rajder Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 brak mocy do 2000obr turbo wogule nie ciągnie po 2000obr jedzie juz normalnie brak błedów
andrzej22 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podłacz auto pod program diagnostyczny.
hornet Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 brak mocy do 2500obr turbo wogule nie ciągnie po 2500obr jedzie juz normalnie brak błedów 1. wogule ??!!:facepalm: 2. Czym były sprawdzane błędy ?
rajder Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 auto było podłączane pod program diagnostyczny zero błedów dodam ze pompa vacum daje -1podcisnienia a na wezu co idzie do gruszki od turba daje -0,30 podcisnienia weze od podcisnien sprawdzone moze n75 padł
Sztomel Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Przy gruszce turbo musi być prawie odentyczne pociśnienie jak przy pompie podciśnienia czyli w okolicach - 0,8 do - 0,95 bara. Gdzieś masz nieszczelność w podciśnieniach. Jak wężyki sprawdziłeś to sprawdź jeszcze gdzie następuje taki znaczny spadek podciśnienia w układzie (przed lub za którym elektrozaworem lub innym elementem układu np. akumulatorem podciśnienia).
daffy Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 ja miałem zblokowane łopatki w turbo też mi brało od 25000 mechanik sprawdził ciśnienie w wężyku było ok odkręcił gruchę poruszał kilka razy i pomogło na miesiąc puzniej turbo padło
Sztomel Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Ja miałem kiedyś hemoroidy i lekarz powiedział mi, że najlepszym "środkiem" na hemoroidy jest "środek" d*py bo tam występują. Zblokowane kierownice spalin zmiennej geometrii turbosprężarki to zupełnie inna brocha niż różnica podciśnień pomiędzy pompą podciśnienia a siłownikiem turbo (gruchą ze sztangą) więc nadal upieram się nad sprawdzeniem szczelności układu podciśnienia i sprawdzeniem/odczytaniem błędów w sterowniku silnika.
rajder Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 zmieniłem n75 i cisnienie na vacum jest - 0,98 a na weżu do gruszki jest -0,80 wszystko szczelne turbina wyszyszczona i dalej słabo przyspiesza do 1900obr
hornet Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 zmieniłem n75 i cisnienie na vacum jest - 0,98 a na weżu do gruszki jest -0,80 wszystko szczelne turbina wyszyszczona i dalej słabo przyspiesza do 1900obr Możesz nagrać filmik jak przyspiesza do 1900 ? bo coś mi się zaczyna wydawać, że chcesz mieć rakietę od samego dołu
rajder Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 zmieniłem n75 i cisnienie na vacum jest - 0,98 a na weżu do gruszki jest -0,80 wszystko szczelne turbina wyszyszczona i dalej słabo przyspiesza do 1900obr Możesz nagrać filmik jak przyspiesza do 1900 ? bo coś mi się zaczyna wydawać, że chcesz mieć rakietę od samego dołu nie chce miec rakiety o samego dołu tylko wiem jak wczesniej auto jezdziło a teraz jedzie tak jak bym cholował drugie auto
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Ani nie wiemy skąd jesteś ani nie mamy podglądu w logi dynamiczne. Wiem, że wcześniej auto jeździło jak trzeba ale bez logów i podanych błędów w sterowniku silnika (jeśli takowe występują i czy dają się skasować czy też nie) nie jesteśmy Ci w stanie pomóc bo nie widzimy co się dzieje.
hornet Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Ani nie wiemy skąd jesteś ani nie mamy podglądu w logi dynamiczne. Wiem, że wcześniej auto jeździło jak trzeba ale bez logów i podanych błędów w sterowniku silnika (jeśli takowe występują i czy dają się skasować czy też nie) nie jesteśmy Ci w stanie pomóc bo nie widzimy co się dzieje. Z fusów pewnie trzeba będzie wróżyć
rajder Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 prosze tu są moje logi http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-ocenic-logi-272173/ ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- problem rozwiazany regulacja pompowtryskiwaczy rozwiązała problem
niestandardowy Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 co to znaczy regulacjia pompowtryskiwaczy? da sie to wogole zrobic? tutaj mnie zaskoczyles....
Sztomel Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 też chciałbym to zobaczyć bo w linku wklejonym nic nie wskazywało na złą pracę pompowtryskiwaczy (nawet korekcje dawki na 1 cylindrze nie były drastyczne). Możesz to poprzeć logami dynamicznymi - to pewnie moje pobożne życzenie bo znając przykłady z innych for - ten temat umrze śmiercią naturalną i nikt się w tym temacie nie odezwie - Amen.
rajder Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 też chciałbym to zobaczyć bo w linku wklejonym nic nie wskazywało na złą pracę pompowtryskiwaczy (nawet korekcje dawki na 1 cylindrze nie były drastyczne). Możesz to poprzeć logami dynamicznymi - to pewnie moje pobożne życzenie bo znając przykłady z innych for - ten temat umrze śmiercią naturalną i nikt się w tym temacie nie odezwie - Amen. pompowtryski były ustawione na jakies 50 stopni a ustawiłem na 180stopni i auto normalnie przyspiesza kolega podpowiedział by w jakim stanie sa u mnie pompowtryski czeba którys zmieniac czy mozna jeszcze troche pojezdzic na nich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się