Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o analize logow, slaby do 2000rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli wtryski 210 , dlatego ktoś dawki początkowe zmniejszył żeby nie kopcił .

próbowałeś podmienić sterownik od AFN-a?

Ale widzę że wątek coraz bardziej się rozwija i okazuje się coraz większy ulep:facepalm: , zobacz czy masz w takim razie Quattro czy może znaczek na masce i dekory w środku od tego modelu :polew:.

bo chyba wszystkiego można się spodziewać

Opublikowano

tak mam quattro bez przesady, wszystko poza tym silnikiem jest igła jak byc powinno w 100% oryginale

zgadza sie całe wyposazenie z dekodowania vinu i cała reszta od A do Z bo sprawdzałem wszystko, seryjnie był to AFN QUATTRO w identycznej opcji wyposazenia jak mam, pelny fis kiera s4 kubły grzane i cała reszta sie zgadza

musial komus umrzec AFN i wsadzili nastepce albo pozmienial ktos ecu i pompe jak umarła, kto to wie auto ma blisko 20 lat

zreszta to i tak bez znaczenia czy osprzęt jest AFN czy AHH - słupki się nie różnią, wtryski sa 0.210 więc większe nawet jak w AFN, pozostaje wsadzic BRD bo mam VNT wiec podchodzi z przejsciówka , dołożyc fmica dobrze sie zestroic na tym co mam i starczy na ten sezon..

zrobie w week test z kompem AFN, zapne kompa od AFN zakoduje immo i sie przejade zobaczymy co będzie, potem bedzie podejmowanie decyzji co dalej

co do ULEPA to chyba Cie poniosło zreszta jak wyzej co do pompy 11, szydziłes ze marzy mi sie pompa 11 jako bonus a mam wtryski jako bonus... pozdr

Opublikowano

Bo jeśli na pompie 1Z i sterowniku od AHH inne AFN-y na ori gratach niemaja szans tak jak pisałeś to chyba nie jest to zasługa samych wtrysków 210.

Nie szydzę z ciebie , a to że auto niedługo będzie pełnoletnie , to przez taki okres , wiele rzeczy może nie być już od niego zwłaszcza jak ma słuszny rzeczywisty przebieg.

Sam jeżdżę jeszcze starszym.

Co do BRD to się zastanów jeszcze , jak oryginalna turbina niewstaje ci tak jak powinna to co będzie z leniwymi BRD?

Opublikowano

no tak jak mowisz masz racje

tylko ze i kompa i pompe mam od AHU wedle Etki , pompa tez byla wkladana ta sama w 1Z ale wychodzi ze to kpl od AHU czy tam AHH czyli 1.9 90KM A4

skupmy sie wlasnie dlaczego nie wstaje ? nawet na mojej mapie AHU zy AHH powinno wstawac duzo szybciej i miec 0.7 doladowania wiecej przy 1800rpm niz mam obecnie...

gdzie szukac dziury w calym ? N75 winny słabemu dołowi ?

---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ----------

logi na 1 stronie dokładne wrzuciłem

Opublikowano

podmień sterownik od AFN-a , zrób logi , i jeden jak ci mówiłem z podciągnięta gruszka na maxa tylko do 2200-2500 obr.

zwiększ dawkę.

i wtedy zobaczymy czy wina zaworka czy trzeba szukać dalej.

Opublikowano

jutro podemienie ECU, mam nadzieje ze nie utkne z ta adaptacja immo zeby odpalic, jest jakis opis jak dobrze to zrobic bo szukam ale w sumie konkretow nie znalazlem

Opublikowano

To musi tam byc jeszcze cos zamienione albo te wtryski leja.Bo zwykly afn bez quattro.Powinien Ciebie zrobic jak chce.

Opublikowano

ten mój silnik to puszka pandory :)

ale reasumujac:

ECU - AHU A4 1.9 TDI 90KM

Pompa - AHU A4 1.9 TDI 90KM

Wtryski - 0,210 AEL A6 2.5 TDi 140KM

Turbo - VNT ale czy AFN czy AHU ?? Niewiem

KAT OUT + DOWNPIPE

Opublikowano

Turbo - VNT ale czy AFN czy AHU ?? Niewiem

Tylko sprezarka od AFN jest VNT , turbo od AHU to sprezarka na WG .

Opublikowano

Spanky, a sprężarka z AHH tez 1.9 90KM z A4 ? nie jest czasem taka wizualnie jak od AFN ? na allegro wyglądają identycznie jak AFN... może to nawet ta sama ?

Opublikowano

wiec tak mi już ręce opadają:

- podmieniłem EGR - bez zmian

- podmieniłem n75 na nówkę Pierburga bez zmian, dołu brak

- zmieniłem podciśnienia bez zmian

- podmieniłem przepływomierz na sprawny bez zmian

- kompresja 26-27BAR, oleju przez 7 tys nie wzięło w sumie nic na bagnecie jak było tak jest tyle ze ciągle kapie z IC olej, musze go chyba wyczyścic

- turbo w PEAKU ładuje mi tak jak w logach ok 1 BAR jak przekroczy te 3000rpm, nie przeładowuje nie łapie NOTLAUFów

- podlaczylismy podcisnienie do turbo tzn na "krotko" czyli turbo ciągle miało doładowanie... no i wtedy auto dołem zasuwało ale za to od 2500rpm jakieś takie nijakie bez mocy słabsze niż na normalnym podłączeniu, no i turbo lądowało po 1,5-2,0 bar wiec depnąłem tak 3 razy i dalej tak nie jeździłem

Ja wiem że quattro zabiera mocy itp ale nawet 90KM AHU powinien chyba przed 2000 załadować te 0.8bar ? mój ląduje do 2000 nie więcej jak 0.1 BAR, jest jakiś taki jak ślimak, zachowuje się do 2500-3000rpm jak SDI, turbo po depnięciu gazu w podłogę na wskaźniku wstaje jak ślimak, wcześniej w AHF jak dałem cegłę to w moment był peak 1 bar w serii

Co teraz ? bo już nie mam pomysłów? :(

---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

co mnie jeszcze zastanawia to w logu z 1 str doładowania tj 010, jak depne na maksa w podloge to throttle pozycja tabelki nr 4, powinno byc 100% jak nie ma 100% wedle instrukcji z forum tzn ze nie wcisnalem pedału gazu do końca, własnie to moje auto jedzie tak jakbym nie wciskał gazu do konca, tak ospale sie zachowuje a przecież wciskam gaz do końca :)

to moze miec cokolwiek wspólnego reakcja mojego pedalu gazu ew to ze nie ma 100% w tabelce?

kat wtrysku tez ma tu jakies znaczenie ?

Opublikowano

tyle ze ciągle kapie z IC olej, musze go chyba wyczyścic

Jak to kapie :shock3: przecież tam musi być wszystko szczelne.Jak masz nieszczelność w IC to całe doładowanie ucieka.

Opublikowano

no kapie po nocy jak postoi to mam powiedzmy 3 krople po 0.5cm

niby nie duzo ale jednak coś tam kapie - początkowo myślałem ze to płyn 06162 ze wspomagania bo musiałem raz dolać ale to jednak olej, widac że na łączeniu węża z IC jest upocone ale co najlepsze zrobiłem 7 tys KM i jak miałem stan oleju tak stan mam taki sam nic nie dolewałem

Opublikowano
wiec tak mi już ręce opadają:

- podlaczylismy podcisnienie do turbo tzn na "krotko" czyli turbo ciągle miało doładowanie... no i wtedy auto dołem zasuwało ale za to od 2500rpm jakieś takie nijakie bez mocy słabsze niż na normalnym podłączeniu, no i turbo lądowało po 1,5-2,0 bar wiec depnąłem tak 3 razy i dalej tak nie jeździłem

gdzie masz loga z turbiną na krótko?

w taki sposób nie loguje sie powyżej 2200- 2500 obrotów , bo turbo może odfrunąć.

Jak jechał dobrze to świadczy o nieprawidłowym sterowaniem VNT.

powyżej 2500 nie jedzie bo łapie Notlaufa .

Opublikowano

dokładnie dlatego 3 razy mu tylko depnałem i odpiałem turbo na krótko żeby sie nie zakręciło za mocno

nie logowalem bo nie miałem wtedy przy sobie lapka

skoro VNT ma nieprawidłowe sterowanie, podcisnienia sa nowe, n75 byl podmieniany na nowy, grucha sie rusza, przepływka byla podmieniana to co pozostaje ?

Opublikowano

Rozumiem ze ecu juz masz od afn?

Opublikowano

nie jeszcze nie mam ECU AFN

ECU od AFN podmienię poniedziałek albo wtorek, zaadaptuje IMMO i zdam relacje jak to wygląda, zloguje tez na ECU AFN auto i wrzucę dokładne logi...

---------- Post dopisany 01-05-2013 at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 22:48 ----------

co jeszcze zauwazylem to auto w okolicy 10 stopni na dworze jest dosc szybkie, natomiast jak temp przekroczy 20 to juz widac ze puchnie nie jedzie prawie wcale, stad 1sze co zrobie to i tak FMIC, bo to jego wina ?

Opublikowano

Zrob log 007 dynamiczny jak bedzie temp 20 stopni .

Opublikowano

ok tylko pewnie troche poczekam na te 20 stopni

czy pompa VACUM moze u mnie miec jakis zwiazek z moim problemem slabego doladowania do 2500rpm ??

czasami mam dziwne wrazenie ze hamulec jest wyczuwalnie jakby twardszy niz zazwyczaj... co prawda koncza mi sie tarcze i klocki przod i tyl ale tak jakos pomyslalem nad vacum bo to ona steruje i hamulcem i ukladem podcisnienia w tym n75 ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...