wampir Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a jaka była temperatura na zewnątrz podczas przejazdów z 175 i 171g/s ?
MrTea Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 ładnie Twoje autko jedzie.. dzięki za kreski dziś
roman_tyk Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 dziś wpadły stabilizatory grubsze przód i tył
MAGIC87 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 ile takie cos? i w czym to pomaga? lepiej prowadzi sie po zakretach?
roman_tyk Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 dokładnie: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/b6-avf-ktos-zakladal-stabilizator-rs4-zwyklej-a4-22341/
roman_tyk Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 no i powoli przymierzam sie do hamulcow, pierwsze fotki z odswiezania ---------- Post dopisany 10-05-2014 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2014 at 09:44 ---------- wrzucony eibach -30
MrTea Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Zawias .. duży plus też od strony wizualnej .. a co z mocą ? Kiedy jakieś nowości?
roman_tyk Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 przyjdzie i czas na to najpierw rzeczy wazniejsze
roman_tyk Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Jeszcze wieksza moc jak sie bawić to bawić z rozmachem, nie bede tracil czasu na kolejne 10ps wiecej. Jak juz to okolice 300ps.
tomekhxc Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 jak tam teraz aktualnie masz? hamowales?
roman_tyk Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 jak tam teraz aktualnie masz? hamowales? kreska dla mnie malo istotna, wazne ze rwie po plecach ale dupochamownia mowi ze jest dobrze, moce w okolicach Twoich, moment zapewne mniejszy, zalezy od dnia
roman_tyk Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Mała przerwa w dostawie informacji, muszę nadrobić To co ostatnio wleciało: Swiece i cewki Audi R8 Wtryski Cayenne turbo mam kolektor hi flow pod k03/s/hybryda/k04 ale chyba tego nei bede wkladal... czas na coś męskiego... Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez roman_tyk
wampir Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zakladaj lepszy kolektor i nie marudz A do tego taka turbawke Billet K04-015x (wpisz w ebay.pl). Ma dużo wieksz inlet i strone goraco. Na lpg pod 300KM da się podejść i dotego będzie wstawało szybko. Moim zdaniem to takie Frankenturbo noname
roman_tyk Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Na lpg pod 300KM da się podejść i dotego będzie wstawało szybko. zapomnij, ja juz do tego doszedlem ze mocy z tego nie bedzie chocby wirnik z kamaza zalozyli ...koniec kropka. planuje coś grubego, ale moze na razie nie ma co pisać...bo ludzie nie beda posylać dzieci do szkół z obawy ze przypadkiem jednego takiego zassiem przez dolot
wampir Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 hehe To nie jest typowa hybryda gdzie jest goraca strona ze zwyklej k03 lub k04-015 tylko ona ma kilka mm większa srednice turbiny. Nie mylic z wirnikiem strony zimnej. Patrzac na wykresy F21 na sofcie Motozza można zrobić okolice 225g/s z dobrym dołem, Przy custom sofcie będzie jeszcze więcej i z lpg . Chyba, że faktycznie to za mało dla Ciebie to jakiś garret lub TD05 ale wtedy o już grubsza rzeźba i z fura trzeba się cackać. Chyba, ze z tfsi k04-064 Byłbys pionierem ze wzdluznym w PL i pasowaloby do B7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się