andy-vip Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Nie chodzi mi o komunikat, mi pokazuje na fis po prostu miarkę oleju min max. Otwórz maskę, wejdź do samochodu i tylko włącz zapłon, poczekaj kilka sekund
andynl Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 No ja to widziałem w necie i pytałem czy ktoś wie jak to uruchomić ale mądrych było brak. Spróbuję czy u mnie pójdzie No zrobiłem próbę i faktycznie pojawia się miarka olejowa na FISie
andy-vip Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Heh mówiłem. Tez nie wiedziałem o tym.
Jędrulawawa Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Ja kombinuję z tym MMi i miarką oleju jak koń pod górkę. A na wyświetlaczu wciąż komunikat: "Note Switch ignition on to configure system.". Otwierałem i zamykałem maskę, zapłon włączałem i wyłączałem i wciąż to samo. Może odłączyć aku żeby zresetować ? Mam autko od niedawna i nie wiem, czy odłączając aku nie zresetuję auta tak, że nie da się jechać ?
wrclaguna Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227044-jak-sprawdzic-poziom-oleju-na-mmi/?p=3349893#entry3349893
andynl Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Ja kombinuję z tym MMi i miarką oleju jak koń pod górkę. A na wyświetlaczu wciąż komunikat: "Note Switch ignition on to configure system.". Otwierałem i zamykałem maskę, zapłon włączałem i wyłączałem i wciąż to samo. Może odłączyć aku żeby zresetować ? Mam autko od niedawna i nie wiem, czy odłączając aku nie zresetuję auta tak, że nie da się jechać ? Kolego po każdorazowym otwarciu maski licznik się resetuje dlatego masz ten komunikat, trzeba trochę pojeździć bez otwierania maski i pokaże Ci się stan oleju, kłapanie maska tylko pogarsza sprawę
Jędrulawawa Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Acha ... dzięki za zainteresowanie moim problemem. Miałem trochę przygód z samochodami i trochę z gąsienicowymi, ale teraz z do nowego nabytku podchodzę jak pies do jeża. No i forma tego forum też wymaga przyzwyczajenia się, jakieś tu wszystko inne ... Ale skoro jesteśmy przy temacie - czy w moim samochodzie można "bezkarnie" odłączyć akumulator, czy potem czeka mnie ustawianie wszystkiego (tzn. elektroniki/elektryki) od początku ? Dopisane: No więc pogrzebałem trochę w ustawieniach i napiszę co wyszło. Otóż samo włożenie "pilota" do gniazda nie inicjuje funkcji pomiaru. Spróbowałem odpalić auto bez wciśniętego sprzęgła, "zapłon" się uaktywnił ale silnik nie zaskoczył. I dopiero w takim układzie zaczęło pokazywać miarkę oleju. Dziwne. Piszecie koledzy na początku tematu (szkoda że tak zaśmieconego wywodami o spalaniu oleju które nie powinny się tu znaleźć) o włączeniu zapłonu, ale u mnie nie widzę takiej opcji. Tzw zapłon = urucomienie silnika. BTW na uruchomionym silniku też pokazuje poziom oleju, ale na ile jest on wiarygodny ? Edytowane 6 Maja 2015 przez Jędrulawawa
vvalery Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Tak samo wiarygodny jak na nieuruchomionym.
andynl Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Kolego kilka postów wcześniej masz napisane: otworzyć maskę, włączyć zapłon (bez zapalania silnika) poczekać kilkanaście/dziesiąt sekund i wtedy na fisie powinna Ci się pojawić miarka oliwy. Ja proponuję kup sobie miarkę zwykłą (np. od A3) a na MMI nie patrz bo to zawsze pokazuje nie wiadomo co. zapłonu, ale u mnie nie widzę takiej opcji. Tzw zapłon = urucomienie silnika. Kolego jak nie wciśniesz sprzęgła to auto nie odpali a załączy się tylko zapłon, no chyba że tę opcję masz wyłączoną to wtedy faktycznie ciężko z włączeniem zapłonu. Oczywiście wszystko można zakodować
vvalery Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Andynl, co do miarki to święta prawda. W zależności od humoru chyba, pokazuje mi raz max raz jedna kratka a raz dwie, że ubyło i tak sobie w kółko. Edytowane 8 Maja 2015 przez vvalery
tdy Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 pomiedzy 3-4 tys obrotów czasem gdy przyśpieszam auto czuć że ciagnie tylko nie płynnie - żadnych tam skoków ale czuć tak jakby na chwile zmiejszał się przepływ paliwa dosłownie ułamek sekundy ale kilka razy w tych obrotach tak się dzieje no właśnie, ja mam podobne odczucia - ktoś może to wyjaśnić? to wina turbo, regeneracja konieczna??
A47 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Od tamtego czasu zrobiłem z 8k dalej tak jest turbo już rzadko slysze a jak przerywa to wiem ze poziom spadł. I trzeba dolać reszte chodzi jak chodził cicho szybko i pragnienie na olej dalej 1km = 1L
leewang Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Koledzy u mnie był wymieniany olej 8tys km temu. Auto sprowadziłem tydzień temu z Niemiec. Na MMI pokazuje mi stan oleju cały czas na MAX. Dziś jak pojeździłem trochę w korkach to podczas jazdy sprawdziłem i pokazało mi komunikat żeby upuścić trochę oleju bo jest go za dużo. Jak przyjechałem pod dom, wyłączyłem silnik i po 2-3 minutach spradziłem stan oleju znowu jest na MAX, komunikat że poziom ok. Czy powinienem upuścić trochę oleju? Czy MAX może być. Mój silnik CAGA 2.0 TDI. Z góry dziękuję za pomoc.
Ogio Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Wiele wątków się przewija w tym temacie. Miałem ten sam problem z odczytem poziomu oleju z MMI po jego wymianie. Pomocny okazał się komentarz Jędrulawawa na 10 stronie. Komunikat o braku informacji na temat poziomu oleju zniknął i pojawił się wskaźnik poziomu po prawidłowym włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika). Włączenie zapłonu następuje w momencie wciśnięcia kluczyka do końca (tak samo jak uruchomienie silnika) ale bez wyciśniętego sprzęgła. Cała operacja wygląda tak: 1. Rozgrzanie silnika do temp 90C 2. Wyłączenie silnika 3. Włączenie zapłonu (bez wyciskania sprzęgła) 4. Wybranie w MMI CAR -> Oil level 5. Po 2-3 minutach zniknie komunikat o braku danych i pojawi się wskaźnik oleju. .h W kwestii pozostałych wątków to spalanie w cyklu 20% dystansu miasto 80% autostrada przy prędkościach 110-120 km/h i płynnej jeździe średnie spalanie w granicach 6,5 l/100km. Ubytków oleju po przejechaniu 1000km nie stwierdziłem.
Osta Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Jak się prawidłowo sprawdza poziom oleju w mmi (przy dolewce)? Bo jak dolałem oleju to pokazało mi na mmi, że jest jeszcze mniej niż było a było 1/4. Nigdy nie otwierałem maski przy sprawdzaniu oleju. Czy trzeba i tak otwierać maskę nawet jak się sprawdza poziom oleju w mmi? Trochę dziwne, bo jak otworzyłem maskę (dolałem olej) to pokazało prawidłowy poziom oleju (pomiędzy minimum a maximum)
DarkStorm Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Wiele wątków się przewija w tym temacie. Miałem ten sam problem z odczytem poziomu oleju z MMI po jego wymianie. Pomocny okazał się komentarz Jędrulawawa na 10 stronie. Komunikat o braku informacji na temat poziomu oleju zniknął i pojawił się wskaźnik poziomu po prawidłowym włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika). Włączenie zapłonu następuje w momencie wciśnięcia kluczyka do końca (tak samo jak uruchomienie silnika) ale bez wyciśniętego sprzęgła. Cała operacja wygląda tak: 1. Rozgrzanie silnika do temp 90C 2. Wyłączenie silnika 3. Włączenie zapłonu (bez wyciskania sprzęgła) 4. Wybranie w MMI CAR -> Oil level 5. Po 2-3 minutach zniknie komunikat o braku danych i pojawi się wskaźnik oleju. .h W kwestii pozostałych wątków to spalanie w cyklu 20% dystansu miasto 80% autostrada przy prędkościach 110-120 km/h i płynnej jeździe średnie spalanie w granicach 6,5 l/100km. Ubytków oleju po przejechaniu 1000km nie stwierdziłem. Czy to dział też przy uruchamianiu silnika z automatyczną skrzynią biegów i bez wciśniętego hamulca ? Ktoś może to potwierdzić bo od jakiegoś czasu też próbuje sprawdzić poziom oleju i na razie nie bardzo to wychodzi :/
resiak82 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Witam. Dlaczego na wyświetlaczu mmi nie widzę stanu oleju. Przy wejściu w opcje car żadna z opcji mi się nie otwiera, tylko jedna. Wyświetla się informacja "switch ignition on to configure system"
DarkStorm Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 U mnie się wszystko udało, wystarczyła próba uruchomienia silnika bez wciśniętego hamulca
selius Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Cześć, Zauważyłem ze jak sprawdzę stan oleju elektronicznie, to powiedzmy pokazuje mi 1/3 skali, gdy otworzyłem maskę aby dolać płynu do spryskow to zaczął mi pokazywać 1/2 stanu, ale gdy sprawdziłem bagnetem serwisowym to pokazuje ze jest na minimum, komu wierzyć? Silnik 2.0 TFSI 211 KM Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się