cannondale Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam Auto nie wchodziło na obroty i nie chciało się rozpędzać , po odłączeniu wężyka od zaworu EGR wszystko jest OK Czy wina leży po stronie wadliwego zaworu EGR czy też przepływomierz ?
Maestro_86 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Stawiam na zaworek N18. U mnie to było przyczyną. Ja jednak zaślepiłem EGR i jest luks
roberto333 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 U mnie czasami szarpał przy około 2000 tyś. obr. po odłączeniu wężyka podciśnienia od EGRa problem ustał.
Martin_Speed Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 tak samo ZAslepilem bo szarpal i gasl
lemon_lmn Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 tez polecam zamontowanie flanszy zamiast egr'a oraz zaslepki na kolektor. Wezyki podcisnienia zaslepic i po kłopocie. Mam tak u siebie i nie zauwazylem zadnych zlych objawow:wink:
Maestro_86 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Z tą flanszą to lepiej uważać bo lubi bujać przy gaszeniu. Lepiej klape gaszącą zostawić a tylko wstawić blaszki i kulke z lożyska w wężyk podciśnienia poskładać i dla laika wszystko wygląda ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się