Awra Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Panowie mam pytanie, czy silniki 1.8t 150,163,190 konne różnią się cenowo od siebie jeśli chodzi o przeglądy? Celuję w BEX w a4b6 w ośce lub Q (190km) i się zastanawiam żeby mi jakieś nowości cenowe nie wyskakiwały przy ewentualnych przeglądach- od razu mówię,że nie będę robił sam bo mam mechanika oblatanego w grupie VAG. Chodzi mi orientacyjnie czy się ceny różnią.
Manioch Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Witam was wszystkich, Mam pytanie w sprawie rozrządu w a4 b6 1.8t 150 AVJ. Chciałbym, aby ktoś tutaj napisał konkretne informacje w sprawie rozrządu, co ile sie wymienia, co się w nim składa. Czytam różne fora i mówią na nich o rozrządzie na pasku, oraz jakimś napinaczu łańcucha i samym łańcuchu. Co ile wymienia się rozrząd na pasku a co ile ten napinacz z łancuchem? Prosze doswiadczonych mechaników/kierowców tegoż auta o odpowiedź. I czy tańsza wyjdzie eksploatacja 1.9 tdi 130 km w tym aucie, czy 1.8t (nie mam na myśli paliwa, a osprzęt silnika) Pozdrawiam
Mario Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Pierwszy rozrząd po 180kkm, a później jak kto woli ze wskazaniem na co 90. Zestaw na I raz, to pasek, rolka napinająca, pompa wody, hydrauliczny tłumik drgań z rolką odwracającą. Z tyłu silnika jest łańcuch spinający wałki rozrządu, który dobrze jest wymienić przy 200kkm. Nastawnik faz rozrządu (napinacz łańcucha) wymieniasz jak bardzo grzechocze przy porannym odpalaniu. Bezsprzecznie tańsze jest 1.8T ---------- Post dopisany at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ---------- Panowie mam pytanie, czy silniki 1.8t 150,163,190 konne różnią się cenowo od siebie jeśli chodzi o przeglądy? Silniki niczym się nie różnią. Różnice są wyłącznie w osprzęcie.
Manioch Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 CZyli lepiej kupić a4 z 1.8t niż 1.9 tdi? Co sądzicie o tych egzemplarzach: AUDI A4 1.8T(150KM)_SKÓRY_CHROM PAKIET Z NIEMIEC! (3092370572) - motoAllegro , Audi A4 B6 1.8t S-line 2002 Navi (3112479311) - motoAllegro
powaguspisz Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Ze zdjęć określać blachy itp ciężko, wszystko jest takie piękne. Zadzwonić pogadać zobaczyć jak sprzedawca podchodzi do tematu jak mówi o samochodzie, ale jak dla mnie to opcja 2 jest punktem numer jeden, jak bym miał do wybrania tylko te dwie to druga by była moim faworytem. Mocniejszy silniczek, nagłośnienie, fotele skóra plus alcantara, i takie tam. Pytanie jak jest na prawdę, co jest pod maską jak silnik itp. Wybierając miedzy 1.8 T a 1.9 TDI nie zastanawiał bym się na 1.8 T, nie klekocze, zimą szybciej cieplej:wink: a koszta jak 1.8 będzie zadbane to na pewno nie wyssie Ci tak kasy jak diesel. Taki jest mój pogląd bo DIESEL to dla mnie ciągnik a nie samochód, ale każdy lubi co innego.
ORZE? Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Witam wszystkich, pytanko do Mario rozumiem że łańcuch spinający wałki rozrządu z tyłu silnika można go wymienić nie ruszając rozrządu? Wiesz jaki jest może przypuszczalny jego koszt?
serfin Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 oj wymiana tego napinacza i łańcuszka z tyłu silnika to jest juz niezły koszt nie wiem czy w 2000zł zmieścisz się, chyba że coś zmieniło się albo ktoś ma dojście do tańszych części, bo wymiana tego elementu daje sie odczuć w $.
serfin Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Tzn? A Ile kosztuje lancuch i ten napinacz? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się