lezy1 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Chce wymienić tunel mam z uchwytem ori cullmann, a chce wstawić bez. Proszę o podpowiedzi do sposobu zmiany.
siwy2326 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Sposob jest jeden;wywalasz stary i wstawiasz nowy.
lezy1 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 To wiem - ale może ktoś kto to robił ma jakieś zdjęcia, opisy co i jak, co jest potrzebne itp.
wrclaguna Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 To wiem - ale może ktoś kto to robił ma jakieś zdjęcia, opisy co i jak, co jest potrzebne itp. A szukałes cos na FORUM Zaczynamy od wyjęcia radia/RNS-E przy pomocy kluczy „wyjmaków” Panel klimatyzacji da się teraz wysunąć bez problemu – odłączamy jego okablowanie Ściągamy górną ramkę... ...i na wszelki wypadek szufladkę/przełączniki i uchwyt kubka Teraz tylna popielniczka... ...i podłokietnik. Popielniczka z przodu Ramka skrzyni biegów – w automacie wyjmujemy ramkę całkowicie. W przypadku manuala nie ma takie potrzeby – wystarczy odpiąć ramkę i obrócić ją wraz z mieszkiem przodem do góry (pozwoli to na ściągnięcie konsoli bez dodatkowego bawienia się w ponowne mocowanie mieszka do drążka zmiany biegów). Zanim zabierzemy się za tunel – został jeszcze uchwyt telefonu Czas na część główną Wszystkie śruby zaznaczone są na rysunku – boczne (w nogach) są zaślepione małymi plastikami. Troszkę kłopotu może sprawić pozbycie się elementu opisanego jako nr 5. Trzeba go podważyć a następnie odkręcić i wyciągnąć widełki znajdujące się pod nim (6). Po rozkręceniu pozostałych elementów pozostaje już tylko ściągnąć tunel (delikatne problemy będą w okolicach ręcznego – jego obudowa jest przymocowana do tunelu 2 kołkami .
lezy1 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Bardzo dziękuje. Świetny manual i opis. Same konkrety.
grzegorz-mk Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 wymieniałem u siebie , naprawdę żaden problem
lezy1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Wszystko już jasne wątek do zamknięcia
_Bartek_ Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 A orientuje się ktoś czy posiadając zapalniczkę obracaną/chowaną, przy zakupie tunelu ze zwykłą zapalniczką sterczącą do góry, idzie podmienić ją z tą zwykłą? ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- I jak się ma kwestia tunelów 1DIN i 2DIN? Czym one się różnią? Czy tylko koszami? Czy jest możliwość podmiany tunelu 2DIN na 1DIN?
tomcrack27 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 A orientuje się ktoś czy posiadając zapalniczkę obracaną/chowaną, przy zakupie tunelu ze zwykłą zapalniczką sterczącą do góry, idzie podmienić ją z tą zwykłą?---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- I jak się ma kwestia tunelów 1DIN i 2DIN? Czym one się różnią? Czy tylko koszami? Czy jest możliwość podmiany tunelu 2DIN na 1DIN? do klimatronika trza przyciac 1dinowa
marekg Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 A orientuje się ktoś czy posiadając zapalniczkę obracaną/chowaną, przy zakupie tunelu ze zwykłą zapalniczką sterczącą do góry, idzie podmienić ją z tą zwykłą?---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- I jak się ma kwestia tunelów 1DIN i 2DIN? Czym one się różnią? Czy tylko koszami? Czy jest możliwość podmiany tunelu 2DIN na 1DIN? różnice między tymi tunelami dotyczą wycięć pod niżej umieszczony klimatrtonik w przypadku 2din oraz nieco inną popielniczkę (ta z wersji 2din wymaga wycięcia dwóch zaczepów z tunelu 1din). Generalnie lepiej kupić tunel 1 din i samemu w razie potrzeby dostosować do 2 din. W drugą stronę czyli montaż 2 din do 1 din nie pójdzie bo zostaną dziury po bokach.
krzysiekvtec Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jeśli mam tunel 1 din na kaseciaka a chcial bym wstawic radio 2din z ekranem nie ori tylko jakies allegrowe to da sie to zrobic w warunkach parkingowych ? :-) klimatronik przeniesc na dol i wstawic radio ? Czy trzeba jakos ten kosz wymienic ? Lub przerobic ?
tomcrack27 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kosz musisz wymienic,tunel mozna przyciac i panel klimatronika tez tylko trzeba miec do tego dobra reke:wink:
krzysiekvtec Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Widzac ceny kosza chyba lepiej kupic radio 1din z wysuwanym wyswietlaczem :-)
tomcrack27 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 a to juz kwestia gustu i estetyki:wink:
Slawek Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Widzac ceny kosza chyba lepiej kupic radio 1din z wysuwanym wyswietlaczem :-) Ja np. kupiłem za 100 zł. Wystarczy szukać, a nawet 150 zł za kosz to chyba nie tak dużo.
machu85 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Gratki, swietny opis, niebawem zasiade do teo w moim, bo poprzednik zakleil dziury po cullmanie :mad: Posted by TapaTalk2
audiKSP Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Jest ktoś w okolicach Warszawy kto w rozsądnych pieniądzach wymieni mi ten tunel? No i oczywiście wie jak to zrobić a nie będzie uczył się na moim Ja samemu wolę się za to nie brać. Jestem fachowcem w innej dziedzinie. Może być info na PW
razor37 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witam , a ja mam pytanie chce sobie wstawic radio z nawigacja oryginał audi RNS czy to radyjko pasóje do wszysrtkich modeli b6 ? obecnie mam symphony audi , a chce zmienic na navigation plus i ztad pytanie czy bedzie pasowac bez zadnych przerubek??
tomcrack27 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 jak masz kosz 2din to bedzie pasowac:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się