Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Najwyższa predkosc


brzdek84

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba masz cos nie tak, 160 km/h to ja bez problemu bujałem Astrę I 1.7 TD (65KM) z przebiegiem 290000 km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twojej niuni może coś bardzo poważnego dolegać.Ja nie bardzo z mechaniką ale tu chyba nie tylko świece i kable wchodzą w grę.Może zapchany kat też może być.Według papierów to zwykły 1.8 chyba ma wpisane Vmax 202km/h.A w A4 to "zdrowy" 1.6 potrafi się rozbujać w okolicach 200 tak,że napewno masz problem tylko trzeba go zlokalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twojej niuni może coś bardzo poważnego dolegać.Ja nie bardzo z mechaniką ale tu chyba nie tylko świece i kable wchodzą w grę.Może zapchany kat też może być.Według papierów to zwykły 1.8 chyba ma wpisane Vmax 202km/h.A w A4 to "zdrowy" 1.6 potrafi się rozbujać w okolicach 200 tak,że napewno masz problem tylko trzeba go zlokalizować.

Fakt silnik 1.6 160 osiaga bardzo szybko ale potem wskazówka zaczyna sie slimaczyć a 200 to chyba tylko z górki pod wiatr.

Z podstaw to zobacz jak się miewa filtr powietrza i czy nie ma dodatkowych oporów tocznych. Ale tak mała prędkość maksymalna do tego silnika :no4: nie chciał bym cie martwić ale faktycznie to może być coś poważnego. W dalszej kolejności sprawdził bym kompresje silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak go wrzuce na komputer to bedzie mozna wystawic diagnoze?[br]Dopisany: 01 Lipiec 2008, 12:34 _________________________________________________Czyli moze to byc:

- kompresja silnika

- filtr powietrza

- katalizator zapchany

- swiece i perzewody

..... i jeszcze pewnie cos, ale ogolnie nie mam z nim wiekszych problemów bo do 160 idzie ladnie. Jakies pomysly jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Brzdek84-

Jesli chodzi o moja "taczke" (adr) na poszczegolnych biegach wygiagam:

I - niepamietam :wink4:

II - 92-95 km\h do odciecia

III - cos kolo 145 odcina

IV - szczegolnie jej nie piluje :hi:

V bieg najciekawszy - w moim przypadku na seryjnych podzespolach obroty do predkosci ksztaltuja sie tak:

70 km/h 2000 rpm

105 km/h 3000 rpm

~140 km/h 4000 rpm

180 km/h 5000 rpm

takze mniej wiecej potwierdza sie srednio 35 km/h co kazde 1000 rpm silnika.

Szybciej jak narazie nie jechalem ale na zwyklej drodze czuc ze autko jeszcze ma sile... :wink4:

Dodam jeszcze, ze przed zmiana paska rozrzadu na ten 153 zabkowy i wiekszym kolkiem (tym co jest popychany) (po kupnie mial jeszcze 151 zabki, mniejsze kolko i to cos co ciagnie to kolko) jakos mialem troszke wieksze predkosci na biegach- pamietam, ze np na II biegu odcinalo mi dopiero przy 105 km/h.

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego adr-a bujnąłem do 200km/h i szedł jeszcze ale zbliżał sie zakręt i wolałem nie ryzykować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego adr-a bujam do 215km/h bez żadnych problemów :cool1:

wytnij kata jak go jeszcze masz stary kat trzyma silnik :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos slabe te wasze adr`ki. Moj idzie 210 na felgach 17 opony 225 i ma 230 tys przebiegu orginalnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...