Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Fr0styyy. oczywiscie, ze nie. Tak jak pisalem to valeting - czyli bardzo dokladne czyszczenie i odswiezenie lakieru majace na celu przywrocenie blasku. Podczas koretky usuwa sie oxydacje i swirle. Nie wszyscy chca pelnej korekty i powloki, tak jak w zyciu nie wszyscy jezdza Veyronami - i dobrze bo by bylo nudno! Teraz konczymy Mazde 3 - pelna korekta i kwarc - bedzie co poogladac:wink:

Ahh no widzisz, moje niedopatrzenie ;)

Opublikowano

Witam to , że Twoja robota jest profesjonalna nie będę pisał, bo o tym wiesz, że robisz niesamowite cuda z lakierem :slina:

Jako amator mam do Ciebie pytanko, jutro znajomemu mam przepolerować zmatowiały lakier używam past 3M gruboziarnistą i wykończeniową, tą po środku omijam, bo zostawia duże smugi i mimo tego kiedyś na czarnym kolorze i tak mi takie zostały. Pytanie teraz do Ciebie ponieważ znajomego auto też ma czarny kolor co trzeba nałożyć na auto żeby zniwelować te smugi? Jakiś wosk ? Jeżeli to nie problem to prosiłbym o jakieś nakierowanie lub podanie odpowiedniego produktu. Z góry wielkie dzięki za pomoc :hi:

Opublikowano

Te smugi nazywaja sie w srodowisku detailerskim "holo" czyli hologramy i jest kilka powodow z jakiego powstaja. Przede wszystkim nie do konca wypracowana pasta tnaca czyli zielony korek 3M. Niczym tego sie nie da zakryc, to jest zle wypolerowany lakier - trzeba to spolerowac.

Opublikowano

ja mam biały, niebieski ( którego nie używam) i czarny wykonczeniowy. Tnąca czyli ścierna ? Powiedz mi polerujesz z duża ilością wody czy w ogóle na sucho ? Jakieś rady co robić a czego nie robić, żeby nie było tych smug ? A lakier chociaż mniej więcej dorównywał do twoich prac :jerk::kox:?

Opublikowano

Z 3M uzywam serii Perfect it czyli zielony tnacy, zolty polerujacy i granatowy wykonczeniowy i przewaznie do tego dedykowane gabki w tych samych kolorach. Holsy glownie sa wynikiem niewypracowania pasty tnacej, praca z brudna gabka i "lapanie" pylu polerskiego.

Opublikowano

dziekuje kolego serdecznie widocznie za dużo musiałem jej dawać... ;/ Akurat teraz wykończę te korki co mam czyli biały oraz czarny i zrobie zmiane na tych co Ty pracujesz. Podeślij mi później swojego emaila na pw. podeśle Ci fotki z pracy do oceny

pozdrawiam i miłego weekendu :hi:

Opublikowano

Szacunek kolego naprawde dobra robota :hi:

Opublikowano

Tym razem do garażu Hokus Pokus Detailing trafil Volkswagen Tiguan z 2012 r.

Auto miało przelot 30k km i wyglądało całkiem dobrze, było kilka ‘’kamieni’’ na masce, otarcie prawej strony i zderzaka z tyłu co bylo glownie przyczyna odwiedzin. Wszystko jak się okazało do ogarnięcia :wink:

Tig jak go ochrzcilismy, przeszedl u nas valeting, renowacje w/w zderzaka i zostal finalnie zabezpieczony dosc rzadkim woskiem Polishangel Husaria.

Zaczynamy do inspekcji i porządnego mycia

lrkc.JPG

5qqz.jpg

1sow.jpg

iuqs.jpg

el2k.jpg

mg75.jpg

lsa8.jpg

zpjr.jpg

qgqp.jpg

zo62.jpg

6rsu.JPG

mvtb.jpg

W garażu inspekcja co tu jest do zrobienia

7f75.jpg

rld9.jpg

fhea.jpg

qjmg.JPG

nsz1.jpg

wdjz.JPG

pcpw.jpg

u662.jpg

t6f2.jpg

a0ut.jpg

avty.jpg

ufe.JPG

ybjx.jpg

Jak już wiem co jest do zrobienia to zobaczmy jak się będzie szło „dogadywanie” z lakierem

c4cd.jpg

tuu1.jpg

Były też grubsze tematy J

p1gh.jpg

cf0e.jpg

fo0j.jpg

Zabieram się za ten bok i zderzak

smeu.jpg

isgf.jpg

nucn.jpg

yogv.JPG

f9gd.jpg

3yux.jpg

3yux.jpg

54t8.jpg

Dokładne mycie, co się udało wyciąć a co pasta zamaskowała. Pyłu w zakamarach też się nazbierało całkiem sporo

qzh1.jpg

wvfx.jpg

Ach te cholerne kamienie J

ugic.jpg

eyrp.jpg

Ale udało się

y6an.jpg

Było Prix-owane, pianowe ale jednak nie domyło się

kgfe.jpg

lzp1.jpg

7f8h.jpg

ncvc.jpg

0l5o.jpg

qhqg.jpg

A takie efekty uzyskałem

c9g6.jpg

xmu4.jpg

f1s.JPG

n5f.JPG

nt1q.JPG

d0d2.jpg

9qpv.jpg

g4i6.jpg

zoy.JPG

cbl8.jpg

l6sd.jpg

l6sd.jpg

65ro.jpg

65ro.jpg

fk0b.jpg

xzqj.jpg

5xzn.jpg

jn45.jpg

irdf.jpg

k4jk.jpg

n5kl.jpg

zaom.JPG

rev9.jpg

j7se.jpg

ukc.JPG

Opublikowano

Kolejna świetna praca ;) Ciekaw jestem jak Husaria poradzi sobie w jesienno-zimowych warunkach. Jak Ci się pracowało z czarnym lakierem VW? Jak robiliśmy Tourana to pamiętam, że był dość twardawy :)

Opublikowano

Jak to sie mawia "nie z jednego pieca chleb jadlem" ale Tig'a racjonalnie wytlumaczyc nie jestem dlaczego?

Maska i poszedl najbardziej ze znanych mi tnacych past czyli Koch SCHLEIFPASTE i futro - efekty powoli, powoli zaczely znikac, natomiast na reszcie auta ten zestaw - mega spustoszenie. Oczywiscie auto lakier fabryczny.

Husaria i polska zima lubia sie bardzo:wink:

Opublikowano

mega robota...az szkoda nim wyjerzdzać na droge żeby sie nie pobrudziło:wink:

Opublikowano

Czy byłaby możliwość uzupełnienia relacji o nazwy produktów których użyłeś? Np czym doczyściłeś felgi :)

Opublikowano

Felgi to Tenzi Prix, VP Blue Gel Wheel Cleaner.

Opublikowano

Griffe jaką stosujesz technikę do zakrycia odprysków??

Opublikowano

To zalezy czasem jest to punktowa zaprawka, ktora ma na celu zakrycie "wyjacej" bialej plamy - zwlaszcza przeszkadzajacej na ciemnych lakierach, a czasem z wypelnieniem, szlifowaniem i polerowaniem, tak, ze nie ma sladu:banan:

Opublikowano

Kawał dobrej roboty! Efekt szczególnie na czarnych autach zwala z nóg:kox: Przejrzałem wszystko i jako że przymierzam sie do zajęcia się swoim autem w kolorze czarnej perły mam pytanie. Co to właściwie jest ta kwarcowa lub ceramiczna powłoka? Jak się to nakłada i jaki daje to efekt?:wink:

Opublikowano

Powloka jest po aplikacji w postaci ciala stalego, bardzo twardego - kilka razy twardsza od lakieru (usredniajac)

Chroni przed kwasnymi deszczami, ptasimi odchodami i w sumie calym syfem jaki ma negatywny wplyw na lakier.

Dbajac i odpowiednio pielegnujac polezy spokojnie okolo dwoch lat.

Dzieki twardosci auto mniej sie rysuje chodzi i swirlsy i hologramy.

Z aplikacja raczej bym sie zwrocil do osoby oblatanej w temacie.

Powloka daje spory blask - auto wyglada jak oblane szklem. w skrocie tyle.

Bardzo wazne jest odpowiednie przygotowanie lakieru pod powloke.

---------- Post dopisany 08-12-2013 at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2013 at 21:08 ----------

Tego weekendu mielismy przyjemnosc pracowac nad prawdziwym samochodem z dusza tym bardziej, ze w nie byle jakiej wersji. Rozmow na temat co zrobic i jak zabezpieczyc bylo sporo. Nie wnikajac w szczegoly wybor padl na Sonaxa. Jako podstawowe zabezpieczenie tarcza polimerowa, jako wykonczenie niby QD Sonaxa ale na sporych sterydach czyli BSD. Fotek malo, bo pogoda wybitnie byla nie na reke a tempo pracy blyskawiczne.

W ten sposob maly francuz zostal przygotowany na zime.

uw5e.jpg

btgn.jpg

flso.jpg

8kms.jpg

mu7y.jpg

ces7.jpg

h6ka.jpg

75bc.jpg

kjhx.jpg

7edc.jpg

fgel.jpg

dxb7.jpg

k6kv.jpg

hkqy.jpg

y1iv.jpg

eoqp.jpg

oy1s.jpg

gouo.jpg

j2vu.jpg

kkl5.jpg

l6pl.jpg

dk7j.jpg

quai.jpg

yn3v.jpg

rwc1.jpg

onfi.jpg

hl9k.jpg

y60c.jpg

ncdh.jpg

834c.jpg

jkk6.jpg

iuc1.jpg

47pl.jpg

0l50.jpg

4l8z.jpg

n4wo.jpg

k9nd.jpg

9bgk.jpg

drx7.jpg

Opublikowano

Paweł, zabijasz mnie kazda fotką, tym bardziej ze lakier na polo zonki wyglada jak przed renowacja na tej 205... a mogla by byc piekna ...

gratki...:brawo:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...