Witek A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Mam problem z błendem 575. robiłem logi dynamiczne i turbo bije do 2.6 bara na 3.2 tys obr. wymusiłem wagiem ruch sztangi chodzi poprawnie ma skok ok 2 cm czy możne to być wina N75? biorąc pod uwagę ruch sztangi i eliminując zapieczoną geometrie. Proszę o jakąś diagnoze!!! i pomoc. Z góry dzięki
goldi Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 podmień n75 z n 18 i bedziesz wiedział ale 99 procent łopatki w turbo stoją dęba
Witek A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ale sztanga sie znacznie rusza pod wagiem. zawur podmienie jutro z N75 z brata 1z. ---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Jesli jusz w gre wchodzi czyszczenie łopatek czy mozna sie w to bawić samemu? Czy jednak tszeba je sprawdzic i wywazyc maszynowo? Mówie tylko o rozbieraniu kierownicy> ---------- Post dopisany at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Jakieś sugestie?
damian12759 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 zawór od 1z nie bedzie pasował. co do czyszczenia turbiny to bez problemu możesz to zrobić samemu i nie trzeba nic wyważać bo wirnika się nie rusza, w dziale warsztat jest temat jak co krok po kroku robić
goldi Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 jedyny problem, jaki mnie spotkał przy czyszczeniu turbo to jej rozdzielenie nie obeszło sie bez palnika w pracy i sam sie rozpołowiła
Maras Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 powiedzcie mi jak vagiem wymusic ruch sztanga turbiny? Rozumiem ze jak sztanga chodzi plynnie to zawor N75 do wymiany?
goldi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Grupa 11wBS wszystko jest w dziale diagnostyka ale w twoi roczniku nie zrobisz ecu nie obsługuje tej funkcji ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Maras Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 temat dotyczy mojego drugiego samochodu A6 AFN 99r
Witek A4 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wyciągnąłem turbo wczoraj i wyczyściłem było tak jak mówiliście kierownica jedna wielka porażka. W przyszłych dniach zakladam, przy okazji wymiana wszystkich werzyków, kat aut. A z odmę można wywalić do atmosfery czy będą jakieś problemy?
Aron21 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D
Witek A4 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D A po założeniu strumienicy robiłeś logi dynamiczne po i przed ostrą jazdą. I nie ruszałeś zmiennej geometrii?
djklanus Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie a ja mam problem z przełądowaniem turbiny, natomiast mam owy blad 575 i wyciaglem cały układ wydechowy bo go wymieniałęm na nowy został tylko katalizator i jak był sam katalizator to turbina swiszczała az miło i szło a jak załozyłem cały wydech to odrazu muł .... i odcina spowrotem odciecie turbo , wymieniłem juz n75 na orginał , węzyki nowe i niemam pojecia co zrobić jeszcze. Dajcie jakies rady .
Bartollo Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Na dobry początek logi dynamiczne grupy 011 później zapewne czyszczenie suszarki
Aron21 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D A po założeniu strumienicy robiłeś logi dynamiczne po i przed ostrą jazdą. I nie ruszałeś zmiennej geometrii? Nie nie robiłem logów bo mi tak naprawde były nie potrzebnę bo auto odzyskało moc , ale dzisiaj je chętnie zrobię i podeślę na forum rezltaty .A geometrii nie ruszałęm, wgl nie dotykałem turba ;D ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ---------- Zrobiłem właśnie logi w swoim aucie i oto jest różnica : STARE LOGI Z ZAPCHANYM KATEM : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A to dzisiejsze : W sumie różnicy nie ma ale po wywaleniu kata błędu brak VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się