kris_91 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Panowie tez zmieniam luk-a na Bosch-a i mam dylemat. Bo szukam z koncowka M lub Q ale na pompie dodatkowo wybite sa oznaczenia na jednych v130 na innych v140 na tych najnowszych v200 o co w tym chodzi ma to jakies znaczenie?
elmer80 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie wiem, numery które podałem na poprzedniej stronie dot. LUKa
mycha1236 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ja kupiłem z koncowka M V140 wsadzona zamiast Luka i smiga az miło
kris_91 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 No LUK-i nie maja tych oznaczen V, wydaje mi sie ze to tylko oznaczenie produkcyjne...
elmer80 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Pewnie im wyższy numer tym lepiej. Ważne żeby krociec od vacum był wkrecany A nie zaklepany
kris_91 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Pompa vacum 1,9 TDI Audi/VW - 038145209Q (4158877860) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. podejdzie do AVF 2003r? Slyszalem cos o przeszkadzajacych podgrzewaczach cieczy przy montazu pompy boscha...to prawda? Jest takie cos w AVFie wogule?
elmer80 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 W passacie są świece co grzeją płyn i chyba w b5. W a4 b6 jest el. nagrzewnica schowana pod kokpitem
Talib13 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 W passacie są świece co grzeją płyn i chyba w b5. W a4 b6 jest el. nagrzewnica schowana pod kokpitem Owszem ale w b6 i zdarzają się króćce ze świecami tyle, że nie podłączone są. I jak kristof91 pompa boscha z literą M podchodzi albo Q montowałeś już, jak jest z tym króćcem masz świece czy nie ?
kris_91 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Pompa Boscha z literka M podchodzi. Swiec u mnie nie ma. Po zmianie silnik lepiej zapala ( nie telepie przy kreceniu) i lepiej sie zbiera. Poprawy hamulcow kolosalnej nie zauwazylem...
Tomasz665 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 VACUM POMPA VW PASSAT B5 B6 1.9 2.0 TDI BOSCH (4274742011) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . Odgrzeje trochę temat, czy ta pompa będzie na 100 % pasować do mojego CCCO ?Poprosiłem o numer seryjny i o to co mi wysłał : F009D02799
Maestro_86 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 I Ja jestem świeżo po wymianie Vacum. Wsadziłem Bosch z literką M V140. Wsio pasuje. Pierwszy raz wymieniałem Vacum i zajęło mi to niecałe pół godziny. Auto lepiej się zbiera. Wcześniej miałem momenty zasłabnięć w okolicach 3tys. obrotów. Hamulce takie jak były. Przy około 5 razie szybkiego wciśnięcia pedał twardnieje. Czy lepiej zapala nie wiem. Po wymianie przekręciłem kluczyk 3-4 razy w odstępach żeby pompka w baku dobiła paliwa i odpalił od strzała, podrżał z 3 sekundy i się wyrównało. Czy ta uszczelka metalowa będzie dobrze trzymała? nie trzeba tego smarować silikonem czy czymś? nie wiem ale jakoś nie mam zaufania do uszczelek metalowych...
lukaszooo Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 W szkole uczyli ze wszelkiego rodzaju uszczelki: metalowe, miedziane itp sa jedno razowe, niestety mechanicy mają inna teorie, znam typów którzy uszczelkę pod głowicą wsadzają drugi raz jesli jest nie wydmuchana Jesli nigdzie nie uderzyłes i nie zrobiłes dołka bedzie trzymać na 100%
Zemis Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Pany a słyszał ktos o nowych zamiennikach Boscha?
toma085 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Panowie wczoraj zauważyłem że króciec VP ten gruby co idzie do serva jest luźny można go ruszyć rękom , pośliniłem go i ślina natychmiast została zassana do środka , rozumiem że to się kwalifikuje do wymiany bo jest nie szczelna. No i mam nieraz że rano musi ze dwa trzy razy przekręcić zanim zapali , czy to może być też przyczyną?
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 tego sie nie wymienia tylko uszczelnia, przeczytaj watek od poczatku.
darkle Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Mam Luka prawdopodobnie z końcówką A czyli 038 145 209 A. Zauważyłem oczywiście wyciek ON ale po obserwacji wygląda to na wyciek z pomiędzy pompy a głowicy. A więc wymiana uszczelki powinna wystarczyć. I tu rozumiem że jeśli mam te pompę Luka z literką A na końcu to idą te dwie uszczelki 038 198 293 czyli takie oringopodobne? Do każdej innej pompy poza 038 145 209A czy to Luka czy Boscha idzie uszczelka metalowa?
trekpio88 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Panowie mam kilka pytań: jakie ciśnienie tworzy pompa tandem?? Jakie jest dopuszczalne minimalne ciśnienie?? Jaki tam jest gwint w ''punkcie pomiarowym" ?? M12x1,5 ??
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Na temat ciśnienia paliwa masz tutaj wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285958-pomiar-cisnienia-na-tandempompie-blb/ Zdrowa część podciśnieniowa wytwarza -0,8 : -0,9 bara ( - 0,7 też jeszcze nie dyskwalifikuje ) Co do gwintu to na 90 % jest taki , jaki podałeś Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
Gość harry19-19 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 witam u mnie też zauważono że z pompy vacum cieknie ON , szukałem przyczyny bo śmierdziało mi ropą a w pojeżdzie i podczas jazdy nie widziałem żadnych niepokojących objawów od góry nic nie było widać że to z pompy myślałem że to któraś rura cieknie no ale jak pojechałem pod kanał to było widać że od dołu leje ropą , więc teraz stoi w serwisie zamówili komplet uszczelek razem z tą metalową 200zł ;/ a robota to się dowiem , no i dam reakcję jak pojazd chodzi po naprawie
darkle Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 U mnie też nie ma żadnych objawów, hamulce ok, samochód normalnie odpala i jeździ, tylko ten wyciek. Wielki nie jest, bo jak wytarłem tą pompę to nie wiem już skąd cieknie, wygląda jakby z króćca podciśnienia, bo mała kropka wisiała pod nim. Reszta pompy sucha a mokry tylko nieszczęsny przewód od chłodzenia pod vacum nie wiem czy to paliwo czy olej, węch mam za słaby aby to rozróżnić. Olej rozumiem ale ropy to w króćcu vacum być nie powinno. Na razie króćiec uszczelniłem prowizorycznie i nie wiem czy robić to porządnie czy wymieniać na boscha.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się