damianomen7 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 co do korb miałem obawy wczesniej, ale przelatałem po setupie 15tys km i nic kompletnie sie nie dzieje, turbo jest z volvo v70 2.3t.
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Kolega zrobił 280km i 350Nm w AWT i korby nie wytrzymały niestety nie wiem jak przebiegał moment obrotowy
damianomen7 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Zapewne puscił mocno od dołu i taki miał skutek ;/ ja przejechałem ponad 10tys km, wiadomo, spokojna jazda to raczej nie była, wiadomo ze tez nie jest to auto na tor, ale poki co jezdzi i ma sie świetnie
gregory Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Korby 1.8T wytrzymują 400Nm. Były już takie projekty. Wszystko zależy od stanu silnika. Na jakimś padniętym silniku jak ktoś zrobi 400Nm to potem się coś sypnie. Ale zdrowy te 400Nm powinny wytrzymać. Były nawet projekty testowe w stanach na dużo więcej Nm i też jeździło. Wiadomo w stanach bardziej szaleni ludzie. Ja miałem u siebie 350Nm w AEB i jeździło i jeździ do dziś, nic się nie dzieje. Korby w AWT chyba takie same. Co do Saaba to że co niby 250KM samym chipem z 150KM seryjnych?? Coś mało realne.
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 to zalezy chyba, nie wiem jakie turba sa w tych slabszych ale w volvo 2.3 i saabach przeciez 230KM to one maja w serii, a zapas na tych turbach jest jeszcze spory
Dev Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Co do Saaba to że co niby 250KM samym chipem z 150KM seryjnych?? Coś mało realne. jest realne ale nie w silniku B205E, w B205L jak najbardziej silniki: A20NFT i A20NHT maja w serii po 220kM i tam po samym programie moce idą pod 280kM z kolei silnik B235R to juz jest niezły rzeźnik :kox: po moim osiedlu jezdzi taki z 320kM silnikiem, po świetach zagadam z gosciem to dowiem sie wiecej co tam rzeźbią na ichnim forum
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 nie zapominajmy ze tam jest 1 cylinder wiecej, a to zawsze 20% całej mocy czyli jakby 1.8T zdlubane na 200KM miało by jeszcze gar to powiedzmy miało by ekstra 50KM tak z grubsza oo ale chwila... to o volvo chodzi, a w saabach przeca 4 cyl... za to pojemnosc wieksza o ponad 25% ale co by nie bylo, suszarki volvo/saab/mitsubishi sa duzo bardziej wydajne i trwale niz te nasze malutkie k03...
Dev Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Bost bostem, wazne ile pokazuje przeplywka. Ale tez jestem ciekaw.
damianomen7 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jaki boost ?? boost 1.15 trzymający do samego konca, delikatny spadek na wykresie z braku paliwa na koncu ogolnie fajnie płynnie jedzie
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czyli jeszcze spory zapas Zminiaj wtryski na wieksze, wskrzesisz jeszcze z 50 kuni
damianomen7 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 bez kutych korb i głowicy na szerokim kanale nic nie bede zmieniac hehe jesli zostawie sobie autko na sezon to bedzie gt30
McGiver Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 z 16T to już są wszystkie złotówki tak naprawde, podnosząc boosta przepływu nie podniesiemy a tylko temperature w dolocie. A gdzie jest ten twój monster suszarka?
Dev Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 podnosząc boosta przepływu nie podniesiemy co Ty zmyslasz ???? :grin:
McGiver Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 podnosząc boosta przepływu nie podniesiemy co Ty zmyslasz ???? :grin: A tak se głupoty pier**le bo flowmapu od 16T nie widziałem. Proponuje ci takowy odpalić, przeliczyć i przyjrzec sie dokładnie co ja zmyślam. 300KM dla 16T to zacny wynik jak cholera!!!!! od 0,9 do 1,6 bara chokeline jest prawie pionowe. Przepływ w tym zakresie daje przyrost może 10KM. a jak nie możesz znaleźć to masz tutaj http://www.stealth316.com/images/td04h-16t-cfm.gif w CFM a jak nie dasz rady przeliczyc to tu jest w kg/s http://www.stealth316.com/images/td04h-16t-raw.gif tak więc zmyślam to co widze
Dev Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 W K04 przy 150 g/s mialem 0.8 bara A przy 175g/s byl 1.0 bar Wiec nie rozumiem
McGiver Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 W K04 przy 150 g/s mialem 0.8 baraA przy 175g/s byl 1.0 bar Wiec nie rozumiem np. dla k04-0025 te wartości to praktycznie linia 0,7 sprawności po stronie spadku, to szał się znaczy opada już http://www.rbracing-rsr.com/turbo/TurboMaps/k04-0025.jpg tu masz to ładnie narysowane. Z tego co pamiętam nazywa sie to termodynamika przepływów czy jakoś tak. A jak dalej nie kumasz to sprawdz w googlu co to jest "chokeline" i z czego on wynika i czemu sie go nie przekracza.
Dev Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kolego nie musisz mi mowic o termodynamice bo z tego mam magistra I wiem doskonsle o co chodzi
McGiver Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kolego nie musisz mi mowic o termodynamice bo z tego mam magistraI wiem doskonsle o co chodzi chwalisz sie czy żalisz?????????? ja mam technika i co w związku z tym???????? że jesteś niby mądrzejszy????? :grin: Praktyka ponad teorię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się