dziadekM Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Witam. Dzisiaj zauważyłem dziwny przypadek. Na zgaszonym silniku jak wcisnę pedał to stoi twardy. Natomiast jak zapalę silnik i wcisnę hamulec to pedał powolutku stopniowo opada. Czy to może być coś z pompą? No bo jak by był zapowietrzony to by zawsze opadał pedał chyba?
ino_hizo2 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Proponowałbym w pierwszej kolejności sprawdzić czy nie ma gdzieś wycieków na tłoczkach i przewodach. Dalej odpowietrzyć po kolei koła ale na zapalonym silniku aby pompa ABS działała (przy okazji zalewając nowym płynem) i jeśli nie przyniesie to rezultatu wziąć się za pompę, która faktycznie może padać bądź serwo, ale to już raczej do jakiego fachmana bo to w końcu hamulce... Miałem w sumie tak samo i w sumie okazało się, że płyn był tak stary (higroskopijny - ciągnie wilgoć), że nie spełniał swojej roli. Na zgaszonym jeśli układ będzie szczelny to pedał w 95% zawsze będzie twardy.
kicker Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Na zgaszonym po 3 krotnym pompowaniu ma być twardy jak skała, na odpalonym silniku, na postoju będzie wpadał, może nie w samą podłogę ale dość głęboko. hamulce sprawują się dobrze ??
Dev Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Witam.Dzisiaj zauważyłem dziwny przypadek. Na zgaszonym silniku jak wcisnę pedał to stoi twardy. Natomiast jak zapalę silnik i wcisnę hamulec to pedał powolutku stopniowo opada. Czy to może być coś z pompą? No bo jak by był zapowietrzony to by zawsze opadał pedał chyba? jak zachowuje sie pedał hamulca podczas hamowania ?
dziadekM Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 Przy hamowaniu w miarę jest twardy ale na śliskim nie ma jak depnąć bo abs bije. To jest ojca auto. Dla porównania w moim ADR-e na postoju na zapalonym tak nie opada. Spróbuję wymienić płyn i wszystko odpowietrzyć (w sumie to może być przyczyna bo nie tak dawno ojciec zauważył ślady płynu na posadzce i musiałem wymieniać podkładki między przewodem a zaciskiem no i starałem się szybko podmienić i nie odpowietrzałem po tym zabiegu) ale dopiero w przyszły tygodniu bo nie mam szczelnego garażu i mi zaspy robi w środku.
dziadekM Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 To jest ojca auto. co to za złom ? przecież podane w prefiksie że avg czyli coś z grupy vag a ja mam w opisie 1.8 Dokładnie to jest to Audi A4 1.9TDI AVG 2000r ---------- Post dopisany 06-04-2013 at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 23:23 ---------- Wymieniłem płyn, odpowietrzyłem hamulce i dalej leci. Chyba pompa pada:(
kicker Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Jak wymienisz pompę to daj znać czy coś pomogło
dziadekM Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Nic nie pada, normalne zachowanie. A to dziwne bo u mnie w 1,8 nic pedał nie opada na zapalonym. T w 1.9 jest inny układ?
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Kazdy hamulec jest jak samochod inny. U mnie opada a hamulce podczas jazdy siekiera.
kapete Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Miałem identyczny objaw. Wymiana pompy rozwiązała problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się