grzesiek646 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Gratulacje tak zajebistego wozu ! ;-)
Pucek Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Seves, jak nie chcesz gwinta to pakuj jakieś sprężyny typu H&R/Eibach do amorków 1BV i będzie git, wiadomo, szału nie będzie...Ps. Ja pakuję Weiteca, zobaczymy co to warte:wink: Weitec na pewno jest warty i pewnie będziesz zadowolony:wink: kiedy zakładasz? Ja się rozglądałem za Eibachem i Bilsteinem ale ceny kosmos, za dużo dla mnie:facepalm: chyba że jakiś pewny używany by sie znalazł Pucek ale jakie sprężyny, bo szukałem zanim zdecydowałem się na gwint i kilka firm oferuje ten sam nr sprężyny zarówno do 2.0 jak i 3.0tdi i nie pamiętam teraz dokładnie ale w opisie było napisane że obniżenie 30-50mm czy jakoś tak więc zrozumiałem że do b7 jest ta sama sprężyna a w zależności od wagi auta obniżenie różnie wychodzi jeśli miałbym pewność jak wyjdzie to mógłbym spróbować a tak zakładać i testować to już się nie bawię... Prędzej nie jak na koniec lutego, czekam na paczkę z DE:wink: Zresztą nie mam nawet czasu na umycie auta bo jestem na etapie wykańczania domu W poprzednim aucie miałem KW v1, w mało którym B5 na 19'' jest tak wygodnie a zarazem nisko zobaczymy jak wypadnie Weitec
melman_zyrafa Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Seves, Zestaw Bilstein B8 + Eibach ProKit (czyli tzw. B12) do 3,0TDI to koszt około 3kpln. Kupiłem swój zestaw w zeszłym roku (po mniejszej cenie- przez klub SAAB'a ) ale jeszcze nie miałem okazji go zainstalować (teraz czekam na koniec zimy i moment, w którym połatają wszystkie dziury )
laki83 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 seves nie wiem jak oni tam w fk ustosunkowywują sie do gwarancji ale z tego co wiem to najkrótszy zunifikowany okres to rok więc nie wiem co oni tam kombinują..dobrać im sie do d*py trzeba...a przy okazji jesli upieraja sie przy 6 miesiącach to chyba sami wiedzą jaki schaiss sprzedają
afroo. Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Od początku mojego pobytu na forum jarałem się tym sedanem. Jaki w końcu teraz tam zawias siedzi? Nie pourywałeś nadkoli przy tych 19.9 et29 i gumach 235.35?
Turboziomal Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Mnie to przez cały czas zastanawia jak wy na gwintach jeździcie po naszych dziurawych drogach? Ja mam 1BE i jest sporo miejsc w Gdańsku gdzie muszę srogo zwolnić, żeby nie zostawić koła, a co dopiero na gwincie
H4mm3R Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 To że w Gdańsku macie takie "piękne" drogi to nie znaczy że w całej Polsce takie są
seves Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Hello po kolejnej przerwie Co do gwintu to ten FK to nie jest taka znów najniższa półka a i cena najniższa też nie była bo jakieś 600euro Oddałem praktycznie nowy gwint do regeneracji (dzięki Hammerku za namiar) i okazało sie że wewnątrz przednich amortyzatorów nie były prawidłowo dokręcone gumki uszczelniające do korpusu (nie wiem jak to się fachowo nazywa). Gwint siedzi znów a autku ale nie jeździłem jeszcze i nie wiem czy a jeżeli to o ile lepiej bedzie bo zderzak był w malowaniu a chcę jeszcze lampy przednie wyczyścić w środku bo brud się zebrał. Przy okazji zdejmowania zderzaka odsłonił się w końcu intercooler: Podaję jego wymiary 64x31x9cm. ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Od początku mojego pobytu na forum jarałem się tym sedanem. Jaki w końcu teraz tam zawias siedzi? Nie pourywałeś nadkoli przy tych 19.9 et29 i gumach 235.35? Dzięki za dobre słowo:hi: Teraz siedzi ponownie FK gwintowany. Błotniki były wyciągane więc myślę że jakiś 1cm na tym uzyskano Tak na zimowych jak na letnich nic nie ociera (koła się chowają w błotniku z zapasem - widać to przy gwincie). ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2014 at 21:54 ---------- Lampy przednie zostały poddane profesjonalnemu czyszczeniu u kolegi z forum - dzięki wielkie Djim Świetna robota i lampy w tej chwili wyglądają prawie jak nowe, czerń wewnątrz znów stała się czernią , a prawie bo jednak niestety szkło jest już trochę sfatygowane Pomalowany został zderzak przedni i gril - zostały założone i jeśli chodzi o błotniki to nieźle to wygląda ale maska niestety nie jest już pierwszej młodości i widać różnicę. Na deser zostawiłem sobie mały gadżet ale dopiero w przyszłym tygodniu zostanie zamontowany i wtedy wrzucę kilka fotek.
blant88 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 To czekamy na fotki dokładnie PS. ostanio cie widziałem ale przez chwile bo strasznie szybko mnie minąłeś
seves Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Jako że ostatnio "odkryłem" nową hamownię w Rybniku to autko wjechało na rolki i wylegitymowało się mocą ok. 279km i 549Nm . Wiem trochę lipa ale pocieszam się tym że tego samego dnia podobno wszystkie samochody miały wyniki poniżej serii (a z reguły vagi często mają bonusy) więc nie pozostaje mi nic innego jak skontrolować wynik na innej hamowni . Najważniejsze dla mnie że kreski są dość ładne płynne i równe. Wykres oczywiście niebawem .
A-rek Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 a jaki wynik powinien być? masz plan w najbliższym czasie zrobić pomiar na innej hamowni?
tgkone Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam gdzie ta reszta ?
Pucek Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Seves, chyba nie masz na myśli tych partaczy z bodajże Raciborskiej, na wylocie z nowin na Rydułtowy po lewej:whistling:
H4mm3R Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A mi się wydaje że ten wynik jest zawyżony
seves Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 a jaki wynik powinien być?masz plan w najbliższym czasie zrobić pomiar na innej hamowni? Powinno być powyżej 300 ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam gdzie ta reszta ? Tak, niczego nie zmieniałem - sam intercooler raczej mocy nie podniesie tylko sprawi że jej nie ubędzie w upał ale wydech faktycznie powinien coś poprawić, tak jak pisałem wynik jest do skontrolowania... 315 było przygotowane przez Aligatora dla Patroxa jeszcze, a Snajper zmieniał program u Rogala i w tej chwili jest ten program od Rogala ale kresek nie dostałem wraz z autkiem... Seves, chyba nie masz na myśli tych partaczy z bodajże Raciborskiej, na wylocie z nowin na Rydułtowy po lewej:whistling: To wlaśnie oni A mi się wydaje że ten wynik jest zawyżony Hammer Ty zazdrośniku ---------- Post dopisany at 09:15 ---------- Poprzedni post napisany at 09:12 ---------- Na rzepaku w końcu hamowany f*ck faktycznie wtedy lałem stary olej z MC - mam dobre dojścia jak będziesz chętny ---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:15 ---------- Fotki z hamowni i wykres poniżej : ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:41 ---------- W końcu normalnie się te fotki wrzuca więc obiecuję poprawę i więcej fotek
Arturoo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Na rzepaku w końcu hamowany f*ck faktycznie wtedy lałem stary olej z MC - mam dobre dojścia jak będziesz chętny ---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:15 ---------- Fotki z hamowni i wykres poniżej : http://s9.postimg.org/y6ylmigm3/20140510_150850.jpg http://s9.postimg.org/cw11i8yhn/20140510_151109.jpg http://s9.postimg.org/i9ztpso7v/20140511_160030.jpg ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:41 ---------- W końcu normalnie się te fotki wrzuca więc obiecuję poprawę i więcej fotek każdą ilość biorę ...mój pali już nie od kilometra tylko ja go przeliczam w moto-godzinach :grin:
tgkone Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam gdzie ta reszta ? Tak, niczego nie zmieniałem - sam intercooler raczej mocy nie podniesie tylko sprawi że jej nie ubędzie w upał ale wydech faktycznie powinien coś poprawić, tak jak pisałem wynik jest do skontrolowania... 315 było przygotowane przez Aligatora dla Patroxa jeszcze, a Snajper zmieniał program u Rogala i w tej chwili jest ten program od Rogala ale kresek nie dostałem wraz z autkiem... Nic bardziej mylnego Duży IC jak najbardziej obniża samą temperaturę w dolocie nie tylko w upalny dzień ale także w chłodne dni. Przy BIG IC (wydajnym) temp powietrza w dolocie jest tylko 3C większa niż temp na zewnątrz. Przy ori ickach, temp wyższa jest o 15C Mierzone matematyke zostawiam Tobie
Rekomendowane odpowiedzi