wampir Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 juz nie bawie sie jazdy bokiem po ulicach ostatnio prawie rozbilem samochod i do rowu wpadlem xD nic sie nie stalo na szczescie To może to za duża moc jak na Twoje umiejętności?
wodi87 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 umiejętności sa spoko to cie moge zapwnic:) ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- jak znajde czas to wstawie pare filmikow jak to jezdzi ---------- Post dopisany at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- juz nie bawie sie jazdy bokiem po ulicach ostatnio prawie rozbilem samochod i do rowu wpadlem xD nic sie nie stalo na szczescie To może to za duża moc jak na Twoje umiejętności? nie bede sie tu za duzo wypowiadal w koncu to twoj watek xD
wampir Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Skoro wylądowałeś w rowie, a umiejętności są OK to wniosek jest jeden. Masz niesprawne auto.. Może są jakieś problemy z układem jezdnym? Jak będziesz miał wykres i filmik z tego jak Twoje auto przyspiesza to zalóż swój temat i opisz to tam. Chętnie poczytam. Póki co chciałbym usłyszeć Wasze konkretne sugestie odnośnie tego co można poprawić w mechanice aby wycisnąć coś więcej ewentualnie uczynić setup maksymalnie bezawaryjny.
wodi87 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 auto jest sprawne w 100% poprostu jedz na jakis plac strzel ze sprzegla zoboaczysz jak auto sie zachowa w deszczu quattro czasem zaskakuje he ---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ---------- zastanawia mnie jescze co by daly walki z adra ewentualne kolektor dodoltowy z aeb
wampir Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Mały update w temacie. Znalazłem na audizine bardzo dobre info o przedniej poduszce (odbojniku). Apikol APIKOL SNUB MOUNT Czekam az paczka przyjdzie z usa. Dzieki temu zmiana biegów powinna być bardziej kulturalna bez niepotrzebnych głuchych stuków. ---------- Post dopisany 08-02-2014 at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 16:26 ---------- Paczka dotarła!!! Jeszcze nie zamontowany, ale porównując twardość samego materiału to zdecydowanie bardziej sztywny niż oryginał z ASO. Rozmiar też większy. Stara poprzedni poduszka przed zmiana na ori wygladala tak... ---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:11 ---------- Poduszka silnika przy turbinie (oryginał) zamontowana rok temu (kupiona używana) nie była rozerwana, ale widać było na niej wyciek płynu co oznacza, że skończyła swój żywot. Mimo wycieku płynu tego nie odczuwałem żadnych wibracji. Odbojnik (oryginał) ma około roku i nie widać na nim uszkodzeń. Problem miałem przy zmianie biegów, słychać było jak silnik lata góra/dół i odbojnik prawdopodobnie nie tłumił uderzeń. Dzisiaj założyłem poduszki silnika z S4 B5 i odbojnik czołowy firmy APIKOL (ten niebieski ) Kilka fotek Tutaj widać ile luzu ma seryjny odbojnik APIKOL wchodzi na styk i jest tam zero luzów. Popełniłem błąd ze nie zrobiłem upgradu etapami tylko od razu włożyłem poduszki silnika i odbojnik. A teraz najważniejsze. Jakie są efekty podmiany? Na plus: - Zmiana biegów jest niesamowicie komfortowa. Nawet przy bardzo dynamicznych startach i zmianie biegów w piku Nm nie słychać żadnych stuków, uderzeń itp. Zmiana biegów jest cicha i komfortowa jak w nowym aucie o niewielkiej mocy - Czuć że silnik sztywno siedzi Na minus: - wolne obroty (800 obr/min) wyglądają poprawnie - Nie ma wibracji. Przy 1000-1200obr/min pojawia się basowy dźwięk (rezonans). Ok 1400-1800obr/min jest OK. Powyżej znowu basowy dźwięk aż do momentu gdy silnik go nie zagłuszy. Jak się chce jechać spokojnie to nie ma różnic w komforcie, ale przy dynamicznej jeździ auto już bardziej sztywne i traci urok limuzyny. Dzisiaj poprawiłem sposób mocowania i jest jak w serii. Polecam wszystkim taki zestaw! ---------- Post dopisany 20-06-2014 at 09:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 22:17 ---------- Chyba powoli dojrzewam do korekty softu, ale wcześniej trzeba zrobić serwis fury. -Nowy olej Motul 5W40 + płukanka silnika Millers -komplet filtrów Mann -czyszczenie komory spalania z nagaru. Wiadomo nagar twój wróg bo powoduje spalanie stukowe i obniża ciśnienie sprężania. Ciekawy efekt, nie wiem czy tutaj dobrze widać, ale po odkręceniu świecy było widać czarny tłok, po czyszczeniu świeci się jak nowy. niedługo kolejny update
soul87 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 czym czysciles komore spalania ? i w jaki sposob.
wampir Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Preparat w sprayu XADO Anticarbon. Spotkałem się z wieloma pozytywnymi opiniami na innych forach i spróbowałem. Ciekawe efekty daje szczególnie, że cena śmieszna. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest lepszy i prostszy w obsłudze niż wychwalany w USA Seafoam.
Łukasz13 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jak to używa się? psika się na tłoki przez gniazda swiec? to ten za 27 zeta na allegro?
wampir Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Wyciągasz cewki i wykręcasz świece. Spray ma specjalny wężyk, który wkładasz przez otwór po świecy. Psikasz z 8 sekund w każdym z cylindrów. Potem wkręcasz swiece kilka obrotów i zostawiasz na 15-20min. Potem wykręcasz świece, kładziesz na pokrywie szamatke aby podczas kręcenia silnikiem kilkanaście obrotów nie chlapało na lewo i prawo. Ponoc preparat niszczy lakier. Następnie wkręcasz świece, wkładasz cewki, zapalasz i zostawiasz na 20min. Można trzymać na podwyższonych obrotach np. 2000 obr. XADO ANTYKOKS uwalnia zapieczone pierścienie tłoka (4334277671) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Łukasz13 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Ok dzięki za wyczerpujące info:wink:
Imhotet Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 sprawdzałeś juz może czy jest mniejsze cofanie zapłonów po tym czyszczeniu, albo sprawdzałeś kompresje ?
wampir Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Nie mierzyłem kompresji ani przed ani po. Logi moze zrobie dzisiaj albo jutro i dam znać czy jest różnica.
Imhotet Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 ok daj znać, też chce zrobić korekte i chciałbym wiedzieć czy ta płukanka daje wymierny efekt
wampir Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 A w jakim stanie masz komore spalania? Odkrecales swiece? Patrzyłeś do środka?
Imhotet Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 hehe a w jakim ma być? czarno jak w D**
wampir Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 hehe, dobre Zrobienie tego nie szkodzi. U mnie na moim niezbyt 'optymalnym" sofcie co widac na wykresie mocy wyszło niewiele lepiej, prawie jak błąd pomiarowy. Zobaczymy co pokaze nowe strojenie. PS: nie porownuje sie kanalu 020 tylko kanal 003
Imhotet Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 czemu chcesz porównywać BTDC ? cofanie zapłonu lepiej chyba widac w kanale 20.. jeśli masz lepsze info to tłumacz
wampir Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Cofanie widać na 020, ale nie wiesz czy to cofa bo coś nie domaga czy też cofa bo jest mocno ustawiony zapłon.
Imhotet Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 najlepiej logowac 3+20 i wyciagac wnioski, a ustawienie zaplonu mozna podejrzec
wampir Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Opublikowano 13 Lipca 2014 3 i 20 to za mało bo nie masz informacji o innych czynnikach, które wpływają na zjawiska występujące w komorze spalania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się