Majkel_1981 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Jeżeli pompa vacu działa to rozumiem, że ta w zbiorniku również musi działać. Jest dobre ciśnienie na PD przy próbie odpalenia auta. Regulacja polegała na przykręceniu imbusa do oporu i cofnięcie o 180 stopni, później blokowanie nakrętką.
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 no nie do konca Pd jak sie wkłada w gniazdo to trzeba jeszcze je ustalic odpowiednio wzgledem ich osi...+ to co napisałes. A powedz czy były wymieniane śruby trzymające popowtryski...?? daże do tego - znam historie taką za pewni fachowcy takze robili 2.0 i nie mógł zapalic motoru okoazało sie po 2ch tygodniach szukania ze wine ponosiły śruby trzymajace PD - były wyciagniete i przy dokrecaniu ich na odpowidni moment nie dociskały odpowiednio PDeków co wpływało na zbyt mało wystajace z głowicy koncówki wtrysków do komór spalania był nie prawidłowy natrysk paliwa.
Krembul Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 U mnie problem rozwiazany. Zaslepilem EGR i jak reka odjal. Zero szarpania.
SotoM Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 jesli sie ma DPF i oryginalny soft to nie mozna EGR zaslepic bo nie bedzie regeneracji dpfa...
stjepan Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Właśnie z tego powodu trzeba zaślepić nie do końca, mój kolega w dolocie wstawił stalową zaślepkę z wywierconą dziurą ok 10mm wiertło. Jak było zaślepione całkiem to wyskakiwał błąd, w ten weekend robię u siebie to samo dam znać jak poszło. Wracając do tematu szarpania to u mnie pomógł specyfik do czyszczenia pompowtrysków wlewany do paliwa.
ePasjonat Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 No mówiłem, że wystarczy o PDki dbać
piotrsob1 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 jesli sie ma DPF i oryginalny soft to nie mozna EGR zaslepic bo nie bedzie regeneracji dpfa... Nie jestem do końca przekonany do tego twierdzenia, w momencie uruchomienia wypalania DPF-a przez sterownik silnika, EGR i tak jest zamykany w celu zapewnienia nadmiaru tlenu w spalinach (modyfikowane jest jeszcze kilka innych parametrów w tym samym celu) Chyba że obecność zapisanego błędu zbyt małego przepływu przez zawór ma znaczenie dla podjęcia próby wypalania DPF-a:eusathink: Uwierze w to jak sam to sprawdze
SotoM Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 w koncu wstawiłem "ogranicznik" przepływu spalin do EGRu... narazie bede testował... otwór fi 8mm nawieciłem. narazie strzeliłem kata- kontrolka silnika sie nie zaświeca, wydaje mi sie ze chyba moze sie lepiej zbiera teraz...ale to jeszcze do obserwacji
piotrsob1 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Pojeździj bardzo delikatnie, w zakresie obrotów w którym występowała czkawka, jak się nie zaświeci, to średnica otworu O.K. Napisz czy pomogło, czy czka się jeszcze ?
SotoM Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 chyba pomogło- nie odczułem tej czkawki która mnie meczyła...chyba nawet auto zrobiło sie ciut dynamiczne przestało go mulic przy ruszaniu ale chyba sie dłuzej nagrzewa... jeszcze potestuje... jak cos to bede pisał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się