Smiszny Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam Tak przeglądałem wahacze i zauważyłem że z prawej strony w obu górych mam pęknięte gumy w tulejch tak jak na fotce: Troszkę słabo widać ale w rzeczywistości widać i to dość dobrze. Moje pytanie jest takie czy takie wahacze są do wymiany? Dodam że mam tak z jednej strony, druga jest ok. Mam też problem, i czy może być to zz tym związane, a mianowicie, jak jade do nie równościach i czasami po prostej drodze dochodzi mnie takie dziwne huczenie, buczenie, ciężko to nazwać dokładnie, myślałem że to łożysko w kole bo też nasila się przy skręcie w prawo, wieć wymieniłem łożysko z lewej strony ale nic nie pomogło, czy to może być wina tych dwóch górnych wahaczy z prawej strony? Może miał ktoś podobny problem. Byłbym wdzięczny za pomoc
bialy986 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Oczywiście że wahacze się wymienia.Ja osobiście nie spotkałem się żeby od wahaczy huczalo,prędzej będzie stukać,piszczec.Może opony Ci huczą? wysłane za pomocą tapki
Smiszny Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Wiem że się wymienia ale chodzi o to że jak się zrobi takie pęknięcie na gumie czy odrazu jest do wyrzucenia? Opony nie, nowe są, łożyska też odpadają, skrzynia też bo na luzie to samo jak i na biegu... jedynie to zostaje bo wszystko inne sprawdzone...
bediks Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Możesz zmienić same tuleje w wahaczach o ile swoznie są w eleganckim stanie
Smiszny Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 No wiem wiem ale moje pytanie czy to huczenie, buczenie może być z tym zwiazane? Jest takie wuuum wuuumm wuuummm jak się jedzie od 85km/h w wzwyż... przy 170km/h cichnie... Może miał ktoś coś podobnego?
bawół1 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 wahacz jak miałby powodować taki hałas ? Opon nie zmieniałeś ostatnio ?
Lukasz_N Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 ....skrzynia też bo na luzie to samo jak i na biegu... Skrzynia jest tak zbudowana, że nawet na luzie wałki w niej się obracaja, tylko nie ma mechanicznego połączenia pomiedzy kołami zebatymi na wałku, a mechanizmem synchronizator-zamek. W czasie jazdy jak wlaczysz na luz to wałki w skrzyni beda sie i tak caly czasz obracac, tyle ze z roznymi predkosciami. Wałek głowny dostaje napęd od kół, a wałek sprzeglowy od silnika. Jak w czasie jazdy na luzie wcisniesz sprzeglo to tylko zatrzymasz walek sprzeglowy, wałek głowny bedzie sie nadla obracal. W skrzyni jest klikanascie lozysk, ktore moga powodowac halas. Na pierwszy ogien do sprawdzenia lozyska na flanszach półosi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się