kot_ik Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) takie moze głupie zapytanie .... pomyślałem że przed zakupem modułu coś sprawdzę stąd pytanie czy moge na pin 16 i 18 (zasilanie sw. drogowych) dać na chwilę z zewnetrznego zasilacza dużej mocy napięcie ok. 5v aby sprawdzić jak u mnie bedzie zachowywac się przesłona ..... bo ponoć różnie z nią może być.... Edytowane 1 Czerwca 2016 przez kot_ik
Pjotras Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Panowie przy jakim napięciu moduł (mowa o tych z pierwszego postu) włącza światła długie na 30%? Chodzi mi o wartość graniczną dla modułu, że np przy przekroczeniu 13.5V załącza światła
julo23 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 zadzwoń do sprzedawcy, ma pomoc techniczną.
erchi Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Panowie przy jakim napięciu moduł (mowa o tych z pierwszego postu) włącza światła długie na 30%? Chodzi mi o wartość graniczną dla modułu, że np przy przekroczeniu 13.5V załącza światła A co się dzieje?
Pjotras Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 A zamontowałem go 2 dni temu i po ok 15 min jazdy gasną mi światła. Na module dioda statusu miga jako normalna praca, Myślałem, że ładowanie mi spada ale pomierzyłem i jest ok 14V. i tak myśle o co chodzi. MUsze pomierzyć ile V dochodzi do modułu kiedy zgasną. Dla jasności mam moduł podłączony do włącznika auto przez przekaźnik. W momencie przełączenia na auto idzie sygnał do przekaźnika, który zamyka obwód i włącza moduł drl. Po odpaleniu i wykryciu wzrostu napięcia moduł odpala światła. Normalnie wszystko działa, kiedy czujnik wykryje ciemność przełącza na mijania, a sygnał z postojowych wyłącza drl.
erchi Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Możliwe, że masz podobny objaw co u mnie. Pisz do producenta i daj znać co zalecił.
reganajax Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, zakupiłem moduł: http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i6152010693.htmlTeraz jak czytałem wasze posty należy moduł umieścić pod kierownica w kostkach(tzn podpiąć się pod nie). Nie mam xenonów itd więc u mnie praktycznie trzeba tylko wsadzić kabelki w odpowiednie PINy i wszystko powinno grać. Pamięta ktoś może który kabel w który PIN? Aby poszło mi to z górki. Gamoń ze mnie dlatego pytam o tak łatwa rzecz. Proszę również " nad inteligentnych " o nie krytykowanie czy pisanie znajdź w wyszukiwarce bo od rana patrze i tylko się namotałem. A szkoda zakładać kolejny temat. Proszę o link bądź opisanie łączeń aby działało wszystko okey. PozdrawiamReGaNZSZ Edytowane 24 Czerwca 2016 przez reganajax
ucho.77 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 Patrz 1 post tam masz wszystko co i jak Jeśli nie bedziesz robić wyłącznika to przekaźnik Ci nie potrzebny a plus z modułu podpinasz pod śrubę
reganajax Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 https://zapodaj.net/c689439522a3d.jpg.htmlJa to rozumiem tak jak Wam opisze. Proszę mnie poprawić jeśli się myle albo jeśli można zrobić to inaczej(tj. łatwiej) Montuje TYLKO sam moduł, nie mam xenonów czy C/LH.1. CZERWONY - inaczej plus z akumulatora. Czytam, że jest brany z którejś śruby. Jeszcze jej nie widziałem, więc przy montowaniu jak ją znajdę to postaram się skorzystać2. FIOLETOWY - jeden kabel pod prawy drogowy a drugi pod lewy.3. ZIELONY - pod światła pozycyjne .4. ŻÓŁTY - odpowiada za sterowanie C/LH. Czyli muszę podłączyć go pod centralny zamek. Nie wiem gdzie go szukać. 5. CZARNY - Nie mam pojęcia.6. NIEBIESKI - masa, gdzieś na słupku na śrubie.Także jak widać Niebieski, czarny i Zółty nie wiem gdzie podłączyć. Proszę o pomoc
Goofy Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Niebieski do nadwozia aby masa była, żółty wolny bo nie robisz clh , a czarny to plus po zapłonie ja brałem z kabli do włącznika świateł ale nie pamiętam jaki kolor zaraz poszukam to dopisze. Czarny kabel z kostki od włącznika świateł, pin nr 1 kolor czarny, sprawdź próbowka przed podpięcie na wszelki wypadek czy po zapłonie jest prąd a po wyłączeniu gasnie Edytowane 24 Czerwca 2016 przez lucjan0681e
ucho.77 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 Żółty podpinasz pod kierunek(centralnego nie wykorzystasz) Czarny możesz wypiąć(nie podpinasz,nie trzeba)
Gregorski3 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ja mam taki sam moduł. I mam go zamontowany w komorze silnika.Plus i minus mam bezpośrednio do akumulatora czyli czerwony i niebieski.Zielony do pozycyjnej w lampie.Fioletowe do żarówek drogowych.30 min i gotowe.
reganajax Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Okey, wszystko wiem. Macie gdzieś na necie zdj tej śruby gdzie czerwony kabel wpiąć?I jeszcze wersja " LOW " i " HIGH " nie wiem jaka mam Ja mam taki sam moduł. I mam go zamontowany w komorze silnika.Plus i minus mam bezpośrednio do akumulatora czyli czerwony i niebieski.Zielony do pozycyjnej w lampie.Fioletowe do żarówek drogowych.30 min i gotowe. Właśnie też tak się zastanawiałem na początku czy nie zrobić pod maska Najszybciej niby ale dostęp do postojówek i drogowych słaby ;/Czerwony - to jest PLUS z akuNiebieski - to jest MINUS z akuZielony - postojówkiFioletowy - drogówkiZółty - kierunki(Coming Home)Czarny - nie montowaćDobrze zrozumiałem? Tak zamontowałeś i było okey? Edytowane 24 Czerwca 2016 przez reganajax
Gregorski3 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ja nie montowałem żółego bo mi nie potrzeba auto stawiam w garażu. Tak montowałem i śmiga juz ponad rok.
reganajax Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 No ja żółtego też nie będę montował, zawine go bo może się kiedyś przyda. Ciężko dostać się do tych kabli, w szczegołności przy prawej lampie auta Możesz jakieś zdj cyknąć albo poradzić jak to najlepiej zrobić? Dużo demontowałeś?
ucho.77 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 W B6 nie ma problemu bo lampę kolega zdemontował,przy b7 to już inna bajka Pod deską montaż zajmie Ci godzinkę na spokojnie Czerwony - to jest PLUS z akuNiebieski - to jest MINUS z akuZielony - postojówkiFioletowy - drogówkiZółty - kierunki(Coming Home)Czarny - nie montować
morsik26 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 ucho. 77 wie co mówi bo sam korzystałem z jego porad tydzień temu
reganajax Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Dałem rade Bez demontowania lampy 25min i zrobione + popijanie piwkiem Dzięki bardzo Chociaż myślałem, że będzie mocniej świeciło |EDIT. Denerwuje mnie już w lampach barwa żółta, kolejny modzik będzie zmiana barwy na biały. Ale nie na xenon. Pozdrawiam! Edytowane 25 Czerwca 2016 przez reganajax
GregoryFx Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam, mam pytanie odnośnie żarówki. Czy polecacie jakieś żarówki H7 pod "długie" które będą również służyć do DRL, aby nie świeciły takim pomarańczowym światłem?
Gregorski3 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Tez się zastanawiałem nad innymi żarówkami ale wydaje mi się,że każda będzie świecić na żółto ze względu na to,że świeci tylko na 30% mocy.Chyba ,że ktoś ma jakieś sprawdzone H7 i swiecą na biało ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się