Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mulowaty , dosc wolno sie rozpedza Logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem w tym temacie ( czyt. logi ) laikiem nic poza cyferkami tam nie widze ;p takze was koledzy chcialbym prosic abyscie sprawdzili czy wszystko ok jest w tych logach zrobilem 2 proby dynamiczne 003 - przeplywomierz i 011- turbo, samochod dosc mulowato sie rozpedza na 130 km ( byc moze tak ma byc ). Czekam na opinie , pozdrawiam.

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Opublikowano

masz nieszczelnosc w układzie turbo .do pełnej dianostyki przydał by sie komplet logów z bloku 1 4 8 10 dynamicznie i statycznie z bloku 1 4 13 18 23

Opublikowano

czyli to samo tylko na nr 001 , 004 , 008 , 010 i na biegu jalowym 001 , 004 , 013 ,018 ,023 ? statyczne - na biegu jalowym wolne obroty ? ( w trybie normalnym czy basic ?) i jaki czas rejstrowac logi w trybie statycznym ?

Opublikowano

logi statyczne robisz normalnie a zapisujesz przynajmniej przez 30 sek .

Opublikowano

Termostat do wymiany i filtr paliwa w pierwszej kolejności. To co ja widzę. Resztę niech wypowiedzą się koledzy.

Opublikowano

termostat i filtr paliwa zmieniane 1 tys km temu ( ponad miesiac temu ) wydaje mi sie ze wnioskujesz to po 1 probie dynamicznej najwidoczniej silnik jeszczenie byl dobrze dogrzany bo na probie 001 statycznej ( po wszystkich probach dynamicznych) widac ze temp spadla i stanela na 87,3C wiec wydaje mi sie ze jest ok.

Opublikowano

Możliwe, że był niedogrzany ale wydaje mi się, że powinien trzymać 90st. U mnie tak jest. Z tym filtrem to fakt nie dopatrzyłem bo masz bip-y na + a nie-.

Przepływka ok ale wydaje mi się, że wtrysk na 3 cyl. mówi już pa pa.

---------- Post dopisany at 01:41 ---------- Poprzedni post napisany at 01:38 ----------

sorry 4 :wink:

Opublikowano
Przepływka ok ale wydaje mi się, że wtrysk na 3 cyl. mówi już pa pa.

Nie strasz kolegi, wtryski w normie, nie wiem na podstawie czego wyciągasz takie wnioski.

Opublikowano

Taki lekki strach i ciarki po mnie przeszly ale doczytalem ze takie odchylenia sa w miare ok nie jest exta ale nie ma tragedii ;p czekamy na kolege german81 az oceni gdzie moze byc ta dziura w ukladzie turbo ;)

Opublikowano

szukaj nieszczelnosci pomiedzy turbo a kolektorem szczegulnie na łaczeniach przewodów , wszelkie oleiste slady na łaczeniach swiadzca o nieszczelnosci .

Opublikowano

Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? :

PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe.

18819828.jpg

69685918.jpg

Opublikowano

U mnie dokładnie w tym samym miejscu się poci. Da rade to jakoś uszczelnić? Tam jest jakiś oring?

Opublikowano

jest oring

Opublikowano

Wymien oring i daj na silikon inaczej dalej bedzie puszczac.

Opublikowano

Czy ten oring występuje jako osobna cześć ? jeżeli tak to prosiłbym o nr ;p

Opublikowano

Najlepiej przydałby się wszystkie numery oringów dolotu :-P

Opublikowano

Tutaj jest zrzut ze schematem dolotu:

http://img826.imageshack.us/img826/4868/43571415.png

nr 20A - 3C0 145 117 F

nr 21 - 3C0 145 117 F ( taki sam nr ja "20A")

nr 26 - 3C0 145 117

Pierścienie "21A" nie występują osobno (tylko razem z elementem "5" i "7").

Jakby jeszcze jakieś numery były potrzebne to dajcie znać :wink:

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ----------

Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? :

PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe.

http://imageshack.us/a/img705/4251/18819828.jpg

http://imageshack.us/a/img89/1782/69685918.jpg

Jak Ci się udało wygrzebać te zdjęcia w necie? :decayed:

U siebie też mam synchro ustawione jak Ty na -1,7 i nie mam problemów z odpalaniem... Auto stoi w blaszaku i w duże mrozy, mimo że nie bywało odpalane przez 5 dni (praca w delegacji), pali od "strzała", tak jak przy wyższych temperaturach.

Fakt, czytałem, że przy synchro ustawionym na "+" auto ma łatwiej przy rozruchu, ale może u Ciebie jest inna przyczyna...

Co do tej nieszczelności na tych zdjęciach to wymieniłem całą tą rurkę z oringami i klamrami... Jednak przyczyną nieszczelności okazało się pęknięcie rury o nr. 5 na schemacie wyżej...

Z tym że mój log dynamiczny 011 wyglądał tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Połowa ciśnienia szła w atmosferę...

Opublikowano
Tutaj jest zrzut ze schematem dolotu:

http://img826.imageshack.us/img826/4868/43571415.png

nr 20A - 3C0 145 117 F

nr 21 - 3C0 145 117 F ( taki sam nr ja "20A")

nr 26 - 3C0 145 117

Pierścienie "21A" nie występują osobno (tylko razem z elementem "5" i "7").

Jakby jeszcze jakieś numery były potrzebne to dajcie znać :wink:

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ----------

Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? :

PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe.

http://imageshack.us/a/img705/4251/18819828.jpg

http://imageshack.us/a/img89/1782/69685918.jpg

Jak Ci się udało wygrzebać te zdjęcia w necie? :decayed:

U siebie też mam synchro ustawione jak Ty na -1,7 i nie mam problemów z odpalaniem... Auto stoi w blaszaku i w duże mrozy, mimo że nie bywało odpalane przez 5 dni (praca w delegacji), pali od "strzała", tak jak przy wyższych temperaturach.

Fakt, czytałem, że przy synchro ustawionym na "+" auto ma łatwiej przy rozruchu, ale może u Ciebie jest inna przyczyna...

Co do tej nieszczelności na tych zdjęciach to wymieniłem całą tą rurkę z oringami i klamrami... Jednak przyczyną nieszczelności okazało się pęknięcie rury o nr. 5 na schemacie wyżej...

Z tym że mój log dynamiczny 011 wyglądał tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Połowa ciśnienia szła w atmosferę...

Zapożyczone od kolegi 'Blachu' ;D z tematu [A4 B6 1.9 TDI AWX] Proszę o analizę logów dynamicznych

u mnie ubytek jest niewielki także wydaje mi się ze tylko te łączenie puszcza bo nigdzie więcej nie znalazłem oleistych osadów.

A z tym paleniem to sam już nie mam pojęcia wymieniłem wszystkie świece żarowe filtr paliwa nowy sprawdzałem na odłączonym czujniku temp. paliwa i świece grzały także prąd do świec dochodzi, nie wiem jak jest na podłączonym czujniku być może jest nie sprawny tu robiony jest log po nocnym postoju na parkingu

Log (0 - 007) , nie mam pojęcia gdzie tkwi przyczyna tego palenia , aha i aku w porządku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...