roberts311 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja miałem problem z hamulcami w korku pedał wciśnięty trzy razy robił się twardy auto ledwo hamowało wymiana vacum i wszystko wróciło do normy. Nowa uszczelka w ASO 30zł metalowa
AudiA4-SG Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 U mnie natomiast występuje tylko problem cieknięcia gdzieś z pod pompy :/ żeby te uszczelki były tańsze to bym je tylko powymieniał bo kupując używkę vacum sam nie wiesz na jaką trafisz, czyż nie? No chyba że masz dobre źródło ... ---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- A powiedzcie mi taka rzecz, pompa od np: VW SHARAN 00-> 2,0 TDI POMPA PALIWA 038145209N (3096016220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sharana czy Galaxy będą pasowały? pytam bo mam niedaleko mojej mieściny kolesia który ma dużo części właśnie od tych modeli aut i może u niego znajdzie się używkę vacum ale pytanie czy pasuje.
machina Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 U mnie natomiast występuje tylko problem cieknięcia gdzieś z pod pompy :/ żeby te uszczelki były tańsze to bym je tylko powymieniał bo kupując używkę vacum sam nie wiesz na jaką trafisz, czyż nie? No chyba że masz dobre źródło ...---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- A powiedzcie mi taka rzecz, pompa od np: VW SHARAN 00-> 2,0 TDI POMPA PALIWA 038145209N (3096016220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sharana czy Galaxy będą pasowały? pytam bo mam niedaleko mojej mieściny kolesia który ma dużo części właśnie od tych modeli aut i może u niego znajdzie się używkę vacum ale pytanie czy pasuje. Pasuje na 100%, do tego właśnie ta pompa z końcówką N jest już znacznie odporniejsza na wszelkiego rodzaju wycieki i nie ma problemu z króćcem podciśnienia. rzeba tylko kupić nową uszczelkę aluminiową pod pompę.
AudiA4-SG Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 dzięki serdeczne, będę w takim razie dzwonił i pytał, na pewno będzie to leprze wyjście jak te uszczelki ... ---------- Post dopisany 04-04-2013 at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 18:54 ---------- Zakupiłem dziś vacu, koleś chciał 200 a zszedł do 150 niestety nie było Nki mam taka jaką do tej pory woziłem z tym ze: nie ma luzu na końcówce podciśnienia, i jak dostrzegłem ma mniejszy luz na tej części która się obraca i wchodzi w silnik "nie wiem jak ja nazwać :)" ale wiecie o co chodzi, zapewne ma to znaczenie i mam nadzieje ze będzie już wszystko dobrze. Założyłem nową metalową uszczelkę i samochód już śmiga, będę jeszcze tylko doglądał co jakiś czas bo mam gwarancję 2 tyg :> ... Dzięki z góry za podpowiedzi.
lukaszpio Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Panowie jaką pompę oprócz "N-ki" można podpasować ze świeższych roczników do avf-a? bo moja leje juz na potęge i czas sie z nia pozegnac, nie wspominajac ze ciezko pali i jest mulowaty pozdr
gregor_gg Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 A powiedzcie, czy po wymianie pompy trzeba jakoś odpowietrzać układ? ---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ---------- I tak się zastanawiam, czy te uszczelniacze o których mowa wcześniej to zdał by egzamin. Bo używki to na pewno nie będę kupował. Może się okazać, że za pół roku będzie to samo. Może ktoś już wymieniał?
egon_81 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Pytanie, czy w moim przypadku też będzie pompa vacum. AVF 131KM org205oookm U mnie na CIEPŁYM silniku co około 15 rozruchów, odpala na ''3 gary'' i po sekundzie gaśnie, po ponownym rozruchu jest ok. Poza tym wszystko w normie. Świece wymienione, problem pojawił się około 5 m-cy temu. Zauważyłem teraz, że zdarza się to częściej i ostatnio sam nie zgasł, musiałem go ręcznie zgasić po 2 sekundach (mocne trzęsie) oraz po ponownym rozruchu drugi raz też nie odpalił, za trzecim udało się bez problemu. Ogólnie silnik pali za dotknięciem, ale problem się nasila! Ma ktoś jakieś konkretne propozycję co to za przyczyna?
bobikos Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 ja bym obstawiał uszczelki na pompowtryskach. Ale prawdę mechanik Ci powie
bryleks Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 A pytanie za 100pkt. czy mimo, że wszystkie wskazania przy vag'owaniu są dobre to uszczelki mogą puszczać?
bobikos Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 u mnie jak puszczały uszczelki i przestawał pracować jeden PD to wartości na VAG (kanał 13 i 23) szły od razu na maksimum.
dfence2005 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 hej U mnie też leje się paliwo z pompy. Pozatym innych objawów brak, jeździ ok, odpala na dotyk, przyspiesza OK. Wymienię na 100% na inną i będę miał nadzieję że następna nie będzie lała... BTW - długo z tym jeździliście zanim doszło do wymiany? Aha - jakby ktoś podał numer tej uszczelki metalowej, rozumiem że ona pasuje do każdej pompy? dzieki
gregor_gg Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dokładnie nie wiem ile jeździłem, ale koło pół roku już musiała nieźle lecieć. Uszczelka metalowa: 038145215 lub uszczelki gumowe kpl.: 038198293
Kerm Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Odgrzewam temat bo przygotowuję się do zakupu używanej pompy vacuum. A4 B6 2002 AWX,pomóżcie jaki do tego będzie nr katalogowy żeby nie kupić tego, co nie trzeba? Macie jakąś stronę, gdzie takie rzeczy bez problemu można sprawdzić? Z góry dzięki.
kruszyna29 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 IFI :: http:/http://www.getem.pl/ LIPIEC
Kerm Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Niestety ani na jednej ani na drugiej nie odnajduję żadnego numeru ani nawet produktu. Ja zawsze sprawdzałem na sklep.intercars.com.pl ale tam też nie ma w tym przypadku numerów katalogowych oryginału.
Biszczan Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 038 145 209 Q. Numery na stronce są: Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online
Kerm Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 O f*ck, rzeczywiście.. teraz się doszukałem... A powiedz mi skoro aż tyle jest numerów do Audi to czemu akurat Q? Wiem, że są 2 typy tej pompy i u mnie ma być LUK/zamiennik LUKa a nie Bosch. Skąd wiemy, źe to to? Pomożesz?
kruszyna29 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 1 link - sprawdzasz numer części 2 link - sprawdzasz cenę w serwisie 3 link sprawdzasz czy są zamienniki i wszystko działa ja też wymieniłem pompę bo miałem Luka i była luźna końcówka na wężyk, jak też były wycieki cena uszczelek zbyt wysoka, aby je wymienić, kupiłem na Allegro za 100zł używkę Bosha z młodego auta i śmigam na niej do dziś
Kerm Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 No, świetnie! Takiej pomocy potrzebowałem, dzięki!
radio22 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam mam problem z wyciekiem z pompy vacum a także objawia się to tym że są słabe hamulce oraz jak auto odpalam to chwilę po odpaleniu go trochę zatelepie. Z tego co czytam w tym temacie to winna rozszczelnionej pompy vacum chciałbym wymienić ją na używkę tylko jaką: moje auto audi a4 2002r 1.9tdi 130km AWX czy pompa bosch z końcówką oznaczenia N podejdzie do silnika AWX i czy w ASO dostanę tą aluminiową uszczelkę pod pompę i jakie są numery uszczelki ? Muszę być pewny co do zakupu pompy bo nie chce kupić złej:kwasny: proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się