Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] sedan pospolity antygolas, mój "Dragon" ZDJĘCIA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratulacje tak zajebistego wozu ! ;-)

Opublikowano

seves pakuj AiR

Opublikowano
Seves, jak nie chcesz gwinta to pakuj jakieś sprężyny typu H&R/Eibach do amorków 1BV i będzie git, wiadomo, szału nie będzie...

Ps. Ja pakuję Weiteca, zobaczymy co to warte:wink:

Weitec na pewno jest warty i pewnie będziesz zadowolony:wink: kiedy zakładasz? Ja się rozglądałem za Eibachem i Bilsteinem ale ceny kosmos, za dużo dla mnie:facepalm: chyba że jakiś pewny używany by sie znalazł :eusathink:

Pucek ale jakie sprężyny, bo szukałem zanim zdecydowałem się na gwint i kilka firm oferuje ten sam nr sprężyny zarówno do 2.0 jak i 3.0tdi i nie pamiętam teraz dokładnie ale w opisie było napisane że obniżenie 30-50mm czy jakoś tak więc zrozumiałem że do b7 jest ta sama sprężyna a w zależności od wagi auta obniżenie różnie wychodzi :eusathink: jeśli miałbym pewność jak wyjdzie to mógłbym spróbować a tak zakładać i testować to już się nie bawię...

Prędzej nie jak na koniec lutego, czekam na paczkę z DE:wink:

Zresztą nie mam nawet czasu na umycie auta bo jestem na etapie wykańczania domu :facepalm:

W poprzednim aucie miałem KW v1, w mało którym B5 na 19'' jest tak wygodnie a zarazem nisko :decayed: zobaczymy jak wypadnie Weitec :wink:

Opublikowano

Seves, Zestaw Bilstein B8 + Eibach ProKit (czyli tzw. B12) do 3,0TDI to koszt około 3kpln. Kupiłem swój zestaw w zeszłym roku (po mniejszej cenie- przez klub SAAB'a :decayed:) ale jeszcze nie miałem okazji go zainstalować (teraz czekam na koniec zimy i moment, w którym połatają wszystkie dziury :wink: )

Opublikowano

seves nie wiem jak oni tam w fk ustosunkowywują sie do gwarancji ale z tego co wiem to najkrótszy zunifikowany okres to rok więc nie wiem co oni tam kombinują..dobrać im sie do d*py trzeba...a przy okazji jesli upieraja sie przy 6 miesiącach to chyba sami wiedzą jaki schaiss sprzedają:wink:

Opublikowano

Od początku mojego pobytu na forum jarałem się tym sedanem. :jerk:

Jaki w końcu teraz tam zawias siedzi? Nie pourywałeś nadkoli przy tych 19.9 et29 i gumach 235.35? :eusathink:

Opublikowano

Mnie to przez cały czas zastanawia jak wy na gwintach jeździcie po naszych dziurawych drogach? Ja mam 1BE i jest sporo miejsc w Gdańsku gdzie muszę srogo zwolnić, żeby nie zostawić koła, a co dopiero na gwincie :eusathink:

Opublikowano

To że w Gdańsku macie takie "piękne" drogi to nie znaczy że w całej Polsce takie są :wink:

Opublikowano

Hello po kolejnej przerwie :facepalm:

Co do gwintu to ten FK to nie jest taka znów najniższa półka a i cena najniższa też nie była bo jakieś 600euro :decayed:

Oddałem praktycznie nowy gwint do regeneracji (dzięki Hammerku za namiar) i okazało sie że wewnątrz przednich amortyzatorów nie były prawidłowo dokręcone gumki uszczelniające do korpusu (nie wiem jak to się fachowo nazywa). Gwint siedzi znów a autku ale nie jeździłem jeszcze i nie wiem czy a jeżeli to o ile lepiej bedzie bo zderzak był w malowaniu a chcę jeszcze lampy przednie wyczyścić w środku bo brud się zebrał.

Przy okazji zdejmowania zderzaka odsłonił się w końcu intercooler:

Podaję jego wymiary 64x31x9cm.

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

Od początku mojego pobytu na forum jarałem się tym sedanem. :jerk:

Jaki w końcu teraz tam zawias siedzi? Nie pourywałeś nadkoli przy tych 19.9 et29 i gumach 235.35? :eusathink:

Dzięki za dobre słowo:hi:

Teraz siedzi ponownie FK gwintowany. Błotniki były wyciągane więc myślę że jakiś 1cm na tym uzyskano :eusathink:

Tak na zimowych jak na letnich nic nie ociera (koła się chowają w błotniku z zapasem - widać to przy gwincie).

---------- Post dopisany 26-03-2014 at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2014 at 21:54 ----------

Lampy przednie zostały poddane profesjonalnemu czyszczeniu u kolegi z forum - dzięki wielkie Djim :hi:

Świetna robota i lampy w tej chwili wyglądają prawie jak nowe, czerń wewnątrz znów stała się czernią:grin: , a prawie bo jednak niestety szkło jest już trochę sfatygowane :kwasny:

Pomalowany został zderzak przedni i gril - zostały założone i jeśli chodzi o błotniki to nieźle to wygląda ale maska niestety nie jest już pierwszej młodości i widać różnicę.

Na deser zostawiłem sobie mały gadżet ale dopiero w przyszłym tygodniu zostanie zamontowany i wtedy wrzucę kilka fotek.

Opublikowano

To czekamy na fotki :naughty:

Opublikowano
To czekamy na fotki :naughty:

dokładnie :wink:

PS. ostanio cie widziałem ale przez chwile bo strasznie szybko mnie minąłeś :decayed::naughty:

Opublikowano

Jako że ostatnio "odkryłem" nową hamownię w Rybniku to autko wjechało na rolki i wylegitymowało się mocą ok. 279km i 549Nm :decayed:. Wiem trochę lipa :grin: ale pocieszam się tym że tego samego dnia podobno wszystkie samochody miały wyniki poniżej serii (a z reguły vagi często mają bonusy) więc nie pozostaje mi nic innego jak skontrolować wynik na innej hamowni :decayed:.

Najważniejsze dla mnie że kreski są dość ładne płynne i równe. Wykres oczywiście niebawem :embarrassed: .

Opublikowano

a jaki wynik powinien być?

masz plan w najbliższym czasie zrobić pomiar na innej hamowni?

Opublikowano

ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam :P gdzie ta reszta ?

Opublikowano

Seves, chyba nie masz na myśli tych partaczy z bodajże Raciborskiej, na wylocie z nowin na Rydułtowy po lewej:whistling:

Opublikowano

A mi się wydaje że ten wynik jest zawyżony :decayed::grin:

Opublikowano

Na rzepaku w końcu hamowany :grin:

Opublikowano
a jaki wynik powinien być?

masz plan w najbliższym czasie zrobić pomiar na innej hamowni?

Powinno być powyżej 300 :wink:

ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam :P gdzie ta reszta ?

Tak, niczego nie zmieniałem - sam intercooler raczej mocy nie podniesie tylko sprawi że jej nie ubędzie w upał :tongue: ale wydech faktycznie powinien coś poprawić, tak jak pisałem wynik jest do skontrolowania... 315 było przygotowane przez Aligatora dla Patroxa jeszcze, a Snajper zmieniał program u Rogala i w tej chwili jest ten program od Rogala ale kresek nie dostałem wraz z autkiem...

Seves, chyba nie masz na myśli tych partaczy z bodajże Raciborskiej, na wylocie z nowin na Rydułtowy po lewej:whistling:

To wlaśnie oni :decayed:

A mi się wydaje że ten wynik jest zawyżony :decayed::grin:

Hammer Ty zazdrośniku :grin:

---------- Post dopisany at 09:15 ---------- Poprzedni post napisany at 09:12 ----------

Na rzepaku w końcu hamowany :grin:

:eusathink: f*ck faktycznie wtedy lałem stary olej z MC - mam dobre dojścia jak będziesz chętny :decayed:

---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:15 ----------

Fotki z hamowni i wykres poniżej :

20140510_150850.jpg

20140510_151109.jpg

20140511_160030.jpg

---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:41 ----------

W końcu normalnie się te fotki wrzuca :decayed: więc obiecuję poprawę i więcej fotek :grin:

Opublikowano
Na rzepaku w końcu hamowany :grin:

:eusathink: f*ck faktycznie wtedy lałem stary olej z MC - mam dobre dojścia jak będziesz chętny :decayed:

---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:15 ----------

Fotki z hamowni i wykres poniżej :

http://s9.postimg.org/y6ylmigm3/20140510_150850.jpg

http://s9.postimg.org/cw11i8yhn/20140510_151109.jpg

http://s9.postimg.org/i9ztpso7v/20140511_160030.jpg

---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:41 ----------

W końcu normalnie się te fotki wrzuca :decayed: więc obiecuję poprawę i więcej fotek :grin:

każdą ilość biorę ...mój pali już nie od kilometra tylko ja go przeliczam w moto-godzinach :grin::grin::grin:

Opublikowano
ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam :P gdzie ta reszta ?
Tak, niczego nie zmieniałem - sam intercooler raczej mocy nie podniesie tylko sprawi że jej nie ubędzie w upał :tongue: ale wydech faktycznie powinien coś poprawić, tak jak pisałem wynik jest do skontrolowania... 315 było przygotowane przez Aligatora dla Patroxa jeszcze, a Snajper zmieniał program u Rogala i w tej chwili jest ten program od Rogala ale kresek nie dostałem wraz z autkiem...

Nic bardziej mylnego :) Duży IC jak najbardziej obniża samą temperaturę w dolocie nie tylko w upalny dzień ale także w chłodne dni.

Przy BIG IC (wydajnym) temp powietrza w dolocie jest tylko 3C większa niż temp na zewnątrz. Przy ori ickach, temp wyższa jest o 15C ;)

Mierzone :) matematyke zostawiam Tobie ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...