas podpięcia jakiegokolwiek urządzenia (Nawigacja / CB / Ładowarka), podczas jazdy, wtyk wyskakuje. Gniazdo jest poprostu za płytkie i nie kontaktuje

Czy ktoś z was, może próbował zmienić je na jakieś uniwersalne, lub od innego modelu?

Pozdrawiam,

Brt

Opublikowano

miałem to samo z cb sa krótkie wtyczki i mi zalutował taką do radia i jest ok

---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:25 ----------

tego typu obydwie blaszki w kształcie półokrągłym a nie na wzór strzałki i tamte wypadają WTYK ZAPALNICZKI SAMOCHODOWEJ PACZKA 10 SZT. (3035782186) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Tylko to nie rozwiązuje mojego problemu w 100%.

Jak podłączam cudzy sprzęt, to nie będę przerabiał komuś końcówek. Tutaj chodzi o ogarnięcie gniazda.

Opublikowano

Na każdej stacji benzynowej dostaniesz uniwersalne gniazdo zapalniczki. Wydłub stare i wsadź uniwersalne.

Opublikowano

Dużo rzeczy już podpinałem do gniazdka zapalniczki ale takiego problemu jeszcze nie spotkałem :eusathink:

Opublikowano

Przedliftowe gniazdko jest wieksze nieco i wtyczki luzniej siedza, w polifcie tego problemu nie ma, nie da sie wlozyc samej zapalniczki z przedlifta do polifta bo nie wchodzi.

Opublikowano

Z tym że ja mam przedlifta :wink:

Opublikowano

Mi tam też CB czasem wyskoczy... a mam oczywiście przedlifta. Ale to w większości starszych audiczek są płytsze gniazda, bo i w b3 i b4 też tak samo. Myślę że jedynym rozwiązaniem to rzezać uniwersalne długie lub podpiąć się pod instalacje na stałe.:kwasny:

Opublikowano

Dokup uniwersalny rozdzielacz za kilka zł i problem rozwiązany. Skoro podłączasz kilka urządzeń to będziesz miał wygodniej.

Opublikowano

Ten rozdzielacz też będzie wyskakiwał, chyba że gdzieś dorwiesz krótki, lub sam rozdzielacz przerobisz...

Opublikowano
Opublikowano
Z tym że ja mam przedlifta :wink:

Może juz nie masz oryginalnej, bo gniazdo w przedlifcie na pewno jest do bani: za płytkie i za szerokie. Moja zapalniczka nawet sie nie zmieściła np. do gniazda E39. Ładowarka do telefonu działa, bo działa, ale lekki podskok na dziurze i juz nie łączy. :kwasny:

Opublikowano

Dzięki koledzy za porady. Narazie plan jest na wymiane gniazda na uniwersalne - głębsze. Jak to nic nie da, wtedy pokombinuje z wyprowadzeniem tego przez rozdzielacz, może do schowka...

Opublikowano
Z tym że ja mam przedlifta :wink:

Może juz nie masz oryginalnej, bo gniazdo w przedlifcie na pewno jest do bani: za płytkie i za szerokie. Moja zapalniczka nawet sie nie zmieściła np. do gniazda E39. Ładowarka do telefonu działa, bo działa, ale lekki podskok na dziurze i juz nie łączy. :kwasny:

:thumbup1::thumbup1:

Opublikowano

Jak już wymodzisz coś konkretnego to pokaż tu co i jak, na pewno sporo osób z tego skorzysta.:wink:

Opublikowano
Z tym że ja mam przedlifta :wink:

Może juz nie masz oryginalnej, bo gniazdo w przedlifcie na pewno jest do bani: za płytkie i za szerokie. Moja zapalniczka nawet sie nie zmieściła np. do gniazda E39. Ładowarka do telefonu działa, bo działa, ale lekki podskok na dziurze i juz nie łączy. :kwasny:

Nie potrafię temu zaprzeczyć, nie widziałem tego auta przez 15 lat :polew:

Opublikowano

a ta co jest w bagażniku w passku nie jest przypadkiem lepsza?

Opublikowano

Jest 1 opcja, ale radzę wyrzucić zapalniczkę.

Otóż w gnieździe jest blaszka która przytrzymuje zapalniczkę do momentu nagrzania się. Zaznaczono ją na zdjęciu z tego linku:

Po co dodatkowa blaszka na + w gnieździe zapalniczki? - elektroda.pl

Wystarczy ją lekko podgiąć i wszystkie wtyczki siedzą mocno i pewnie. Niestety podgięcie tej blaszki powoduje że zapalniczka po nagrzaniu nie wyskakuje tylko grzeje się dalej. Więc jeżeli ktoś wciśnie zapalniczkę to w najlepszym przypadku spali się zapalniczka, w najgorszym całe auto.

Pamiętam jak sam po podgięciu tej blaszki włączyłem zapalniczkę i śrubokrętem na chama ją wyciągałem żeby nic nie spłonęło :)

Opublikowano

Dzięki koledzy za porady.

Skończyło się na zamontowaniu uniwersalnej zapalniczki (głębszej). Teraz nic mi nie wyskakuje.

Generalnie, sama operacja nie zabrała dużo czasu. Wyjęcie oryginalnej zapalniczki (zostawienie pierścienia gdyż wtedy zapalniczka przelatuje na wylot.) wsadzenie akcesoryjnej, dolutowanie 2 kabelków i wtyków. Wtedy można zostawić oryginalną instalację.

Ma ona służyć głównie jako "prąd", a nie "zapalniczka" więc o większym nagrzewaniu się nie ma mowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...