mycha1236 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Witam wszystkich jestem w tym temacie ( czyt. logi ) laikiem nic poza cyferkami tam nie widze ;p takze was koledzy chcialbym prosic abyscie sprawdzili czy wszystko ok jest w tych logach zrobilem 2 proby dynamiczne 003 - przeplywomierz i 011- turbo, samochod dosc mulowato sie rozpedza na 130 km ( byc moze tak ma byc ). Czekam na opinie , pozdrawiam. Log (0 - 011) Log (1 - 003)
german81 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 masz nieszczelnosc w układzie turbo .do pełnej dianostyki przydał by sie komplet logów z bloku 1 4 8 10 dynamicznie i statycznie z bloku 1 4 13 18 23
mycha1236 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 czyli to samo tylko na nr 001 , 004 , 008 , 010 i na biegu jalowym 001 , 004 , 013 ,018 ,023 ? statyczne - na biegu jalowym wolne obroty ? ( w trybie normalnym czy basic ?) i jaki czas rejstrowac logi w trybie statycznym ?
german81 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 logi statyczne robisz normalnie a zapisujesz przynajmniej przez 30 sek .
mycha1236 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Logi o ktore prosiles , dynamiczne : Log (0 - 008) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 010) Statyczne : Log (0 - 013) Log (1 - 001) Log (2 - 018) Log (3 - 023) Log (4 - 004)
DżedajGrd Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Termostat do wymiany i filtr paliwa w pierwszej kolejności. To co ja widzę. Resztę niech wypowiedzą się koledzy.
mycha1236 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 termostat i filtr paliwa zmieniane 1 tys km temu ( ponad miesiac temu ) wydaje mi sie ze wnioskujesz to po 1 probie dynamicznej najwidoczniej silnik jeszczenie byl dobrze dogrzany bo na probie 001 statycznej ( po wszystkich probach dynamicznych) widac ze temp spadla i stanela na 87,3C wiec wydaje mi sie ze jest ok.
DżedajGrd Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Możliwe, że był niedogrzany ale wydaje mi się, że powinien trzymać 90st. U mnie tak jest. Z tym filtrem to fakt nie dopatrzyłem bo masz bip-y na + a nie-. Przepływka ok ale wydaje mi się, że wtrysk na 3 cyl. mówi już pa pa. ---------- Post dopisany at 01:41 ---------- Poprzedni post napisany at 01:38 ---------- sorry 4
fuzzi Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Przepływka ok ale wydaje mi się, że wtrysk na 3 cyl. mówi już pa pa.Nie strasz kolegi, wtryski w normie, nie wiem na podstawie czego wyciągasz takie wnioski.
mycha1236 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Taki lekki strach i ciarki po mnie przeszly ale doczytalem ze takie odchylenia sa w miare ok nie jest exta ale nie ma tragedii ;p czekamy na kolege german81 az oceni gdzie moze byc ta dziura w ukladzie turbo
german81 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 szukaj nieszczelnosci pomiedzy turbo a kolektorem szczegulnie na łaczeniach przewodów , wszelkie oleiste slady na łaczeniach swiadzca o nieszczelnosci .
mycha1236 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? : PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe.
Maestro_86 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 U mnie dokładnie w tym samym miejscu się poci. Da rade to jakoś uszczelnić? Tam jest jakiś oring?
vauxhall95 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Wymien oring i daj na silikon inaczej dalej bedzie puszczac.
mycha1236 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Czy ten oring występuje jako osobna cześć ? jeżeli tak to prosiłbym o nr ;p
Kshyhu87 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Najlepiej przydałby się wszystkie numery oringów dolotu :-P
Blachu Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Tutaj jest zrzut ze schematem dolotu: http://img826.imageshack.us/img826/4868/43571415.png nr 20A - 3C0 145 117 F nr 21 - 3C0 145 117 F ( taki sam nr ja "20A") nr 26 - 3C0 145 117 Pierścienie "21A" nie występują osobno (tylko razem z elementem "5" i "7"). Jakby jeszcze jakieś numery były potrzebne to dajcie znać ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? :PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe. http://imageshack.us/a/img705/4251/18819828.jpg http://imageshack.us/a/img89/1782/69685918.jpg Jak Ci się udało wygrzebać te zdjęcia w necie? U siebie też mam synchro ustawione jak Ty na -1,7 i nie mam problemów z odpalaniem... Auto stoi w blaszaku i w duże mrozy, mimo że nie bywało odpalane przez 5 dni (praca w delegacji), pali od "strzała", tak jak przy wyższych temperaturach. Fakt, czytałem, że przy synchro ustawionym na "+" auto ma łatwiej przy rozruchu, ale może u Ciebie jest inna przyczyna... Co do tej nieszczelności na tych zdjęciach to wymieniłem całą tą rurkę z oringami i klamrami... Jednak przyczyną nieszczelności okazało się pęknięcie rury o nr. 5 na schemacie wyżej... Z tym że mój log dynamiczny 011 wyglądał tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Połowa ciśnienia szła w atmosferę...
mycha1236 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Tutaj jest zrzut ze schematem dolotu: http://img826.imageshack.us/img826/4868/43571415.png nr 20A - 3C0 145 117 F nr 21 - 3C0 145 117 F ( taki sam nr ja "20A") nr 26 - 3C0 145 117 Pierścienie "21A" nie występują osobno (tylko razem z elementem "5" i "7"). Jakby jeszcze jakieś numery były potrzebne to dajcie znać ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- Znalazlem cos takiego czy to moze byc przyczyna ? :PS. Czy kat wtrysku w logu 004 -1.1 / -1.7 jest prawidlowy bo na mrozach pierwsze odpalenie nie jest za ciekawe. http://imageshack.us/a/img705/4251/18819828.jpg http://imageshack.us/a/img89/1782/69685918.jpg Jak Ci się udało wygrzebać te zdjęcia w necie? U siebie też mam synchro ustawione jak Ty na -1,7 i nie mam problemów z odpalaniem... Auto stoi w blaszaku i w duże mrozy, mimo że nie bywało odpalane przez 5 dni (praca w delegacji), pali od "strzała", tak jak przy wyższych temperaturach. Fakt, czytałem, że przy synchro ustawionym na "+" auto ma łatwiej przy rozruchu, ale może u Ciebie jest inna przyczyna... Co do tej nieszczelności na tych zdjęciach to wymieniłem całą tą rurkę z oringami i klamrami... Jednak przyczyną nieszczelności okazało się pęknięcie rury o nr. 5 na schemacie wyżej... Z tym że mój log dynamiczny 011 wyglądał tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Połowa ciśnienia szła w atmosferę... Zapożyczone od kolegi 'Blachu' ;D z tematu [A4 B6 1.9 TDI AWX] Proszę o analizę logów dynamicznych u mnie ubytek jest niewielki także wydaje mi się ze tylko te łączenie puszcza bo nigdzie więcej nie znalazłem oleistych osadów. A z tym paleniem to sam już nie mam pojęcia wymieniłem wszystkie świece żarowe filtr paliwa nowy sprawdzałem na odłączonym czujniku temp. paliwa i świece grzały także prąd do świec dochodzi, nie wiem jak jest na podłączonym czujniku być może jest nie sprawny tu robiony jest log po nocnym postoju na parkingu Log (0 - 007) , nie mam pojęcia gdzie tkwi przyczyna tego palenia , aha i aku w porządku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się