marekg Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Nie usterkę tylko zazwyczaj postępujące zużycie jednostki napędowej. Po drugie taki on gesciejszy jak dżem od marmolady. Ludzka głupota i niewiedza kultywowana od dziesięcioleci.
Master2000155 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 mam audi a4 1.9tdibku i bierze mi 2l oleju na 10000km wycieków nie widze zadnych co może byc przepraszam 1.9tdi bke
Chyzyyy Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Witam, Też mam mały problem który właśnie zaobserwowałem. Rano odpalając samochód zakopci strasznie i przez jakieś 20 sekund z rury wydobywa się ciemny dym i czuć olej. Odnotowałem ubytek oleju ale nie wiem w jakiej jest on ilości. Wycieków nie widać ani zmniejszenia mocy. Jeżdżę na oleju valvoline 5W40. Macie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Przeczytałem wątek i wiem, że muszę sprawdzić turbinę. Czy coś oprócz tego? Nie chce zaniedbać problemu bo nie sądzę żeby nic się nie działo. Podpowiedzcie na co zwrócić uwagę. Będę wdzięczny za podpowiedzi. A4B6 1.9 TDI 130 km AWX Pozdrawiam, Chyzy
Tomek WRA Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 castrol (szajstrol) zalej motulem lub liqui moly, kazdemu kto zalewa ten syf do silnika bierze olej i pozniej sa problemy z wytartym walkiem, zmien olej i po krzyku, jesli turbina pada bierze olej litrami, a sladowe ilosci w ukladzie dolotowym pochodza z odmy i jest to w TDI normalne
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam b6 latam prawie 4 lata, poprzedni właściciel zalewał Mobila, wiec pierwszego roku z racji mojego poglądu ze marki olejów sie nie zmienia zalałem Mobila. Przez 12tys km pobrał 1,5 l oleju, odrazu pomyslałem ze kupiłem strasznego parcha.... W starym b5 zalewałem Motula i byłem zadowolony więc przełamałem swój pogląd i o dziwo pomogło, na 12 tysi pobiera mi ok 0,5-0,7 l. Jeżdze na tym oleju 3 sezony i szczerze powiem ze ten olej jest stworzony do naszych parchów. Używam tej marki praktycznie od 6 lat, używam go w motorze i aucie i naprawde jest to porządna marka.
Marynarz____ Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 A ja tam jeździłem na Castrolu i pobierał mi ok 300 ml na 10000 km, posiedziałem na forum i uległem manii olejowej- kupiłem najdroższy olej jaki był polecany do Vagów w sklepie- Millers Oil 5W40... i dalej mi pobiera 300 ml na 10000 km. żadnej różnicy w kulturze pracy. Teraz przy wymianie zmienię na Liqui Molly- zobaczymy czy będzie różnica w poborze. Jeśli nie to Motul- ale sądzę, że jest przereklamowany.
Onkel Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Sprobuj valvoline 5w40 Wysłane z G2
baszmak7 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 ja leje w tej chwili rodzime produkty do swojego taboru Orlen i Lotos,różnic brak odnosząc się do zachodnich przereklamowanych badziewi
POWER-KRIS Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie zapomnij ze rodzime wynalazki zmieniamy co 7000 wiec wcale nie takie korzystne cenowo.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 To używasz naszego nie wchodząc na stronę producenta? Typowe postępowanie polaka.Instrukcja dopiero do ręki jak wybuchnie. [emoji12] Ups i pozmieniali.Jeszcze rok temu zalecali wymiany co 7 a teraz nawet 30.[emoji12]
Onkel Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Kris Ty jeździsz na valvo? Wysłane z G2
POWER-KRIS Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tak.I dopóki nie trafię na jakąś lipna partie to zostaje z Valvoline. W audi mam Durablend a w Octavii 2 Mst i jak na złość za małe mrozy na porównanie. Za to na pewno nigdy już Motula. Ani ja ani znajomi.[emoji12]
Onkel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 SynPower chyba lepszy, przynajmniej tak wychodzi ze strony producenta Wysłane z G2
dziaba5 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Za to na pewno nigdy już Motula. Ani ja ani znajomi. Dlaczego?
POWER-KRIS Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U nas taka moda że Motul to na lato w motocyklu a nie w aucie. Na jeden sezon zalelismy Motul i ja i koledzy i mamy nie ciekawe opinie w porównaniu do Valvoline lub LM więc odpadł.Ale tu chodzi o zachowanie w mrozy.
SotoM Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Każdy siłnik będzie brał olej wszystko też od stylu jazdy-jak jezdzisz konkretnie-lubisz czesto motor pokręcic do lub wyżej 4000rpm to nic dziwnego-natrysk oleju na tlok lącznie z cylindrem-pierscienie nie zgarnią calosci wiec olej jest spalany do tego wyrobione prowadnice trzonków zaworowych i twarde uszczelniacze gdy silnik jest zimny i stoi olej sie przedostaje do kanalow dolotowych/wylotowych ulegając spaleniu przy zimnym stąd też dymienie i w jakimś stopniu znikanie oleju. Mója 2u litrówka oleju pożera różnie 800ml-1L na 10000km. Zalewam motula 5W30
Adamek133 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam. A ile kosztuje regeneracja turbiny? Mi też bierze olej szczególnie na trasie przy dużych prędkościach i egr mam mokry. Czy to będzie turbo?
SotoM Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zjadanie oleju w silniku doładowanym jest trudne do konkretnego zdiagnozowania czy wina turbo,odma,glowica czy pierścienie... Ile tego oleju ci zjada?
Adamek133 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 I tu trudno określić. Bo jak jeżdżę po miejscu to prawie nic mi nie bierze. Minimalnie. Ale za to na trasie jak mu dałem ognia tak 150/ 160 przez ok 400km to mi zjadł ponad 1l i wtedy EGR był mocno zlany olejem. Wytarlem go. Dolalem oleju. Zrobilem po miejscu ok 250km i spokoj. I co jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się