Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Bremslicht uberprufen - jak się tego pozbyć ?


tomcio1600

Rekomendowane odpowiedzi

Ew. wymień czujnik bez sprawdzania na kompie w Boschu, skoro swiatla dzialaja poprawnie to na 99% jest to czujnik.

Nie ma takiej opcji... prace z elektryka zaczynaja od podlaczenia pod kompa... także troche droga impreza :/ chyba bedzie trzeba poszukac jakiegos elektryka w Głogowie który rzuci okiem na temat i nie bedzie wolal jak za zboże...

Jak znam życie to pewnie 5 minut roboty a zdarli by na każdym kto tylko podjedzie...

Wymiana czujnika to 15 minut spokojnej pracy - wystarczy zdjąć tą osłonę z tworzywa sztucznego pod kierownicą (4 srubki), wykręcić czujnik, odpiąć kabelek od niego i wkręcić nowy. Tego w boschu nie musisz robic, a czujnik jest dostepny w wiekszosci sklepow motoryzacyjnych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledze pablo_9 autko dzisiaj zostało zdiagnozowane VAG'iem i... właśnie...

problem kontrolki Bremslicht sie nie rozwiązał :disgust: dalej świeci a błędu nie znalazło...

to co wypluło to:

16518

17978 (Błąd sporadyczny)

00532 (Błąd sporadyczny)

91274 (Błąd sporadyczny)

64767 (Błąd sporadyczny)

65280

01176

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł odnośnie świecenia tej kontrolki... ?? :wallbash:

[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 22:45_________________________________________________Czyżby pomysły się już skończyły :/ ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to błędu nie wypluło, a co to za błędy są??

Błędy jakie wypluło są wyszczególnione w tym temacie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_czy_to_powazne_bledy-t47277.0.html

Z tego co było napisane to żaden błąd nie dotyczył tej kontrolki...

Kontrolka dalej świeci a STOPy sprawne - nie bardzo wiem jak sie tego pozbyc :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z ta magistrala can, pytanie, od kiedy ta kontrolka ci się pali??, rozumiem ze zegary masz z fisem i resztę rzeczy pokazuje normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z ta magistrala can, pytanie, od kiedy ta kontrolka ci się pali??, rozumiem ze zegary masz z fisem i resztę rzeczy pokazuje normalnie

Z tym CANem to wyrzucilo tak na VAGu ale byc moze to blad samego oprogramowania albo cos...

Zegary jak najbardziej sprawne, z FISem, wszystko działa, inne kontrolki dzialaja poprawnie.

Jak sie przycisnie ten przycisk po lewej stronie - wszystko ładnie sprawdza wyświetla OK - po czym pokazuje sie ta kontrolka i poprzez nacisniecie hamula nie znika...jak powinna :disgust:[br]Dopisany: 04 Październik 2008, 10:33_________________________________________________

Cierpliwosc juz straciłem...

Byłem u jednego elektryka:

Twierdzi ze wina żarówek, pozmieniał wszystkie na inne, problem dalej istniał.. powiedział ze nie ma pojecia jak to naprawic...

Byłem u drugiego elektryka:

Powiedział ze usunie mi ta kontrolke przez licznik (nie wiem co to ma znaczyc) ale odnioslem wrazenie ze nie wie o tym ze ona ma swiecic - a gasnac po nacisnieciu hamulca.

Koszt operacji - niby 100 zł ale odpuscilem bo mu nie wierze..

Pojechałem do Seata... (nie ma u nas serwisu Audi, a koles w Seacie powiedział ze tych robia bardzo duzo)

Umowiony jestem na poniedzialek rano. Sam szef wszystkich szefów;) powiedzial ze bez problemu to zrobia i bedzie jak nalezy... ale (i jak zapewnil) przyczyna lezy w kabelkach (czujnikach) hamulców... dokładniej klocków

hmmm..

ciąg dalszy nastąpi... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co robiłeś coś z tymi klockami - czy masz klocki z czujnikami wogóle?

Ja bym sprawdził jeszcze kodowania na sterownikach z takim samym autem bo może którys ma kodowanie z automatu gdzie przed odpalenim wciska się hamulec. No coś w tym kierunku bym szedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czujnik przy pedale hamulca, może się zawieszać... i np. świecą ci podczas jazdy "stopy" trochę dłużej... nie jestem pewien na 100% ale VAG wykryje chyba usterkę tego czujnika... koszt w ASO niewielki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czujnik przy pedale hamulca, może się zawieszać... i np. świecą ci podczas jazdy "stopy" trochę dłużej... nie jestem pewien na 100% ale VAG wykryje chyba usterkę tego czujnika... koszt w ASO niewielki

to napewno nie jest problemem w tym przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kolega tomcio1600 pozbył się już tego problemu ?? Bo mam u siebie to samo :kwasny:

niestety nie zasze ludzie wracają do swoich tematów wyjaśnić jak sobie poradzili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Początkowo "Brems licht" zapalał się przy uruchomieniu zapłonu, a po chwili wyskakiwał komunikat ok.Uznałem to za standard.Teraz świeci się ciągle. Zaraz zabieram się za sprawdzanie żarówek, bezpieczników, chociaż może też to miec związek z wymianą tarcz i klocków, które zajechałem do końca w Czechach ;] [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 13:46_________________________________________________Wymiana żarówki wystarczyła ;] Tzn. wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Komunikat się zapala, ale świeci tylko przez parę sekund po zapaleniu zapłonu, później wskakuje "ok". Czy to normalne nie wiem, ale narazie tak to zostawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana żarówki wystarczyła ;] Tzn. wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Komunikat się zapala, ale świeci tylko przez parę sekund po zapaleniu zapłonu, później wskakuje "ok". Czy to normalne nie wiem, ale narazie tak to zostawiam.

U mnie komunikat świeci się od zapalenia, do pierwszego naciśniecia pedału chamulca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POX masz rację, u mnie pali się do naciśnięcia hamulca. To jest normalne ??

Nie wiem czy to normalne, ale tez tak mam. Zanim nie nacisnę hamulca świeci sie bremslicht. Niektorzy mowia, że tak ma być, ale kolega ma audi a4 '97 i u niego od razu pokazuje się OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest to normalne i raczej racjonalne.

Gdy wciska się hamulec, zamyka się obwód świateł i dopiero wtedy jeżeli wszystko jest OK komputer pokazuje OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO jest chyba kwestia kodowania - można uaktywnić test "Bremslicht"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO jest chyba kwestia kodowania - można uaktywnić test "Bremslicht"

Powiedz lepiej czarodzieju jak deaktywować Bremslicht... Z chęcią zrezygnuje z tej opcji na rzecz komunikatu OK zaraz po przekreceniu kluczyka.. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...