Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrzadu 2.0 ALT


ChipPŃ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy,

Mam prosbe do klubowiczow z okolic Trojmiasta o podanie jakis namiarow na dobrego specialiste od rozrzadow ( lub ASO ) + mam przednia szybe do wymiany

wiec potrzebuje dobrego okulisty .

Z gory dzieki i pozdro

:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A warto przy okazji wymienić przy rozrządzie termostat? W sumie to przy okazji a chyba gdzieś tam pod rozrządem jest? Nic się nie dzieje z termostatem, ale jak już będzie ściągnięte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widziałem jak u mnie wymieniali rozrząd to termostat jest z boku i da sie go wymienić bez rozpinania rozrządu w silnikach V6 to jest na rozrządzie i tam trzeba pompe demontowac żeby go wyjąć przynajmniej w 2,4 V6 tak jest bo osobiście widziałem jak kuzyn zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rozrząd wymieniony.Chwila zastanowienia była bo był założony napinacz hydrauliczny a teraz mam normalny :) Obyło się bez rozbierania przodu,robił mechanior od 11 do 16 z wymianą oleju i świecami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też będę zabierać się za wymianę rozrządu i zastanawia mnie jak to jest z rozbieraniem całego przodu... jedni piszą że można, a inni że nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy wymianie rozrządu mechanik rozbierał cały przód, nie wiem czy jest możliwa wymiana rozrządu bez rozbiórki (pewnie zaraz ktoś napisze że zrobił to bez problemu :D ) a jeżeli jest to trzeba mieć chyba malutkie rączki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mechanik przy wymanie rozrzadu nie musiał zdejmowac pasa przedniego, poradził sobie bez tego.. postawiłem o 8 i o 12 miałem do odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też stwierdził że nie wie dlaczego ludzie ściągają przedni pas ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzeczniakach trzeba zdemontowac błotnik... oczywiscie żartuje;-) Być moze demontuja przod dla wygody zeby miec wszysyko na wierzchu. Znajomy ost mowil ze on nie demontuje tylko popuszcza troche i w ten sposob działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mechanik przy wymanie rozrzadu nie musiał zdejmowac pasa przedniego, poradził sobie bez tego.. postawiłem o 8 i o 12 miałem do odbioru.

jesteś pewien że wymienili ten rozrząd? Wszystkie elementy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz że się da, i zdejmowanie przodu nie musi być konieczne / konieczne jest dla mechanika po to by podnieść koszt za robociznę, by więcej zarobić. Ci co ułatwiają sobie życie robią to bez demontażu i zarabiają nie wiele mniejsza kasę :) oszczędzając przy tym czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mechanik przy wymanie rozrzadu nie musiał zdejmowac pasa przedniego, poradził sobie bez tego.. postawiłem o 8 i o 12 miałem do odbioru.

jesteś pewien że wymienili ten rozrząd? Wszystkie elementy?

Tak, jestem pewien.. zaufany mechanik i najlepszy fachowiec jakiego znam.

Edytowane przez Kodzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem pytania. W każdym B6 przy rozrządzie przód musi być zrzucony, niezależnie od silnika :wink:

Cwiara są kombinatorzy którzy robią bez demontażu. Można oczywiście ale to jest niezła gimnastyka. A po za tym wprawiony mechanik zdejmuje w b6 przód w 20minut i ma wszystko na wierzchu no i może dokładnie wszystko zrobić. W zasadzie zwalasz lampy i 8 śrub zderzaka. 4 na gorze śruby pasa i możesz odchylic cały przod

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się da po prostu go odkręcasz i odsuwasz trochę od samochodu kładąc go na podłodze i jest okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przybieram sie do wymiany paska, napinacza rozrzadu w moim Alt oraz pompy wody, jednak chcialem sie podpytac zanim rozkrece go, czy sa jakies otwory przy kolach zebatych zeby np wkrecic srube i zablokowac rozrzad przed zdjeciem paska zeby nic sie niepoprzestawiało, czy jednak nic sie nieblokuje i ustawia sie jedynie na znakach. Prosze o porady wskazowki na co zwrocic uwage moga być nawet zdjecia bo jakoś na google malo jest zdjec akurat do tego silnika. Chcem to zrobić sam bo jakos niemam przekonania czy aby akurat wszystko mechanik wymienil na nowe. Z góry dzieki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...