Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094
immmortal Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094 Do tego pękające głowice,padające turbiny i upalające się sprzęgła...ładna kupa...W 3.0 TDI wtryski,sprzęgłoi rozrząd...-nic tylko w łeb sobie strzelić,bez kitu...
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2008 Coz, nieawaryjne diesle skonczyly sie jakis czas temu...
pre_pl Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 taaaa... trochę tych motorków jeździ, więc nie przesadzajmy z tą "awaryjnością" Bardziej wkurw...ce jest to, że ewentualne awarie stają się mocno kosztowne. I faktycznie jak autor pisze, irytujące może być to, że pierdułka za 20zł może doprowadzić do sporego problemu. Ale to akurat nie tylko Audi... Mercedes czy BMW również mają "drogie kwiatki". Czy tam Toyota etc...
Diego Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Fak, a mialem w tym tygodniu sprzedawac moje i brac B7 3.0 tdi . Poczytalem AKP, 2 godziny spedzone w gooooglownicy i chyba sobie odpuszcze. Ciekawe czy w B8 problem zostal rozwiazany.
milo222 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Fak, a mialem w tym tygodniu sprzedawac moje i brac B7 3.0 tdi . Poczytalem AKP, 2 godziny spedzone w gooooglownicy i chyba sobie odpuszcze. Ciekawe czy w B8 problem zostal rozwiazany. chyba nie do końca - silnik jak na razie ok ale znajomy w b8 już 2 razy wymieniał kluczyki i parę innych wkurzających pierdółek. Praktycznie raz w miesiąc jest z czymś innym niby nic takiego ale ile starty czasu na jeżdżenie
Flyer Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wszystko zalezy od zasobnosci portfela. Dla jednego 10 tys za rozrzad w 3.0 to nie wydatek, dla innego majatek...
kaj82 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Benzynke, po dłuższym zastanowieniu wychodzi taniej niz nowoczesne diesle, no chyba ze ktos kupuje nowe auto.
wojtas-audi Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ale w nowych a4 tez jest to samo ?? Tam juz jest common rail ?
czaki22 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Diego poogladaj troche zdjec po wypadkach a sprzedasz auto i oddasz prawojazdy, ( i tak można bez końca) jak bym sluchał co niktorych na forum naszym ( a zdarzaja sie prZypadki ) nigdy bym nie kupił a4
Pepin Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ale w nowych a4 tez jest to samo ?? Tam juz jest common rail ? B7 z 3.0 TDI (BKN) to też CR
bartek213 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Każde nowe auto ma jakies problemy niestety tym nowsze tym jest ich wiecej i niestety dzieje sie to w wszystkich samochodach nie tylko audi czy mercedes
jacekm Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Dalatego trzeba kupować autka 4-5 letnie i to z końcowej fazy produkcji serii Albo fabryka poprawiła "wpadki" albo jest bardzo dużo info na ich temat i wiadomo czego pilnować
YATES Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Ale ludzie zawsze będą kupować nowe modele tylko dla lansu np.żeby sąsiad widział, a póżniej płacz i zgrzytanie zębów,że części po 15 tysięcy złotych, a zamienników brak. Taka jest polityka wszystkich marek - często wypuszczać nowe modele, mniej zarobić na sprzedaży auta ale kokosy na póżniejszym serwisie wykorzystując fakt,że to nowy model i zamienników nie robią więc kupiec jest skazany na ASO. PS: najlepszym rozwiązanie jest kupować auta conajmniej 2-3 lata od ich rynkowej premiery.
ono Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 I najlepiej 1.4 Pb total golas, żeby nic sie nie popsuło
Rekomendowane odpowiedzi