edekxp Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Możesz zamówić u gajosa Wysłane za pomocą Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 panowie, podepne sie, czy przez ten zapchany lub uszkodzony zaworek może ubywac oleju w 1.8t w superbie z 2007 roku,. gdzie jest ten zaworek, ???
trzmi3lu Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Oczywiscie ze bedzie brac olej, a zawór jest pod kolektorem ssącym. Z góry go nie widac bo jest w takim gumowym trójniku ale jak popatrzysz na podstawe filtra oleju z góry wchodzi rurka w kształcie fajki i na jej koncu jest trójnik w który włozony jest ten zawór a drugi jego koniec leci do pokrywy zawórow tak jak to jest pokazane na rysunku . pozdrawiam
kudalty66 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Oczywiscie ze bedzie brac olej, a zawór jest pod kolektorem ssącym. Z góry go nie widac bo jest w takim gumowym trójniku ale jak popatrzysz na podstawe filtra oleju z góry wchodzi rurka w kształcie fajki i na jej koncu jest trójnik w który włozony jest ten zawór a drugi jego koniec leci do pokrywy zawórow tak jak to jest pokazane na rysunku .pozdrawiam zaworek zamówiony, ale dziś cos wywaliło z tyłu silnika i olej już sie leje, czy to uszczelka pod deklem 'wyleciała' czy cos innego że z tyłu po stronie turbo na skrzynie kupę oleju sie wylało???
trzmi3lu Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Napewno wywaliło uszczelke pokrywy, a ze lewy górny róg (stojąc przed maska) jest jakby najnizej połozony wiec tam spływa Ci olej i leje czesciowo po skrzyni. Miałem bardzo podobnie u siebie. Jak silnik bedzie zimny włóz rękę z tamtej strony i bedziesz widział jak ładnie leje sie po rurkach. Wyjmij cewki i zobacz bo napewno swiece tez stoją w oleju. Powodzenia
kudalty66 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 wywaliło półksiezyc pod regulatorkiem zaworów, jutro dojdą uszczelki dekla i kolektora, odma była całkiem zalepiona,. dzieki pozdrawiam
Krzysiek084 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Witam. Podepne sie do tematu. Mam taki problem ze swoim audi że czesto uszkadza mi sie zawór który jest pod nr 20 na tym schemacie powyzej. Pytanie takie do was co moze być przyczyna czestego uszkadzania tego zaworu? ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- Chodzi mi o zawór na odmie
Zaleczeq Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Krzysiek ja miałem problem z tym zaworem 20 :decayed: ostatecznie sie okazało ze miałem tez ten ezektor rozwalony i zawor odpowietrzania skrzyni korobowej czy jak to sie tam nazywa po wymianie tych 2 zaworków przestało rozwalać 20
Krzysiek084 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 a jak duze koszta wymiany tych zaworów i gdzie one sie znajduja?
Zaleczeq Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 zawór nr 20 06A129101D cena 124 zł ezektor 058133753D 112 zł zawor skrzyni korbowej 035 103 245 G 40zl ( zdjęcie stronę wcześniej nr 6) 1
Krzysiek084 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Jeszcze takie pytanie jak sprawdzic ten ezektor i czujnik skrzyni korbowej czy jest sprawny czy nie?
pioteros Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 ten zawor 06A129101D to zwykly separator oleju, wart kilka zlotych na rynku wtornym jest tego mnostwo i nei trzeba dawac ponad stowy
Krzysiek084 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 no ale chodzi mi o ten ezektor i zawór skrzyni korbowej jak sprawdzić czy sa dobre?
pioteros Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 zwyklu tloczek na sprezynce, w jedna strone ma puszczac powietrze a w druga ma byc w miare szczelny, (nawet nowy nie jest 100% szczelny) ---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- a ezektor... gdzie bylo zdjecie jak ma puszczac powietrze ale nei pamietam gdzie
predki74 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Tu masz opisane Audi A6 Klub Polska :: [C5 2.4] Jak powinien dzialac ezektor ?
Krzysiek084 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 a podeśle mi ktoś fotke gdzie ten zawór nr.6 sie znajduje bo cos go nie moge znalez albo zle patrze.
krzysiekml Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 zwyklu tloczek na sprezynce, w jedna strone ma puszczac powietrze a w druga ma byc w miare szczelny, (nawet nowy nie jest 100% szczelny)---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- a ezektor... gdzie bylo zdjecie jak ma puszczac powietrze ale nei pamietam gdzie nr.6 śruba odpowietrzająca jest to zaworek kierunkowy,brałem ori i 100% szczelny i nie może się zacinać
pioteros Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Mój nie był szczelny, on nie ma nawet uszczelki żadnej, plastikowa obudowa, plastikowa zatyczka czyli tloczek na sprezynce, pewnie za słabo dmuchales ))
krzysiekml Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 sprawdzony dobrze a że ori części też są wadliwe to się zdarza tak jak g2/62 i n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się