KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jako, że nadal nie pochwaliłem się zeszłorocznym-wrześniowym nabytkiem, to czynię to w chwili obecnej. Po dłuuuugich poszukiwaniach udało mi się znaleźć młodziutką, w perfekcyjnym stanie sztukę - nie było łatwo, ale opłaciło się czekać, bo ma wszystko, czego oczekiwałem od auta. Jeździ bardzo przyzwoicie, w porównaniu do poprzedniczki, czyli szarego delfina Audi A4B6 1.9tdi, mimo niewielkiej różnicy mocy, napędu xDrive oraz 200kg nadwagi :cool2: Autko serwisowane tylko i wyłącznie w ASO, wygląda i jeździ jak nowe, gdyż robiło jedynie długie trasy. Pracownicy ASO Lubin byli w szoku, kiedy zobaczyli stan auta (cudny zapach nowości wewnątrz po zakupie), a następnie spojrzeli na licznik... Kilku rzeczy oczywiście brakuje, ale z planów na wiosnę czekają jedynie nowe aluski Styling 285 17x8" + GY Assy 2 225/45 R17 :mrgreen: bo autko najprawdopodobniej będzie na sprzedaż Ogólnie na chwilę obecną i przejechaniu 8 500km jestem baaardzoo pozytywnie zaskoczony i mimo całej sympatii, jaką darzę Audi, BMW wypełnia lukę w 200%. Auto bardzo oszczędne, z pazurem i tym czymś, co auto powinno mieć - rewelacyjnie się prowadzi i dzięki napędowi xDrive w zimie miałem moc frajdy :8) Auto rwie do przodu jak przyklejone i na śniegu, aby się skutecznie pobawić trzeba wyłączać wszelkie elektroniczne kagańce:decayed: Nie jestem zwolennikiem jazdy "o kropelce", ale spalanie przeszło wszystkie moje oczekiwania - na dzień dzisiejszy w trybie mieszanym 75%/25% - miasto/trasa średnie spalanie z BC oraz dystrybutora wynosi 6,9l/100km, co jak na auto z kierowcą ważące prawie 1750kg jest wynikiem rewelacyjnym uważam. Takich wyników nie dawałem rady uzyskać nawet w AVF:kox: Silnik: 2.0L (N47T) Paliwo: Diesel Moc maksymalna: 184 [KM] Moment obrotowy: 380 [Nm] Skrzynia: M6 Kolor SCHWARZ 2 (668) Wnętrze POLSTER IMPULS M STOFFLEDERANTHR (FMAT) Data produkcji 2010-03-26 I troszkę wyposażenia: Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online S616A BMW ONLINE BMW Online Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2K9A LM RAEDER V-SPEICHE 360 Obr. BMW, st. le., spr. V 360 S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Fotki zrobione na szybko i nie obrabiane w żadnych cudactwach graficznych, więc wyrozumiałości proszę :roll: :mrgreen: Bi-xenon skrętny z doświetlaniem zakrętów + światełka do jazdy dziennej-ringi. Stanowisko "dowodzenia" - myślałem, że fotele sportowe to must have, ale po 8tyś. zrobionych na tych, które mam, jestem za.....cie zadowolony - boczki nie utrudniają wsiadania i wysiadania w mieście, są wygodne i mają el. regulację odcinka lędźwiowego, co ratuje moje stare 4 litery Nawigacja CIC z dyskiem twardym - kwintesencja szybkości po przesiadce z RNS-E, no i 8,8" telewizor z możliwościa odtwarzania filmów DVD + złącza USB do transferu muzyczki i danych na HDD. Kontroler iDrive - wszystko w jednym:wink: Pełny PDC P+T: Tempomacik: Panorama - rewelacja przy dziecku - oczy stają się wielkie jak cebule :cool2: No i oczywiście honorowe miejsce mojej córci - RECARO MONZA :norty: W sumie autko ma wszystko, czego potrzeba do sprawnego poruszania się - może poza dźwiękkiem i osiągami R6/V6 i dobrym systemem audio... Pozdrawiam i życzę miłego oglądania i komentowania Proszę klikać w załączone fotki - specjalnie dałem miniatury, aby nie zamulać forum :roll: KOval
MATI766 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 No fajna fajna podobają mi się ale te spalanie to chyba zbyt małe jak na bmw Komentarz wyżej bezcenny
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Paszoł won mie stąd dev Nie za bardzo rozumiem, czy jesteś ortodoksem, zamkniętym na jedną markę, czy pochlałeś w Święta:kox: Co do spalania, to nie mam interesu, żeby bajać - Stanisław Lem nie był moim przodkiem:decayed: Tak wychodzi z kompa oraz z tankowania pod dystrybutorem - czy ktoś wierzy, czy nie, ale silnik nowocześniejszy i oszczędniejszy niż AVF, co czuć na każdym kroku. Ostatnia trasa Legnica-Gliwice: 1. Prędkość jednostajna 100-110 km/h - 4,8l/100km 2. Prędkość 140-160 km/h - 5.8-6.0 l/100km (takie samo spalanie w drodze powrotnej z Niemiec po zakupie) 3. Cykl mieszany napisałem wyżej - jazda bez startów i ścigania spod świateł, ale dynamiczna - najwięcej udało mi się spalić 7.6l/100km stercząc w korkach.
booncol Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 autko bardzo fajne, tył w polifcie wygląda dużo lepiej. Szkoda, że fotele naleśnik bo różnica pomiędzy nimi a sportsitze jest ogromona. Ja osobiscie w BMW preferuje tylko RWD, zadnych xDriveów Widzę, że masz touringa więc uważaj na rudą na tylnej klapie (pod uchylaną szybą). Co do spalania to też ciężko mi uwierzyć w nie (miałem takie N lat temu w Clio 1.5dci), ale nie twierdze, że jest wyssane z palca. Znajomemu, coprawda w M47N2, w mieście pali 11litrów.
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 M47 to inna bajka - N47D20C 184KM/380Nm to jest najnowsza jednostka BMW, montowana aktualnie w seriach F30/31 oraz F10/11. Silnik w pełni aluminiowy i z M47 nie mający nic kompletnie wspólnego. Poza tym ja mam Efficiency Dynamic, która charakteryzuje się większą oszczędnością paliwa oraz m.in. systemy Start&Stop i inne, pozwalające maksymalnie ograniczać spalanie. Co do samego spalania, to dla mnie porównywanie spalania w mieście to taka troszkę "śliska sprawa" - po pierwsze miasto miastu nierówne, a po drugie każdy ma odmienny styl jazdy:wink: Legnica to nie zakorkowany Wrocław, czy Warszawa - albo korki są minimalne, albo nie ma wcale. Czytałem na forum BMW opinie, że M47 w automacie dochodzili do 12l/100km. Co do napędu, to ja z premedytacją szukałem xDrive'a, bo na spotach lokalnych, chłopaki z oblodzonego lotniska nie mogli ruszać RWD:naughty: Tu już też jest najnowsza wersja z możliwością przekazania nawet 100% momentu na jedno koło. ---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ---------- Co do samych foteli, to świadomie ich nie zmieniam na sporty - jechałem ponad 1000km w samochodzie Robsona z tymi siedzeniami i o ile przednie są ok, to na tyle masakra - twarde jak cholera, a to ma być samochód m.in. do wożenia żony i dziecka. Mnie z przodu nie rzuca nawet na szybko pokonywanych zakrętach.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Paszoł won mie stąd dev Nie za bardzo rozumiem, czy jesteś ortodoksem, zamkniętym na jedną markę, czy pochlałeś w Święta:kox: Co do spalania, to nie mam interesu, żeby bajać - Stanisław Lem nie był moim przodkiem:decayed: Tak wychodzi z kompa oraz z tankowania pod dystrybutorem - czy ktoś wierzy, czy nie, ale silnik nowocześniejszy i oszczędniejszy niż AVF, co czuć na każdym kroku. Ostatnia trasa Legnica-Gliwice: 1. Prędkość jednostajna 100-110 km/h - 4,8l/100km 2. Prędkość 140-160 km/h - 5.8-6.0 l/100km (takie samo spalanie w drodze powrotnej z Niemiec po zakupie) 3. Cykl mieszany napisałem wyżej - jazda bez startów i ścigania spod świateł, ale dynamiczna - najwięcej udało mi się spalić 7.6l/100km stercząc w korkach. Marka nie ma tutaj znaczenia. Fora Ci sie chyba pomylily.
jedrekx Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 E90 wizualnie jest ładne, sam myślałem o takim (ale sedanie) w 2009. Ale niestety, środek jest dla mnie porażką.. zwłaszcza jak nie ma navi. Dobrze, że w F10 już środek jest ładny. Bezawaryjności!
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Paszoł won mie stąd dev Nie za bardzo rozumiem, czy jesteś ortodoksem, zamkniętym na jedną markę, czy pochlałeś w Święta:kox: Co do spalania, to nie mam interesu, żeby bajać - Stanisław Lem nie był moim przodkiem:decayed: Tak wychodzi z kompa oraz z tankowania pod dystrybutorem - czy ktoś wierzy, czy nie, ale silnik nowocześniejszy i oszczędniejszy niż AVF, co czuć na każdym kroku. Ostatnia trasa Legnica-Gliwice: 1. Prędkość jednostajna 100-110 km/h - 4,8l/100km 2. Prędkość 140-160 km/h - 5.8-6.0 l/100km (takie samo spalanie w drodze powrotnej z Niemiec po zakupie) 3. Cykl mieszany napisałem wyżej - jazda bez startów i ścigania spod świateł, ale dynamiczna - najwięcej udało mi się spalić 7.6l/100km stercząc w korkach. Marka nie ma tutaj znaczenia. Fora Ci sie chyba pomylily. A ja od kilku lat myślałem, że to dział INNE MARKI - nic mi się nie pomyliło:decayed: ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:46 ---------- E90 wizualnie jest ładne, sam myślałem o takim (ale sedanie) w 2009. Ale niestety, środek jest dla mnie porażką.. zwłaszcza jak nie ma navi. Dobrze, że w F10 już środek jest ładny. Bezawaryjności! Podziękował Powiem szczerze, że BMW strasznie traci na fotkach - jest niefotogeniczne w porównaniu do Audi... Na żywo zyskuje sporo i jest bardzo ergonomiczne. Materiały na mój gust odpowiadają jakością tym z B6/B7, więc jest bardzo dobrze. Ja już szukam coś nowego i będzie rozglądanko za A6C6 Lift, albo e60/61 LCI 530d/xD:naughty:
carrera369 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ja już szukam coś nowego i będzie rozglądanko za A6C6 Lift, albo e60/61 LCI 530d/xD:naughty: Tak pomyślałem po przeczytaniu całego 1 posta - niczym z folderu BMW
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 carrera369 - prezentacja w formie ogłoszenia (albo odwrotnie) nie była moim zamiarem:decayed: Na forum A4 na pewno nie sprzedam BMW i starał się nie będę, chociaż i tak tutaj mamy znacznie większa tolerancję dla innych marek, niż na forum BMW:facepalm: Wiem po sobie, że BMW wzbudza kontrowersje i nie każdemu się podoba - jako miłośnik Audi, chciałem - nie zamykając się na inne, nieco przybliżyć również i bezpośredniego konkurenta. Co do samej sprzedaży - póki jestem młody i mam możliwości, to chcę pojeździć i spróbować czego się da. Siedziałem z A4B6 przez ponad 3 lata i jak dla mnie to zdecydowanie za długo:wink: Za kilka dni będę parkował i testował dogłębniej A7 3.0TFSI - zobaczymy co to jest warte:kox:
dziadek Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Fura Naleśniki w BMW dają radę ale wyglądają koszmarnie niestety - kompletnie nie pasują do charakteru auta Spalanie jak najbardziej wiarygodne - ja mając swego czasu 525d i robiąc trasę elblag-Kraków w 6.5h z postojem na obiad w w-wie w mcdonaldzie spalanie miałem 6,9 a to było 6 garów No fajna fajna podobają mi się ale te spalanie to chyba zbyt małe jak na bmw Komentarz wyżej bezcenny Przypominam ze diesle BMW sa uważane za najlepsze w swoich klasach
Wojtek_A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bardzo mi sie podobaja te biemdabliu Dobrze, ze ten tyl troche poprawili...
GILI Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bardzo fajny bumer... Wiadomo,że marka równorzędna z Audi nie rozumiem po co napinka... Sam rozważałem e60/61 lub C6 3.0d ale priorytety się zmieniły i zniknął dylemat
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Szczerze powiedziawszy, to miałem jej tu nie prezentować, bo wiem, jak się kończą odsyłacze do BMW:naughty: Jednak, jakby nie patrzeć, e90/91, szczególnie po lifcie jest bezpośrednią konkurencją dla A4B8 i wiele osób przed zakupem ma dylemat co wybrać. Podobnie zresztą jest w klasie wyżej, czyli A6C6 vs. e60/61 i tak będzie zawsze:decayed: Wojtek_A4 - poprawili zarówno tył, jak i przód i wyszło im to bardzo dobrze, bo w przednich lampach pojawiły się ringi do jazdy dziennej + brewki, jak w e60, a w tylnych rurki ledowe w standardzie (podobne do B8 2012). Dodatkowo maska dostała rasowe przetłoczenia:wink: Kiszka lekka jak dla mnie jest w kierownicy oraz fotelach, które są naprawdę wygodne, ale jak pisał dziadek - niezbyt ciekawie się prezentują
Skyliner89 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bardzo ładna E91 . Tylko trochę szaro w środku. Z jasną tapicerką by lepiej wyglądał, ale co kto woli. Wcześniej chyba też miałeś E91 przed liftingówą ? Czy się mylę?
KOval81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 W środku czarno - dlatego napisałem, że BMW traci na zdjęciach, bo wygląda to inaczej, niż w rzeczywistości Szare jedynie są "miśki" pod plastikami i podłoga. Również fotele są całe czarne, tylko d*pa z fotografa:facepalm: e91 pre-LCI miał Robert, z którym po auto jechałem i była to pierwsza e90/91 w której ogólnie siedziałem. Ja osobiście wcześniej miałem A4B6 1.9tdi AVF troszkę dłubaną - to jest moje pierwsze BMW, chociaż do Niemca jechałem z zamysłem przywiezienia A4B8, a e91 była druga w kolejce, przed dwoma jeszcze 3.0tdi:kox: Wsiadłem do BMW, przejechałem się, później wsiadłem do sedana A4B8 2.0tdi Quattro i wróciłem po BMW - bardziej mi odpowiadało pod każdym względem, które założyłem jako kryterium ostateczne.
alpin Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Gratuluję fajnej fury:thumbup1: miałem coś podobnego ale w sedanie. Co do spalania: Tak wygląda spalanie w tych silnikach z 8-biegowym automatem, tylko w innym aucie BMW X3 które waży ponad 1800kg i ma większy współczynnik oporu od E91 Dodam że była to trasa Warszawa-Gliwice
KOval81 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Powiem Ci alpin, że nie spodziewałem się takiego wyniku po X3:kox: nawet na autostradach. Właśnie szukamy coś dla żony i wybór jest taki, że albo Q5, albo X3, które się mojej bardziej podoba:thumbup1: Powiedz no mi - dobrze sprawuje się to autko w takiej konfiguracji - 184KM +8b automat, bo jeszcze nie miałem okazji odbyć jazdy próbnej? Dla niedowiarków - wklejam spalanie z jazd w większości po mieścinie zwanej Legnicą (średnia prędkość powala jak widać)- specjalnie nie kasuję kompa, bo to już po testach typu: tankowanie do pełna - 200-300km - tankowanie do pełna:wink: ---------- Post dopisany at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ---------- Strzelone srajfonem, więc wybaczcie jakość
alpin Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Testowałem Q5,X3 oraz Volvo XC60 moim zwycieżcom było XC60 ze wzgledu na cene oraz silnik 215KM z mozliwością fabrycznego tuningu za 1000 euro(245KM) wpłaciłem nawet zaliczke na Volvo. Wtedy odezwał sie diler BMW że ma dla mnie super auto za super cene... i kupiłem X3, praktycznie przez telefon. Q5 przejechałem się i jakoś tak bez emocji i chęci posiadania tego auta:kwasny: może dla tego że środek jest taki sam jak w mojej A5:eusathink: ogólnie mam dość już technologii Skody i ich podejścia do klientów. X3 była moim faworytem od poczatku, ale cena była zaporowa. Co do automatu... to nie wyobrażam sobie innej skrzyni w takim aucie z tym silnikiem, BMW też to zauważyło i teraz masz w standardzie(bez dopłaty) w X3 automat:thumbup1:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się