ePasjonat Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 hehe, jak to jakie, do Audi tylko ATE.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
dziadekM Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Oki kupiłem zestaw Ferodo i jak znajdę chwilę to zmieniam. Tylko tak mnie dręczy pytanie czy trzeba zmieniać te sprężyny co dociskają zacisk?
ryba85 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 ja mam takie sprezyny nowe.jak bys chcial.kolega miał je wziasc ale sie nie odzywa.
ryba85 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 35 zł.jest watek w dziali sprzedam.ale to jak by cos to dam ci znac.
kamilg.86.86 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 witam jaką średnicę mają tarcze w a4 tdi 1z 95r bo na forum wyczytałem ,że 280mm a w auto landzie powiedziano że 288mm ( tarcze pełne) , zakupiłem je i teraz nie wiem czy będą pasowały
ryba85 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ja od dzisiaj testuje ferodo. Ryba,daj znać jakie wrażenia.Co miałeś poprzednio,lepsze hamowanie masz teraz?Ferodo założyłeś tarcze i klocki? wysłane za pomocą tapki moje spostrzezenia jak narazie to na zimnych tarczach chamuje tak srednio.ale jak juz sie zagrzeja to ładnie chamuje.
alf Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Czy da się kupić i ewentualnie gdzie, śruby do mocowania jarzma i te gumowe osłonki prowadnic ?
alf Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jak masz to na dwie strony na tył. Wyślij na PW cene i nr. konta. Jest to jakiś zestaw, komplet ?
A4-Tomek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja zmieniłem z zacisków Lucasa pod tarcze 280/15mm na Ate pod 288/25 i to bylo dobre posunięcie bo i tak hamulce się kończyły a auto na litych hamuje jak pociąg Ja wciepnąłem taki zestaw: Tarcze Zimmermann a klocki Textar (robią dla VAG'a) i fajnie to hamuje Mam jedynie głupie wrażenie po zmianie że pedał jest bardziej miękki niż przy litych tarczach i naciskając bardzo dużą siłą na pedał opada on bardzo powoli ku podłodze ale płynu nie ubywa więc teoretycznie wszystko szczelne chyba że pompa przepuszcza.
felus Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 A jaką średnicę będą mialy tarcze przy silniku 1.8 Adr 97 rok? U mnie też przyszedł czas na wymianę i chce być przygotowany zanim pójdę do sklepu
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zacisk Ate - 288/15 mm Zacisk TRW - 280/22 mm
felus Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Już szybszej odpowiedzi nie moglem się spodziewac dzieki, czyli teraz pozostaje sprawdzic tylko jaki zacisk
m1chal Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 dobra teraz ja stoje przed wyborem... audi a4 1,9tdi ...zrobione na 155ps a to na pewno jeszcze nie koniec mocy, wiec hamowań jest dużo Musze wymienić i przód i tył.... na przodzie mam aktulanie zestaw ATE lub Boscha, juz nie pamietam - ale na 80% ATE ... no i klocków jest jeszcze połowa a tarcze juz zwichrowane (a byly wymieniane razem z klockami) na tyle tez mam boscha lub ATE i musze takze komplecik wymienić... ATE na pewno nie będę brał, tak samo jak boscha - chce spróbować czegoś innego... a kasy też nie chce wydwać na to nie wiadomo jakiej. Komplecik Ferodo tarcze + klocki Ferodo (chciałbym serie Premier - jakieś inne serie też istnieją z tych tanszych?) czy moze w jakiś inny komplecik uderzać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się