pietris_x2x Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Tak jak w temacie nie mam jush sily i niewiem zbytnio od czego zacząc może byscie zerkneli bede wdzięczny tu zamieszczam pierwsze logi dynamiczne:) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 podaj jakie błedy sa zapisane i zrób komplet logów .statycznie 1 3 4 7 13 i dynamiczne 1 3 4 8 10 11 i bs 000 3 4 11
pietris_x2x Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 bład jeden i ten sam 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania wszystko jest powiedzmy ok dopoki nie osiagne 120 /h pozniej notlaauf nie da sie jezdzic ... ok postaram sie na jutro zrobic komplet:) co wogule moze byc przyczyna?
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Przeładowanie turbo więc pewnie zmienna geometria siada.
pietris_x2x Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Witam Panowie zerkniecie moze cosik takiego mi wyszlo nie wiem czy to tak mialo byc basic settings niebawem Pozdro Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Ty moze juz nie rob logów tylko wez sie za wyczyszczenie sprezarki...
pietris_x2x Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 to az takz nia zle co mozna jeszcze z tego wyczytac??
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 no tak mysle ze po takiej dobrej dawce logow to zerknij na luz najpierw przed czyszczeniem turbo.
wojtek26 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Wydaje mi sie że masz albo zawalone masakrycznie turbo albo masz skręconą geometrię. Nawet po wejsciu w tryb awaryjny doładowanie masz duzo ponad 2000 mbar gdzie w trybie awaryjnym powinno zejsc do 1300-1400 mbar.
vauxhall95 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Jezeli ta geometria nie stoi deba to tak.Jak stoi deba to czy przewod na gruszke zalozony czy nie jest bez znaczenia.
pietris_x2x Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 panowie rozbierac ?? nie wiem czym sruby potraktowac bo za ciekawie to nie wygladaja ma ktos sprawdzony pomysl??czyli to lopatki stoja w miejscu prawdopodobnie
grzegorzmen Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 No raczej ręcznie tego nie rozruszasz. Chyba że zardzewiała gruszka ale to się dzieje , raczej w poprzeczniakach z obrócona gruszka Zobacz odrazu do termostatu
pietris_x2x Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 co do wymiany tesh sie nadaje ?? tak tylko mi chodzi o te sruby co mocuja turbine
goldi Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 co do śrub dzień wcześniej popsilkaj jakimś środkiem ja lałem po nich colą lub pepsi jeśli nie są zardzewiałe to pujdą a jak nie to zaopatrz sie w dobry przecinak jak u mnie to miało miejsce i musisz je ruszyć przecinakiem natomiast od spodu silnika zaopatrz sie się w długą nasadkę 12 bodajże jak pamietam i nową uszczelkę pod spływ oleju jest jeszcze gorsza rzecz moze turbina po wyjęciu nie dać sie rozpołowić to nie wal w nią młotkiem tylko trzeba podgrzać palnikiem i sama sie rozpołowi ---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ---------- i jak chcesz po czyszczenie na dłuższy czas mieć spokój to katalizator ze środka trzeba wydłubać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się