pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 tylko te dwie firmy oferują zamienniki w wiekszosci sklepow... tanszego badziewia nie biore pod uwage... te mozna kupic w granicach 350zł... ma ktoś może to u siebie i może się podzielić informacją jak to działa? czy nie ma problemow ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- ewentualnie chcialbym poprosic kogos kto ma max znizki w ASO, ile wyniosla by cena nowego napinacza 058 109 217 + cena lancucha 058 109 229 B
german81 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 spokojnie mozesz wziasc febiegi lub swaga te firmy robia niektóre czesci na pierwszy montaz.
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 w ASO sie nie opłaca, bierz SWAG-a łancucha szukaj firmy IWIS bo taki jest w oryginale, koszt ok 120zł w aso 250zł kupisz go w pudełku SWAG-a, na ogniwach znajdziesz napis
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 czyli generalnie mogę wziąć cały komplet SWAGa?
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 znalazlem w necie b tanią oferte na ten napinacz, ok 230zł wiec biore go, do tego lancuch 150
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 jezeli jeszcze mam gdzieś sztuke to oddam Ci za 120zł
pioteros Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 W sumie już zamówiłem wiec nie będę robił ambarasu chyba, ale dzieki
Gość Shiftback Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 buuuaaaa! pomóżcie... chodzi o łańcuch z tyłu (podszybia) silnika względem napinacza rozrządu? To co mi charchocze:kox:? jadę na wymianę za m-c jakie zamienniki jakie firmy? Febi, Swag? takie? dziękówka dawać namiar...
Gość Shiftback Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 poleci nówka. poleci łańcuch nówka strach mam jedynie przed monterami tego bajzlu..... ustawić wszystko na tip top. Podaj jaka pompa nówka jaki łańcuch nówka...... No i jak pomożesz tego AJL'a na nogi postawić??? Mniej więcej... Pompy to nie paski sam kupie na miejscu ori.... Ładuj temat... ładuj ładuj kody kreski i firmy zrobimy, jeździć będziem
Marc!n Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Sprawdź pompe jak Dev radzi bo może ciśnienie małe i dla tego rzęzi łancuch. No chyba że jesteś pewien ciśnienia A i nie wiem co bierzesz ale bierz pół
Gość Shiftback Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Biorę a4 ajl.... jak nie masz nie zrozumiesz... pompa pójdzie nówka i łańcuch też tylko ominąłem to na wymianie paska i będę to robił za m-c. Chcę nie popaprać tematu i kupić tylko w tej chwili części na miarę auta......
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 kupilem napinacz swaga, 340zł z wysylka, a lancuch ruvilla za 105zł z wysylka, zobaczymy w najblizszym czasie co i jak:)
Gość Shiftback Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Dopnę nieco... Mam już naspinacz Febi czekam jutro na łańcuch, na odbiór. Zdjęło mi już delikatnie mówiąc, jeden ząb na rozrządzie. Na szczelności 100% gra wszystko... Zmieniam jutro rano te rzeczy , tak więc dam znać.
Gość Shiftback Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 najpierw sprawdz pompe oleju Pompa mistrzu pompa..... znaki sprawdź, znaki .... taka krótka odpowiedź jest bystrzejsza. ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Nooo, Devik, Jak tam skrucha taka duża czy jak?... przyznaj się... jaki klucz jaka pompa? Czy może 1.500 post jak tam misiu. Znaków nie czytamy już przy takich usterkach? jak to się odbywa powiedz mi, jak sam wytłumaczyłem mechanikowi jak sprawdzić napinacz, a ty nawet nie wspomniałeś..... czyli jak, stolarze reperują auta czy inaczej jednak....
pioteros Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 cezary, ciezko cie zrozumiec w ogole w twoich wypowiedziach, po prostu nie kumam
Gość Shiftback Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 nie kumam też Piotrek jak można nie podać do wiadomości sprawdzenia znaków przy luźnym łańcuchu i napinaczu tego łańcucha i jak ja jako marny mechanik wytłumaczyłem że jednak mam napinacz zły bez urazy ale, imoiona i nazwiska z dużej litery...
pioteros Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 no tak ale luzny lancuch na napinaczu to oznaka jednej z 3 bolączek: 1. lancuch juz jest tak wyciagniety ze napinacz nie daje rady go napiąć 2. sam napinacz juz nie daje rady napinać, lub jego slizgi sa zuzyte 3. jest slabe cisnienie oliwy, i tu nawet nowy napinacz nie pomoze znaki, wiadoma sprawa ze trzeba sprawdzic przy sciaganiu pokrywy, a jesli cos sie przestawilo to z jednej z w/w przyczyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się