Tomik21 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 witam panowie mam problem z A4 b5 1.9 tdi AFN od jakiegoś czasu zaczął gorzej palić teraz nie odpala wcale czy ciepły czy zimny . odpalił po podpięciu liny i nieodrazu jak juz odpalił kopciło jak z komina nieprzepalone paliwo filtr wymieniony błędów brak ostatnio nawet zaczeło bić w rure wydechową a obroty na maxymalnym gazie falowały od 2500 do 3000 zachowuje sie tak jakby zalwało go paliwo przepraszam ze tak namieszałem i za składnie ale zalezy mi na czasie by szybko go odpalic z góry dzieki i pozdrawiam czekam na odp
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Sprawdź klapę gaszącą, może przymyka dopływ powietrza, paliwo pompa podaje? Z liny to lepiej nie próbuj odpalać jak nie chcesz mieć problemów z silnikiem:wink:
Lukasz_N Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 W AFN nie ma klapy gaszacej, wiec nie ma co przymykac. Diesla nie zalejesz, tak jak PB. Po pierwsze to podlaczenie pod VAG i na poczatek kat wtrysku do sprawdzenia i N109, warto tez zajrzec do rozrzadu. Jak wali na czarno to nie zgadza sie wspolczynnik lambda paliwo-powietrze.
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 W AFN nie ma klapy..... Fakt, w AFN nie ma, spojrzałem na profil:decayed:
Rek1n Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak macie dostep do kabla i vaga to trzeba zrobil logi
Tomik21 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 paliwo na wtryski dostaje po odpaleniu kopcił na biało niebiesko żrący dym niemam w tej chwili dostepu do vag podłączałem na zwykłym 4.9 myślałem juz o czujniku położeniu wału lub coś z pompa może cos z sekcjami ale jak odpalił zachowywał się jakby dostawał zbyt wiele paliwa i po każdym odpaleniu żrący dym
Lukasz_N Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Kat wtrysku do sprawdzenia, sprawdz vagiem czy kat nie faluje. bo moze to oznaczać że się kółko przestawiło na wale. Mozesz też dla pewności ustawic rozrząd na znakach dla sprawdzenia.
Tomik21 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 własnie tez stawiam na rozrząd przestawienie zapłonu jutro go sprawdze mam juz rozebrane wszystko wiec jutro bd wiedział a jak popsikałem plakiem do filtra to odpalił ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 19:44 ---------- Usterka usunięta przeskoczył rozrząd na wale o jeden ząbek dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc pozdrawiam :)
Lukasz_N Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Sprawdz dla pewnosci czy nie jest kółko na wale wyrobione żebyś nie miał przykrej niespodzianki
goldi Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 a na przyszłość nie ciąga sie klekota żeby odpalił moze właśnie przez hol przeskoczył ci pasek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się