Krzysiek75 0 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Witam wszystkich. Mam pytanie czy to normalne ,że ciągle pracuje zawór EGR. A mianowicie gdy silnik trochę się nagrzeje zaczyna się ” walenie w bęben albo oddychania ” non stop najbardziej słyszalny na wolnych obrotach ( ale w czasie jazdy też np. przy otwartym oknie ) jest to cykliczne , z bardzo dużą częstotliwością praktycznie co sekundę , siła tego dźwięku też nie jest taka cicha ,jest to bardzo dobrze słyszalne nawet z odległości paru metrów .Nie raz ktoś mnie się pytał jakiej słucham muzyki że tak wali . Mam skrzynię automatyczną ,myślę że to niczego nie zmienia.Sam zawór czyściutki Byłem u mechanika ale konkretnie to nic się nie dowiedziałem Proszę bardzo o odpowiedzi Krzysiek www.wrzuta.pl/film/7ushz2PqYz/praca_egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 no ja z Twojego posta również nie wiele się dowiedziałem... Skąd przypuszczenie, że przyczyną może być EGR ? Nie sądzę, że mógłby wydawać odgłosy bębna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 jezeli to rzeczywiscie tak glosno to raczej wyglada na popyhacze... albo dwumas walniety... zawor EGR to raczej VAG-iem by trza zdiagnozowac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 .Gdy mechanik przykrył go dłonią odgłos "oddychania" minął. oddychania? moze bys sprobowal nagrac ten dzwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian_P 0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Jak na pokrywie od rozrządu to według mnie nie jest to zawór EGR.Może coś nie tak z rozrządem (rolki,napinacz paska rozrządu) lub pompą wodną.Zawór EGR jest umiejscowiony gdzie indziej.Może to być również uszkodzenie napinacza paska wielorowkowego i drgania mogą być przenoszone na pokrywę stanowiącą osłonę paska rozrządu i stąd te odgłosy.Jeżeli z tego miejsca odchodzą te dziwne odgłosy to radzę Koledze nie jeździć tylko naprawić usterkę bo może to się bardzo źle zakończyć,to znaczy poważnym uszkodzeniem silnika.Napinacz paska wielorowkowego to koszt w granicach 450-500 złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Siema W AJM EGR jest po lewej stronie silnika stojąc przodem do auta po zdieciu plastików widać go bardzo ładnie. A wyglada tak http://www.allegro.pl/item388407574_zawor_egr_audi_skoda_seat_vw_tdi_038131501_aa.html tam nie ma co wydawać jakis dziwnych dzwieków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_02 0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam wszystkich. Mam pytanie czy to normalne ,że ciągle pracuje zawór EGR. A mianowicie gdy silnik trochę się nagrzeje zaczyna się ” walenie w bęben albo oddychania ” non stop najbardziej słyszalny na wolnych obrotach ( ale w czasie jazdy też np. przy otwartym oknie ) jest to cykliczne , z bardzo dużą częstotliwością praktycznie co sekundę , siła tego dźwięku też nie jest taka cicha ,jest to bardzo dobrze słyszalne nawet z odległości paru metrów .Nie raz ktoś mnie się pytał jakiej słucham muzyki że tak wali . Mam skrzynię automatyczną ,myślę że to niczego nie zmienia. Byłem u mechanika ale konkretnie to nic się nie dowiedziałem Proszę bardzo o odpowiedzi Krzysiek u mnie egr wydaje głos takiego cichego "puknięcia" ale tylko na gorącym silniku i jak dotknę pedał na wolnych obrotach, czasem sam to robi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek75 0 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam Dzięki za odpowiedzi ,ale wciąż proszę o wasze komentarze .Zamieszczam filmik.Mam automat szczególnie to jest dokuczliwe gdy stoję w miejscu na D słyczać jak cholera.Czy to jest normalne ? Dzięki za odpowiedzi. gzrybol masz rację to jest to a gdy zatykam palcani dwie małe dziureczki po bokach pod pierścieniem to cisza sam zawór czysty jak łza www.wrzuta.pl/film/7ushz2PqYz/praca_egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 U znajomego mam taka sama sytuacje jutro wymieniamy EGR bo czyszczenie nie pomogło. I to jest na 100% chałas uszkodzonego EGR zdejmij osłone i zdejmij podciśnienie to zobaczysz że chałas ustanie. Jutro Poinformuje o efektach i kosztach moiże nawet rozbiore stary i zobaczę dlaczego tak hałasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek75 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam . Wkurzyłem się i wymieniłem na nowy egr i co -to samo Teraz odłączyłem przewód z grzybka ,przewód który wytwarza podciśnienie i od razu cisza. Panowie czy to dobre rozwiązanie ? .Czytałem sporo na ten temat ,ale bardzo często jest opisane zaślepienie egr blaszką.A czy nie łatwiejszym sposobem jest wyciągnąć po prostu rurkę i po bólu. Bardzo proszę o opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 u ciebie nie koniecznie poszedł zawór egr moze byc także ten drugi zaworek który reguluje cisnieniem po drugiej stronie silnika.u mnie jest tak ze jak podłacze przewód do egr to wali jak dziki ale jak odłacze przewód od egr tzn tego grzybka to jest cisza.ten drugi zaworek moze pracowac elektrycznie dobrze ale mechanicznie to juz lipa.zawor egr zadziej pada niz ten drugi.spr tez przewody podcisnienia czy sa całe.ja u siebie musze wymienic ten drugi zaworek i podłaczyc egr i bedzie git.na szczescie tan mały zaworek nie jest drogi[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 21:26 _________________________________________________pamietaj ze producent zamontował takie urzadzenie wiec musi byc potrzebne ale oczywiscie beda podzielone zdania wiec musisz sam zdecydować.mój mechanior mówi zeby lepiej wszystko było spr z tym zaworem egr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek75 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Dzięki ,a gdzie on jest ,jak wygląda jak co to go zamówię.Z fachowcami jest bardzo ciężko jeśli chodzi o znajomość pracy i współpracy zaworu egr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 ten drugi zaworek znajduje sie po prawej stronie silnika dokładnie ponizej zbiorniczka wyrównawczego jak sciagniesz osłone z silnika ta plastykowa to powinienes widziec zobaczysz tam wezyki i ten zaworek gleboko siedzi pod rura plastykowa od intercolera która jest na obwodzie silnika czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witam Mam podobny problem. Odgłos jest identyczny jak ten nagrany przez Krzysiek75 (tylko dużo mniejsza częstotliwość). Po zdjęciu wężyka z zaworu odgłos ustaje. Podobno może to być uszkodzona membrana w środku zaworu. Podobno po rozkręceniu będzie dopiero wiadomo czy wystarczy tylko przeczyścić czy konieczna będzie wymiana całego zaworu. Mam tylko pytanie czy jeżdżenie z taką usterką (chodzi mi o kilka dni do momentu wizyty w warsztacie) może być niebezpieczne??? Bo słyszałem że w końcu może się urwać jakaś klapka która jest wew zaworu i wlecieć do komory silnika, a wtedy to juz jest duży problem. Czy to prawda?? Ile kosztuje taki zawór egr?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekran 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 U mnie pomogło na ten dziwny odgłos dociśniecie/sprawdzenie stanu wszystkich gumowych wężyków podciśnienia. Tak z innej beczki: Czy zna ktoś numer tej czarnej pompki przy zaworze EGR i ile ona może kosztować? Urwały mi się przy niej zaczepy i teraz nie wiem czy ją przykleić, czy zmienić na nową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek75 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam . Temat można zakończyć.Wymieniłem zawór który reguluje ciśnienie w EGR tak jak pisał "Cristoforo" z tym ,że byłem w serwisie Audi i tam mi to zrobili.Teraz jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ciesze sie ze mogłem pomóc to najczesciej pada niz zawór egr,zawór egr nie kiedy wystarczy dobrze wyczyscić i jest git pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek31 0 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 U mnie pomogło na ten dziwny odgłos dociśniecie/sprawdzenie stanu wszystkich gumowych wężyków podciśnienia. Tak z innej beczki: Czy zna ktoś numer tej czarnej pompki przy zaworze EGR i ile ona może kosztować? Urwały mi się przy niej zaczepy i teraz nie wiem czy ją przykleić, czy zmienić na nową? to czarne to gaszak dostepne tylko razem z egr tak mi powiedzial gosc sprzedajacy na allegro ale w serwisie nie pytałem [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2008, 22:57_________________________________________________ Witam . Temat można zakończyć.Wymieniłem zawór który reguluje ciśnienie w EGR tak jak pisał "Cristoforo" z tym ,że byłem w serwisie Audi i tam mi to zrobili.Teraz jest u mnie dokładnie to samo co na filmie jezdze juz tak rok ile kosztuje ta operacja w serwise czesc i robocizna osbno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley_30 0 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 witam miałem to samo i okazało sie , że to EGR zamowiłem w Aso 665 zeta po wymianie wszystko ucichło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekbd1 0 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam u mnie jest tak samo niepotrzebne kupno nowego EGR i dalej brzeczenie w momencie jak odłacze wezyk podcisnienia na zaworze od weza z płynem chłodzącym brzęczenie w EGR ustaje jak przytkne spowrotem to słysze jak silnik zaczyna inaczej pracowac czy to jest uszkodzenie tego elektrozaworu N75 Prosze o pomoc co robic w tej sprawie Dziekuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się