Fr0styyy. Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Fr0styyy. oczywiscie, ze nie. Tak jak pisalem to valeting - czyli bardzo dokladne czyszczenie i odswiezenie lakieru majace na celu przywrocenie blasku. Podczas koretky usuwa sie oxydacje i swirle. Nie wszyscy chca pelnej korekty i powloki, tak jak w zyciu nie wszyscy jezdza Veyronami - i dobrze bo by bylo nudno! Teraz konczymy Mazde 3 - pelna korekta i kwarc - bedzie co poogladac:wink: Ahh no widzisz, moje niedopatrzenie
Łęga Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam to , że Twoja robota jest profesjonalna nie będę pisał, bo o tym wiesz, że robisz niesamowite cuda z lakierem Jako amator mam do Ciebie pytanko, jutro znajomemu mam przepolerować zmatowiały lakier używam past 3M gruboziarnistą i wykończeniową, tą po środku omijam, bo zostawia duże smugi i mimo tego kiedyś na czarnym kolorze i tak mi takie zostały. Pytanie teraz do Ciebie ponieważ znajomego auto też ma czarny kolor co trzeba nałożyć na auto żeby zniwelować te smugi? Jakiś wosk ? Jeżeli to nie problem to prosiłbym o jakieś nakierowanie lub podanie odpowiedniego produktu. Z góry wielkie dzięki za pomoc
Griffe Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Te smugi nazywaja sie w srodowisku detailerskim "holo" czyli hologramy i jest kilka powodow z jakiego powstaja. Przede wszystkim nie do konca wypracowana pasta tnaca czyli zielony korek 3M. Niczym tego sie nie da zakryc, to jest zle wypolerowany lakier - trzeba to spolerowac.
Łęga Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 ja mam biały, niebieski ( którego nie używam) i czarny wykonczeniowy. Tnąca czyli ścierna ? Powiedz mi polerujesz z duża ilością wody czy w ogóle na sucho ? Jakieś rady co robić a czego nie robić, żeby nie było tych smug ? A lakier chociaż mniej więcej dorównywał do twoich prac ?
Griffe Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Z 3M uzywam serii Perfect it czyli zielony tnacy, zolty polerujacy i granatowy wykonczeniowy i przewaznie do tego dedykowane gabki w tych samych kolorach. Holsy glownie sa wynikiem niewypracowania pasty tnacej, praca z brudna gabka i "lapanie" pylu polerskiego.
Łęga Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 dziekuje kolego serdecznie widocznie za dużo musiałem jej dawać... ;/ Akurat teraz wykończę te korki co mam czyli biały oraz czarny i zrobie zmiane na tych co Ty pracujesz. Podeślij mi później swojego emaila na pw. podeśle Ci fotki z pracy do oceny pozdrawiam i miłego weekendu
michałswd Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Szacunek kolego naprawde dobra robota
Griffe Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Tym razem do garażu Hokus Pokus Detailing trafil Volkswagen Tiguan z 2012 r. Auto miało przelot 30k km i wyglądało całkiem dobrze, było kilka ‘’kamieni’’ na masce, otarcie prawej strony i zderzaka z tyłu co bylo glownie przyczyna odwiedzin. Wszystko jak się okazało do ogarnięcia Tig jak go ochrzcilismy, przeszedl u nas valeting, renowacje w/w zderzaka i zostal finalnie zabezpieczony dosc rzadkim woskiem Polishangel Husaria. Zaczynamy do inspekcji i porządnego mycia W garażu inspekcja co tu jest do zrobienia Jak już wiem co jest do zrobienia to zobaczmy jak się będzie szło „dogadywanie” z lakierem Były też grubsze tematy J Zabieram się za ten bok i zderzak Dokładne mycie, co się udało wyciąć a co pasta zamaskowała. Pyłu w zakamarach też się nazbierało całkiem sporo Ach te cholerne kamienie J Ale udało się Było Prix-owane, pianowe ale jednak nie domyło się A takie efekty uzyskałem
blaszczuEL Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Kolejna świetna praca Ciekaw jestem jak Husaria poradzi sobie w jesienno-zimowych warunkach. Jak Ci się pracowało z czarnym lakierem VW? Jak robiliśmy Tourana to pamiętam, że był dość twardawy
Griffe Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Jak to sie mawia "nie z jednego pieca chleb jadlem" ale Tig'a racjonalnie wytlumaczyc nie jestem dlaczego? Maska i poszedl najbardziej ze znanych mi tnacych past czyli Koch SCHLEIFPASTE i futro - efekty powoli, powoli zaczely znikac, natomiast na reszcie auta ten zestaw - mega spustoszenie. Oczywiscie auto lakier fabryczny. Husaria i polska zima lubia sie bardzo:wink:
laki83 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 mega robota...az szkoda nim wyjerzdzać na droge żeby sie nie pobrudziło:wink:
iras_gda Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Czy byłaby możliwość uzupełnienia relacji o nazwy produktów których użyłeś? Np czym doczyściłeś felgi
Griffe Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Felgi to Tenzi Prix, VP Blue Gel Wheel Cleaner.
horny devil Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Griffe jaką stosujesz technikę do zakrycia odprysków??
Griffe Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 To zalezy czasem jest to punktowa zaprawka, ktora ma na celu zakrycie "wyjacej" bialej plamy - zwlaszcza przeszkadzajacej na ciemnych lakierach, a czasem z wypelnieniem, szlifowaniem i polerowaniem, tak, ze nie ma sladu:banan:
misiek95 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Kawał dobrej roboty! Efekt szczególnie na czarnych autach zwala z nóg:kox: Przejrzałem wszystko i jako że przymierzam sie do zajęcia się swoim autem w kolorze czarnej perły mam pytanie. Co to właściwie jest ta kwarcowa lub ceramiczna powłoka? Jak się to nakłada i jaki daje to efekt?
Griffe Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Powloka jest po aplikacji w postaci ciala stalego, bardzo twardego - kilka razy twardsza od lakieru (usredniajac) Chroni przed kwasnymi deszczami, ptasimi odchodami i w sumie calym syfem jaki ma negatywny wplyw na lakier. Dbajac i odpowiednio pielegnujac polezy spokojnie okolo dwoch lat. Dzieki twardosci auto mniej sie rysuje chodzi i swirlsy i hologramy. Z aplikacja raczej bym sie zwrocil do osoby oblatanej w temacie. Powloka daje spory blask - auto wyglada jak oblane szklem. w skrocie tyle. Bardzo wazne jest odpowiednie przygotowanie lakieru pod powloke. ---------- Post dopisany 08-12-2013 at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2013 at 21:08 ---------- Tego weekendu mielismy przyjemnosc pracowac nad prawdziwym samochodem z dusza tym bardziej, ze w nie byle jakiej wersji. Rozmow na temat co zrobic i jak zabezpieczyc bylo sporo. Nie wnikajac w szczegoly wybor padl na Sonaxa. Jako podstawowe zabezpieczenie tarcza polimerowa, jako wykonczenie niby QD Sonaxa ale na sporych sterydach czyli BSD. Fotek malo, bo pogoda wybitnie byla nie na reke a tempo pracy blyskawiczne. W ten sposob maly francuz zostal przygotowany na zime.
niestandardowy Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Paweł, zabijasz mnie kazda fotką, tym bardziej ze lakier na polo zonki wyglada jak przed renowacja na tej 205... a mogla by byc piekna ... gratki...
matys89 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 pytanie techniczne... http://imageshack.us/a/img811/5931/nucn.jpg w jaki sposób pozbyłeś się tego otarcia? wystarczyły same papierki do zmatowienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się