DZunior1987 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Pompka z polifta, siłownik elektryczny do otwierania zamka. Trochę chęci, ciągnięcia kabli itp. mam polifta
Radek321 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 A orientuje się ktoś czy można kupić takie sprężyny jak w tych zawiasach na zdjęciu w aukcji http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-zawiasy-klapy-tyl-limuzyna-01-08-i4737626322.html ?
HatefulEvil Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) To avant poliftowy oryginalnie czegos takiego nie ma? Czy jest to kwestia pakietu? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja mam wszystko założone i podłączone sterownik centralki maxicar kanał dodatkowy (-) jednak impuls jest zbyt słaby by ruszyć siłownik napięcie dochodzi sprawdzane miernikiem ale po podłączeniu pod siłownik powstaje za duży opór i napięcie pojawia się 0.80v tylko a na krotko dotykając masa do kasty wszystko działa jak należy łapy opadają
tomekzb5 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Podłącz masę przez przekaźnik. Sygnał ze sterownika jest zbyt słaby aby sterować siłownikiem.
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Jaki przekaźnik konkretnie?? Co potrzebuje żeby to ruszylo Edytowane 11 Stycznia 2015 przez sebidi
tomekzb5 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Najzwyklejszy za 5 zł ze sklepu motoryzacyjnego. Dla wygody umieść go sobie przy centralce. Do cewki styki (85 i 86) podlacz masę ze sterownika (impuls) do drugiego stały plus do styku 30 masę a kabel idący do klapy podlacz do styku, który zwiera się po podaniu impulsu. Powinno działać.
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki za info kolego spróbuje i dam znać Tylko jeszcze pytanie czy to nadal będzie masa szła na tył czy sygnał się zamieni na (+) sterowany z przekaznika Edytowane 11 Stycznia 2015 przez sebidi
tomekzb5 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 A ja miałbym pytanie do Ciebie. Powiedz mi czy w przed lifcie należy wiercić otwory aby silowniczek założyć??
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Tak musiałem wymierzyć i wywiercic w sumie to starczy wkrętarka i śruba do metalu z grotem obyło się bez wierteł Sygnał wychodzący z przekaznika nadal będzie (-) czy wychodzący do klapy będzie plus Edytowane 11 Stycznia 2015 przez sebidi
tomekzb5 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dzięki i życzę powodzenia w walce, A i o ile się niemyle kabelek z klapy należy podłączyć do styku 87
sebidi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dobra będę kombinowac tapnięte z budki telefonicznej
MowilaZeMa18 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam Klubowicze Mam sprawę. Chciałby w samochodzie zamontować taki bajer : https://m.youtube.com/watch?v=_dOXmS_0e30 Czy ktoś z was wie lub ma namiar na kogoś kto potrafi bardzo dobrze to zrobić i za jaką cenę. Okolice Warszawy lub Pruszkowa. Jestem nowy wiec nie bardzo sam chciałbym się za to brać żeby nie popsuć bardziej Jeśli ktoś coś wie proszę o kontakt.
fragless1 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Witam, potrzebuję pomocy z tym modem. Auto to przedliftowy avant. Zmieniam u siebie klapę na poliftową, bo moja już dawno ma za sobą dobre lata. Mam wszystko, tylko zamek poliftowy (z dwoma cięgnami) nie pasuje do rygla przedliftowego. Rygiel poliftowy z kolei jest szerszy niż poliftowy i mocowania nie pasują. Mam pomysły jak to rozwiązać, ale może ktoś już się z tym uporał wcześniej i podzieliby się informacjami, jak to ogarnąć? Do tego jeszcze kwestia elektryki. Trochę kabelków będę musiał pociognąć z pompki (oryginalna, z pilotem na 3 przyciski). Ktoś mógłby opisać, do jakich pinów pompki, mikrostyków i zamka trzeba się popodpinać?
walada1987 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam serdecznie chciał bym prosić autora tematu o odświeżenie bo chciał bym zobaczyć grafiki ale niestety są nie dostępne .
Faraday Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Też przyłączam się do prośby o jakieś fotostory oraz o jakąś rozpiskę do jakich pinów się podpiąć żeby to hulało
enczu Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Również byłbym wdzięczny za jakieś zdjęcia. Mam polifta i nawet gdybym dostał jakieś foty gdzie wcisnąć przekaźnik, skąd mase pociągnąć byłbym, że tak powiem spełniomy
Faraday Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nikt z bardziej doświadczonych kolegów nie podejmie się odświeżenia wątku ? Temat bardzo ciekawy ale dla zielonych nie do ruszenia bez instrukcji : (
Krystian Mystkowski Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Witam posiadam audi avant a4 b5po lifcie.I mam otwieranie bagażnika w pilocie i tak się zastanawiam nad tym że wystarczyłby mocny siłownik co po otwarciu klapy by po prostu uniósł klape tylko czy zamek się w ten sposób nie zepsuje?
sebidi Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam posiadam audi avant a4 b5po lifcie.I mam otwieranie bagażnika w pilocie i tak się zastanawiam nad tym że wystarczyłby mocny siłownik co po otwarciu klapy by po prostu uniósł klape tylko czy zamek się w ten sposób nie zepsuje?Ja dasz za mocny siłownik to zalatwisz zawiasy na amen pozatym to i tak nie zda egzaminu sprezyna owszem bo generuje naciąg i po otwarciu ładnie się wszystko otwiera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się