Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym poprosic forumowiczów o analize logów dynamicznych robiłem to pierwszy raz wiec nie wiem czy sa dobrze zrobione.. Z czynności jakie wykonałem to czyszczenie EGR, sprawdzenie łopatek turbiny(ruszając gruszka chodzi płynnie) nie zauważyłem nieszczelności na węzach podciśnienia.. samochód łapie notlaufy czasami oraz nie ma takiej mocy jak powinien miec sprawdzałem A4 od kolegi ktory ma ten sam silnik i jego "wciska w fotel" moja poprostu jedzie do przodu:grin:

Log (0 - 011,011,011)

Opublikowano

Wg mnie turbo ostro przeładowywuje. Jeśli jednak chcesz bardziej dokładny obraz pracy swojego silnika zrób komplet logów, bo z tego jednego to zbyt wiele nie można powiedzieć.

Opublikowano

w pierwszym logu kierownice stoja i pompuje max, w kolejnych coraz lepiej czyli sie rozruszaly ale dla bezpieczenstwa przydaloby sie wyczyscic zmienna geometrie bo moze sie turbo wysrac.

Opublikowano

Dokladnie kolego rek1n zrobilem kilka logow poniewaz juz przy 3ciej probie samochod nie wpadl w notlauf tz nie zaciol sie przy 4tys obr..czytalem troche o tym ze turbo przeladowuje wina moze byc zmienna geometria lub zawor n75.. szczerze sprawdzalem zmienna geometrie ale nie vagiem tylko mechanicznie czyli palcem naciskalem na pałąg z gruszki ruszalo sie wiec przyczyna moze byc niesprawny zawor n75? ma ktos jakies informacje jak mozna sprawdzic ten zawor?czytalem tez ze jezeli niesprawny jest zawor recylkulacji spalin moga byc podobne objawy mozna to sprawdzic zaslepiajac EGR.co myslicie na ten temat?samochod jezdzi jak sie go przegoni to nie wpada w notlauf jedynie co mi dokucza to brak mocy koledze przy dodaniu gazu zrywa przyczepnosc na kolach 19cali ja mam 16 i nawet nie zapiszczy:kwasny:

Opublikowano

Wyłącz ESP to zapiszczy :)

A tak na poważnie to porównaj pracę silnika wspominanego przez Ciebie kolegi i sprawdź czy jest duża różnica.

U mnie był kolega devastation z komputerem bo chciałem sprawdzić czy nic mojej audiczce nie dolega i wspomniałem, że mam chyba mniej mocy. Devastation stwierdził, że to chyba już przyzwyczajenie do mocy :)

Opublikowano

egr i n75 to inna bajka. N75 można podmienić z n18 który steruje EGRem i zalogować jeszcze raz 011. Miałem niedawno podobnie. Sztanga niby chodziła ale leciutko ja przycinało i n75 już wariował. Skończyło się czyszczeniem suszary.

Opublikowano
Dokladnie kolego rek1n zrobilem kilka logow poniewaz juz przy 3ciej probie samochod nie wpadl w notlauf tz nie zaciol sie przy 4tys obr..czytalem troche o tym ze turbo przeladowuje wina moze byc zmienna geometria lub zawor n75.. szczerze sprawdzalem zmienna geometrie ale nie vagiem tylko mechanicznie czyli palcem naciskalem na pałąg z gruszki ruszalo sie wiec przyczyna moze byc niesprawny zawor n75? ma ktos jakies informacje jak mozna sprawdzic ten zawor?czytalem tez ze jezeli niesprawny jest zawor recylkulacji spalin moga byc podobne objawy mozna to sprawdzic zaslepiajac EGR.co myslicie na ten temat?samochod jezdzi jak sie go przegoni to nie wpada w notlauf jedynie co mi dokucza to brak mocy koledze przy dodaniu gazu zrywa przyczepnosc na kolach 19cali ja mam 16 i nawet nie zapiszczy:kwasny:

Masz kompletnie zapieczoną zmienną geometrie, wiec regulacja cisnienia doładowania praktycznie nie działa... zaklinanie rzeczywistosci nic nie da... i poki nie wyczyscicsz sprezarki problem bedzie powracal..... i to szybciej niż myslisz...

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie pozwólcie mi na szybko zasięgnąć wiedzy ....bo moje auto umiera na ramionach :wink: straszny muł :facepalm:

wydaje mi sie ze przepływka padła oraz turbo sie zacina lub kat zapchany ...porsze o ocenę :facepalm: erg zaślepiony ...:naughty:

003-011 dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2013 at 17:05 ----------

Panowie pozwólcie mi na szybko zasięgnąć wiedzy ....bo moje auto umiera na ramionach :wink: straszny muł :facepalm:

wydaje mi sie ze przepływka padła oraz turbo sie zacina lub kat zapchany ...porsze o ocenę :facepalm: erg zaślepiony ...:naughty:

003-011 dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Panowie czy naprawdę nikt nie wie :decayed::decayed:

:shock3:

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ----------

czuje sie olewany :grin:

Opublikowano

Joe, masz ten sam problem co autor wątku. Wyczyść turbosprężarkę :)

Opublikowano

I zamieszczaj swoj problem w swoim wątku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...