snajper1998 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 pojechalem dzis do Fabryki Mocy sprawdzic ile jest w serii przed zalożeniem wydechu i coolera. Wynik nienajgorszy http://s10.postimg.org/bo87eli3p/seria.jpg nieźle nieźle:kox:, tylko Łukasz zapisz gdzieś te wykresy bo jak mi się w końcu dziecko kiedyś urodzi i wezmę wozidło od Ciebie to mi się przydają no wlasnie wrzucilem na forum zeby bylo bo na kompie to zaraz zginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Michale mylisz Tiptronic z Multitroniciem. na Tipa mało kto narzeka Jędrek proszę Cię - myślisz, że tip się nie sypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRDaniel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Piękne auto:slina: Jednak te polifty mają coś w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Michale mylisz Tiptronic z Multitroniciem. na Tipa mało kto narzeka Jędrek proszę Cię - myślisz, że tip się nie sypie Bartku, tego przecież nigdzie nie napisałem. kolega napisał, że różne rzeczy słyszy się o tipie.. a częściej te "różne" rzeczy słyszy się o multi i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Michale mylisz Tiptronic z Multitroniciem. na Tipa mało kto narzeka Jędrek proszę Cię - myślisz, że tip się nie sypie Bartku, tego przecież nigdzie nie napisałem. kolega napisał, że różne rzeczy słyszy się o tipie.. a częściej te "różne" rzeczy słyszy się o multi i tyle Tak ale z czegoś to wynika - odpisując koledze w sposób "...mylisz Tiptronika z Multitronikiem" sugerujesz, że CVT psuje się częściej a to nie jest prawdą. Częściej słyszy się o awariach Multitronika bo to nowsza konstrukcja niż tip i jak widać, nie wszyscy sobie z nią radzą (a jak się Polak na czymś nie zna to jest to gówno i należy to sprzedać). Bronię skrzyni bezstopniowej bo to naprawdę fajny wynalazek do codziennej jazdy Łukasz - przepraszam za OT (fajne auto ...ale już to pisałem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Bartu, ja z CVT mam tyle doświadczenia, że u mojej mamy w Mini jest takowa skrzynia. też mi się fajnie jeździ także spoko, ja żadnych "wrzut" co do multi nie mam bo sam takowej skrzyni nie posiadam/nie posiadałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Bartu, ja z CVT mam tyle doświadczenia, że u mojej mamy w Mini jest takowa skrzynia. też mi się fajnie jeździ także spoko, ja żadnych "wrzut" co do multi nie mam bo sam takowej skrzyni nie posiadam/nie posiadałem. Jędruś jak widzisz - bez spinek. Tylko grzecznie prostuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 to tak a propo tematu co najczesciej pierdzieli sie w tipie i jakie sa objawy padajacej skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 pierwsze to szarpanie pozniej nie zmienia biegow plynnie a na koncu wcale nie zmienia. padaja na ogol przy 300tys w zaleznosci od uzytkowania regeneracja kolo 6000zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 pierwsze to szarpanie pozniej nie zmienia biegow plynnie a na koncu wcale nie zmienia. padaja na ogol przy 300tys w zaleznosci od uzytkowania regeneracja kolo 6000zl No to teraz do tego daj pułap cenowy gdzie CVT naprawisz za 3-5tyś a tipa za 6+. Główne usterki w tip dotyczą sprzęgła i konwertera momentu obrotowego. Każdy automat ma coś co go boli - ważne aby w porę reagować albo robić przegląd zaraz po zakupie przygotowując tym samym skrzynkę na kolejne 200 000km (szczególnie wskazane jeśli w aucie jest lub ma być nowy program). Łukasz - skrzynkę testujesz zarówno zimną jak i ciepłą. Szukasz wszelkich wibracji oraz szarpań a także poślizgu. 300 000km to pułap na kapitalny remont/przegląd każdego z automatów montowanych w VAG od 2000r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 szarpan nie ma , po sprowadzeniu wynilem olej w skrzyni , o taki przeglad chodzi ? ---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ---------- a o jakie wibracje chodzi , przy zmianie biegow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 szarpan nie ma , po sprowadzeniu wynilem olej w skrzyni , o taki przeglad chodzi ? Innych nie ma - wymieniasz olej w skrzyni co 60 000km i to tyle. Przy każdym zlewaniu oleju szukasz zanieczyszczeń (opiłki i inne). Jeśli jest OK to wymieniasz olej statycznie... No i na 300 000km obowiązkowo wyjęcie przekładni i wymiana zużytych elementów. Mnóstwo ludzi nadal sądzi, że automaty są bezobsługowe - no i potem masz, tysiące w naprawy lecą. Jest to też powiązane z nieuczciwością warsztatów i nabijaniem sobie kieszeni dzięki niewiedzy klienta ale w naszym kraju to dotyczy nie tylko branży moto ---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- a o jakie wibracje chodzi , przy zmianie biegow ? Przy zmianie biegów nie powinno być wibracji - bardziej chodzi mi o wibracje przy przyśpieszaniu lub przy stałej prędkości.---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- A no i co jakiś czas przydałoby się zrobić adaptację sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 nie no olej wymienilem odrazu (podobno tak trzeba) wymieniony zostal jakis tam filtr w tej skrzyni i uszczelka. Ogolnie olej byl podobno w ok stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 nie no olej wymienilem odrazu (podobno tak trzeba) wymieniony zostal jakis tam filtr w tej skrzyni i uszczelka. Ogolnie olej byl podobno w ok stanie. Dokładnie - w tipie w przeciwieństwie do Multi, do filtra wewnątrz jest dostęp po zdjęciu miski olejowej więc podlega on okresowej wymianie wraz z olejem. Tutaj zadbałeś prawidłowo. Teraz nic tylko jeździć (podjedź tylko do kogoś kto się zna i adaptację sprzęgła zró. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 niebrzydka C6'tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 hmmm a co to jest ta adaptacja?? i gdzie to mozna zrobic? i tak wogole jade w czwartek do MG na wydech cooler a potem do Aligatora na strojenie , wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM , czy trzeba zmieniac soft w skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 hmmm a co to jest ta adaptacja?? i gdzie to mozna zrobic? i tak wogole jade w czwartek do MG na wydech cooler a potem do Aligatora na strojenie , wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM , czy trzeba zmieniac soft w skrzyni ? Nie ma to nic wspólnego z wymianą softu - po prostu kasujesz obecne parametry i uczysz sterownik skrzyni faktycznego stanu sprzęgła (osoba zajmująca się automatami będzie wiedziała co robić - wystarczy tylko VCDS i kilka minut pracy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a wiesz czy ktos w lbl zajmuje sie tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 hmmm a co to jest ta adaptacja?? i gdzie to mozna zrobic? i tak wogole jade w czwartek do MG na wydech cooler a potem do Aligatora na strojenie , wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM , czy trzeba zmieniac soft w skrzyni ? jak na rodzinne wozidełko to tak sobie faktycznie ,powodzonka w modzeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a wiesz czy ktos w lbl zajmuje sie tym ? Z tych rejonów nie znam nikogo - musisz sam poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi