bart1907 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam mam problem z moim Audi a mianowicie od jakiegoś czasu ciężko mi odpala. Objaw jest taki: podczas przekrecania kluczyka żeby odpalić muszę go trzymac kilka sekund aż w końcu odpali i troszkę telepie po odpaleniu silnikiem. Oczywiście objaw nie jest zawsze czasami tyko dotknę i odpala. Czy to przypadkiem nie oznaka kończących się pompowtryskiwaczy? Z góry dziekuje. ps. I czy Vagiem idzie sprawdzić takie objawy w aucie jak tak to prosze o pomoc w jaki sposob sprawdzic pompowtyrskiwacze.
żbik Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Świece żarowe sprawdzałeś? Może popalone są.
hornet Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Świece żarowe sprawdzałeś? Może popalone są. Z popalonymi powinien palić
pakotomasz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jeśli masz możliwość to oczywiście podepnij vaga, sprawdź błędy, zrób logi dla wtrysków. Zawsze będziesz wiedział coś więcej:wink:
bart1907 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Świece sprawdzałem są OK. W jaki sposób sprawdzić pompowtryskiwacze Vagiem?
xDiselx Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 przy takiej temperaturze to swiece raczej mozna wykluczyc, ja ostatnio mialem podobny problem ale po wymianie oringow na pompowtryskach przestal ciezko odpalac a byly u mnie juz niezle wycisniete, takze moze to byc jedna z przyczyn u Ciebie o ile nie miales wymienianych wczesniej, na zuzytych oringach paliwo moze podciekac i stad ten objaw, przynajmniej w moim przypadku tak bylo. Jezeli ktos ma inne pomysły i doswiadczenia niech koledze podpowie
pakotomasz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wejdź w 01-Engine --> 08-Measure blocks i tam loguj grupę 013, 018, 023. Najlepiej każdą grupę z osobna. Jeśli jeszcze nie bawiłeś się vagiem to tutaj znajdziesz dokładny opis co i jak: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
mlodziak22 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ile kosztuje wymiana oringow na pompkach? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
bart1907 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wejdź w 01-Engine --> 08-Measure blocks i tam loguj grupę 013, 018, 023. Najlepiej każdą grupę z osobna.Jeśli jeszcze nie bawiłeś się vagiem to tutaj znajdziesz dokładny opis co i jak: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Bawiłem się tylko te podstawowe funkcje nic wiecej - kasowanie błedów
pakotomasz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Poczytaj na spokojnie to co masz w tym linku i powinieneś spokojnie ogarnąć
bart1907 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 OK bede walczyc dzieki za pomoc.
lukaszooo Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Nie wywala ci błędu czujnika temperatury cieczy ????? Zestaw naprawczy PD kosztuje ok 30zł na pompke czyli 120 za komplet, robota 100-200zł
bart1907 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 Audi A4 B6 rok 2002 1,9 TDI 130KM kod silnika AVF Piszę poraz kolejny już sam nie wiem co robić i co wymienić Objaw jest nastepujący na cieplym silniku samochod ciezko pali musze go troche pokrecic az zalapie, ma dziwne wibracje na biegu jałowym, i bardzo rzadko faluje na obrotach na biegu jalowym. - Poczatkowo myslalem ze to pompowtrysk ktory mial wartosc bliką 2,95 wymienilem go problem dalej byl taki sam - przy wymianie pompowtrysku mechanik zauważył że wałek rozrządu jest wytarty więc co zrobiłm wymieniłem wałek rozrządu, panewki, tzw.szklanki popychacze hydrauliczne, simeringi wałka rozrządu i wszystko co było potrzebne przy wymianie wałka rozrządu - dalej problem z odpalaniem występuje - przy wcześniejszym podłączeniu komputera pokazał błąd poduszki silnika więc wymieniłem obydwa myślałem że problem z wibracjami na biegu jałowym minie lecz wydaje mi się że dalej sie pojawia owy problem lecz chyba troszkę mniej. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu naprawdę denerwuje mnie to odpalanie a powinienem tylko dotknąć i odpalić. Dziekuję z góry za pomoc.
tomyx1307 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Co do odpalania. Sprawdź: czujnik temp. płynu, rozrusznik -może mieć za małe obroty, wtedy jest problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Spróbuj odpalić samochód na włączonych światłach, zepsuty włącznik świateł może powodować problemy z odpalaniem.
lukaszooo Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Fakt w b6 bardzo czesto wystepuje problem z włącznikiem swiateł przed odpaleniem włacz pozycje, moze pomoże. Sprawdz czujnik temp cieczy, skontroluj temp na zegarach i silniku przed odpaleniem (powinna wynosić ok 20C) nagrzej silnik do 90C i ponownie sprawdz te wartości, na zegarach powinno być 90C a na silniku z tego co pamietam ok 80-85C (procedura jest opisana w FAG Diagnostyki) Pokombinuj tez z kątem synchronizacji, jesli masz na 0 przestaw na -1, jesli nie bedzie poprawy przestaw na +1, jesli bedzie tak samo wróc do optymalnego ustawienia 0. Czesto po takiej korekcji mozna odczuć poprawe
Nelson Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zapowietrzony układ, łapie Ci lewe powietrze na przewodach lub pompkach:wink:
MaNioo Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam, Od kilku dni pojawił mi się dokładnie ten sam problem. Na ciepłym silniku (czasami! nie zawsze) pojawia się problem z odpalaniem. Trzeba pokręcić silnikiem żeby odpalił. Logi nie wskazują uszkodzenia pompo wtrysków. Wymiana czujnika płynu chłodzącego nie pomogła. Sprawdzę jeszcze rozwiązanie z włączonymi światłami, chociaż co ma piernik do wiatraka? Dodatkowo przeczyszczę przepływomierz. Sprawdzę jeszcze raz logi i zobaczymy co będzie. Pozdrawiam
hornet Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam,Od kilku dni pojawił mi się dokładnie ten sam problem. Na ciepłym silniku (czasami! nie zawsze) pojawia się problem z odpalaniem. Trzeba pokręcić silnikiem żeby odpalił. Logi nie wskazują uszkodzenia pompo wtrysków. Wymiana czujnika płynu chłodzącego nie pomogła. Sprawdzę jeszcze rozwiązanie z włączonymi światłami, chociaż co ma piernik do wiatraka? Dodatkowo przeczyszczę przepływomierz. Sprawdzę jeszcze raz logi i zobaczymy co będzie. Pozdrawiam Wymień rozrusznik
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Co do włącznika swiateł to nikt nie jest w stanie tego wytłumaczyć ale sam osobiscie widziałem ok 5 aut które paliły tylko na pozycji w tym moje stare b5. Co do zapowietrzania sie układu to to jest dobry trop, do sprawdzenia vacum pompa i uszczelnienia PD
gierappa4 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam. Zakupiłem a4 b6 130k. po kilku tugodniach auto po odpaleniu na zimno po całej nocy ,odpala duża chmura dymu czarny z lekkim niebieskim, delikatnie nie równa praca pszez kilka sekund. Chwile pochodzi i jest ok, zagrzeje sie delikatnie i odpala bez dymu , sprawdzałem świece są oki, kumpel podłączył vcds i nic zero błędów, nie wiem . Wydaje mi sie ze objawa pokazała się w momęcie kiedy zatankowałem paliwo Shell nitro plus. Wcześniej tego nie było. Czekam na jakąś podpowiedz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się