Lukasz_mk2 Opublikowano 14 Stycznia 2023 Opublikowano 14 Stycznia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, r7adek napisał(a): High. Tylko dziwne, że przez około 8 lat było wszystko ok, aż to teraz, gdy taki cyrk. I nagle przestał działać. Sprawdź w pierwszej kolejności miejsca "wyjść" prądu na światła "długie". Niestety nie wszystko działa wiecznie. Sprawdź też czy przypadkiem moduł nie jest mokry - może masz zatkane odpływu w podszybiu i ci go zalało. Edytowane 14 Stycznia 2023 przez Lukasz_mk2
r7adek Opublikowano 24 Stycznia 2023 Opublikowano 24 Stycznia 2023 Jeszcze jedno, dotyczące modułu proeltec. Czy jak podepnę do akumulatora plus i minus z tego modułu, to na przewodach fioletowych ( te które podpina się pod światła drogowe) powinno być napięcie ? Bo jeśli tak, to ja jego na nich nie mam.
kris_91 Opublikowano 24 Stycznia 2023 Opublikowano 24 Stycznia 2023 Napięcie na fioletowych jest po odpaleniu auta
r7adek Opublikowano 25 Stycznia 2023 Opublikowano 25 Stycznia 2023 W dniu 24.01.2023 o 17:42, kris_91 napisał(a): Napięcie na fioletowych jest po odpaleniu auta Dzięki, faktycznie. Wszystko działa.
jaras99 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Od jakiś 3 lat mam moduł od be-smart, dokładnie jak z linka poniżej: allegro.pl ALLEGRO.PL od jakiegoś czasu cuda z nim takie są, za jak wcisnę hamulec to światła gasną, jak upuszczę to znowu świecą. Wiecie jaki jest związek z hamulcem i modułem? Mam MCE high
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Gdzieś coś pisali że przepalają się w nich płytki na styku gdzie w płytkę wchodzą piny od wtyczki. Niektórzy naprawiają to w taki sposób, że rezygnują z wtyczki i lutują kable wchodzące w moduł bezpośrednio do płytki
zakix Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 16 godzin temu, jaras99 napisał(a): Od jakiś 3 lat mam moduł od be-smart, dokładnie jak z linka poniżej Gdzie masz podczepiony plus?. Nie mrygają Ci gdy stoisz np na światłach?.
Lukasz_mk2 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Jeszcze może występować jeden problem. Jak podłączałem moduł u siebie wg instrukcji, czyli włączenie świateł uruchamiał wzrost napięcia, to podczas np. załączenia się wentylatora chłodnicy napięcie w instalacji minimalnie spadało i światła gasły. Zadzwoniłem do be-smart i poradzili podłączyć moduł w inny sposób tzn. tak, aby uruchamiał się "na sztywno" po uruchomieniu zapłonu, a nie po wzroście napięcia. Minus tego rozwiązania jest taki, że światła zapalają się zaraz po zapłonie, a nie parę sekund po odpaleniu silnika. @jaras99 sprawdź czy po wciśnięciu hamulca, na przewodach idących do modułu nie spada delikatnie napięcie (może to być spadek rzędu 0,1V - moduł ma bardzo małą graniczną tolerancję załączania) - jeśli spadek występuje, to zostaje Ci chyba tylko zmiana sposobu podłączenia na taki jak zrobiłem to u siebie.
jaras99 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 4 minuty temu, Lukasz_mk2 napisał(a): Jeszcze może występować jeden problem. Jak podłączałem moduł u siebie wg instrukcji, czyli włączenie świateł uruchamiał wzrost napięcia, to podczas np. załączenia się wentylatora chłodnicy napięcie w instalacji minimalnie spadało i światła gasły. Zadzwoniłem do be-smart i poradzili podłączyć moduł w inny sposób tzn. tak, aby uruchamiał się "na sztywno" po uruchomieniu zapłonu, a nie po wzroście napięcia. Minus tego rozwiązania jest taki, że światła zapalają się zaraz po zapłonie, a nie parę sekund po odpaleniu silnika. @jaras99 sprawdź czy po wciśnięciu hamulca, na przewodach idących do modułu nie spada delikatnie napięcie (może to być spadek rzędu 0,1V - moduł ma bardzo małą graniczną tolerancję załączania) - jeśli spadek występuje, to zostaje Ci chyba tylko zmiana sposobu podłączenia na taki jak zrobiłem to u siebie. Dobra dzięki, posprawdzam wszytsko i wrócę z informacjami.
xmarox Opublikowano 7 Czerwca 2023 Opublikowano 7 Czerwca 2023 (edytowane) Mi również padl proeltec :(. Co polecacie w miarę plug and play na kablach elteca? Coming home i inne bajery nie potrzebuje bo mam w standardzie. Dzięki Edytowane 7 Czerwca 2023 przez xmarox
Dawid10691 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Witam założyłem Drl w drogowych z czujnikiem światła lepard 10.03 , wszystko jest ok tylko jak mam przełącznik świateł na zero i zapala się mijania po zmierzchu to nie działają drogowe dopiero jak przełącze na przełączniku na mijania do mogę włączyć drogowe na stałe można to jakoś zmienić żeby na zero można w nocy włączyć drogowe na stałe w a4 b6 działało a w b7 nie .
Ivanek Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 44 minuty temu, Dawid10691 napisał(a): Witam założyłem Drl w drogowych z czujnikiem światła lepard 10.03 , wszystko jest ok tylko jak mam przełącznik świateł na zero i zapala się mijania po zmierzchu to nie działają drogowe dopiero jak przełącze na przełączniku na mijania do mogę włączyć drogowe na stałe można to jakoś zmienić żeby na zero można w nocy włączyć drogowe na stałe w a4 b6 działało a w b7 nie . W ogóle nie możesz włączyć w sensie mrugnąć czy na stałe? Miałem w drogowych, mam w halogenach i w każdym przypadku automat działał w pełni sprawnie. B7 ma inną elektrykę i stąd mogą być kłopoty.
Dawid10691 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 7 godzin temu, Ivanek napisał(a): W ogóle nie możesz włączyć w sensie mrugnąć czy na stałe? Miałem w drogowych, mam w halogenach i w każdym przypadku automat działał w pełni sprawnie. B7 ma inną elektrykę i stąd mogą być kłopoty. Mrugac mogę ale jak mam na zero to mrugac mogę a na stałe wlaczyc nie mogę jak zrobię na mijania to mogę i to i to
staniek Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 To przecież normalnie tak jak być powinno masz. A tak z ciekawości to po co Ci długie na stałe bez mijania?
Ivanek Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 35 minut temu, Dawid10691 napisał(a): Mrugac mogę ale jak mam na zero to mrugac mogę a na stałe wlaczyc nie mogę jak zrobię na mijania to mogę i to i to No to normalnie. Muszą być włączone światła mijania aby włączyć drogowe stałe. Mrugać można zawsze, nawet bez zapłonu
krzysieks1233 Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca Siemka może ktoś tutaj jeszcze zajrzyj i mi pomoże. Planuje zrobić sobie właśnie takie b światła do jazdy dziennej i mam 2 pytania. 1) jaki modul polecacie bo pełno tego na aledrogo. 2) czy moge kupić przełącznik z literka D na końcu (zamiast C) czy nie ma to zbyt dużej różnicy?
majten8 Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września Trochę odkopuje ale mam problem. Montowałem dopiero co moduł Lepard 010.1, problem jest u mnie z klapkami, lub czymś w bixenonie. Przy załączonych H7 na 30%, lampy brzmią jakby jakiś silniczek miał się w nich spalić. Jeżeli rozwiązaniem tutaj będzie wlutowanie diody w wiązkę modułu DRL, gdzie go trzeba wlutować? I drugi zestaw pytań. Ogólnie elektronicznie mój Małysz to trochę zagadka i problem. Moduł MCE mam z końcówką F, czyli z tego co wyczytałem pełny pakiet jeśli chodzi o seryjne B6 - CLH, czujnik światła, włącznik auto, spryskiwacze reflektorów, kontrola żarówek - ale mam tylko kontrole żarówek i spryskiwacze reflektorów (vcds pokazuję koncówkę F). Lusterko mam zwykłe, bez czujki światła i fotochromu, auto było kupione 3 lata temu z przełącznikiem świateł AUTO który został szybko zmieniony, bo psuł sprawy (między innymi długie trzeba było trzymać żeby świeciły), już nie mówię o tym przełączniku CLH którego nie ma wcale. Co tutaj i o jakich numerach muszę kupić, co przekodować, i jak to wszystko potem podłączyć żeby miało to ręce i nogi? Chcę sprawy elektryczne w pewnym stopniu doprowadzić u siebie do porządku, bo czas najwyższy.
GreGoriO Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Drogowe w Bix są na przesłonie. czyli podajesz pełne 12V i przesłona się otwiera. dając 30% obniżasz napięcie na żarówki, stąd przesłona drży nie mogąc się otworzyć. Masz dwa wyjścia. bo pewnie masz podłączone stare H7 z drogowych, na DRL? jeżeli chcesz zachować zarówki drogowych/DRL jako światła drogowe, to musisz nieco zmodyfikować same połączenie. albo zrezygnować z H7 jako drogowe, wtedy odciąć zasilanie od nich, do przesłony ksenonów. A włącznik Auto miałeś pewnie źle podłączony,. bo przerobienie wymaga kliku zmian w instalacji. musiałbyś najpierw pokazać co masz i jak, podłączone. bo pewnie instalacja była dorabiana...
majten8 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września (edytowane) Czego zdjęcia podesłać konkretnie? I jeżeli dioda jest rozwiązaniem tej drżącej klapy, gdzie konkretnie ją wlutować? Edit Dobra, moc podniosłem H7 na 55%, dalej ten elektromagnes od przesłony brzęczy, tylko ledwo co to słychać. Bawić się dalej żeby się tego brzęczenia pozbyć? Mówią mi że to szkodliwe nie będzie i tak już może być Edytowane 16 Września przez majten8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się