Grzesiekkbc Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witajcie koledzy mam takie pytanie co do napięcia na nastawniku. Dzisiaj tak z ciekawości podłączyłem brata leona 110ps w bloku pomiarowym w 001 miał napięcie rzędu 1.72v - 1.80v czy czegoś tam, po czym podpiąłem swoja a4 na pompie też z 110ps i u mnie pokazało 1.40v - 1.42v. Co jest nie tak bo kiedyś coś tam czytałem że te napięcia są ważne. Jeszcze sprawdzę jakie mam napięcie na zgaszonym silniku. Jak takie napięcie ustawić?
płotek85 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 uzupełnij profil kolego! pewnie ci chodzi o czujnik przesuwu RSW, mały opis ustawienie czujnika rsw : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
Grzesiekkbc Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Dajcie spokój z tym profilem, jestem tutaj już 5 lat na forum i ciągle mam problem bo co nie zmienię to albo nic nie widać albo dane silnika są inne niż podawałem. Sprawdzę jak tylko wrócę z pracy. Czy ma znaczenie to czy silnik jest ciepły lub zimny?
Bartollo Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Z tego co mi wiadomo wszytskie operacje powinno ustawiać się przy 90* C
Okruchos Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Dokladnie, silnik ma być rozgrzany do temp roboczej napięcie na zgaszonym silniku u mnie w AFN wynosi 0,7
Grzesiekkbc Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Czyli jak to jest. Nie może być mniej jak 0.740v czy jak czy ma być idealne 0.740v. Jakie są objawy/konsekwencje innego napięcia?
trepek Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Napięcie możesz nawet ustawić trzymając nastawnik w łapce. Jest to jego kalibracja.
płotek85 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Może wyjaśnimy jeszcze raz. - silnik rozgrzany do 90*C - ustawiamy na 0,740 Kurcze, ja nawet tak nie mam ustawionego, bo zawsze ustawiałem to na zimnym silniku ( tzn może 40*C ). Czy tak ma być ustawiane?
trepek Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 To jest kalibracja i możesz RSW ustawić siedząc na kiblu, jeśli będziesz miał tak dlugi kabel by podłączyć się pod samochód Pierścień dawkujący nie wywiera na nastawnik żadnego oporu więc jakie to ma znaczenie, czy silnik zimny czy gorący? Ważne aby wiedzieć, że po zamknięciu czapki nastawnika wzrasta napięcie.
simsonek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Z czym może wiązać sie inne ustawienienie niż 0,740 ?
Kukis Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Jeśli chodzi o napięcie RSW na odpalonym aucie to też nad tym medytuję, bo z tego co się orientuję niskie napięcie oznacza wyeksploatowaną pompę wtryskową, która ma zbyt duży wydatek, np. u mnie jest 1.28-1.34v. I teraz pytanie do fachowców: czy ciśnienie wewnętrzne pompy ma wpływ na napięcie RSW? czy poprostu nastawnik wymaga reanimacji/wymiany?
simsonek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 To stanowczo za dużo. Od czasu wymiany sprężyn w pompie zmagam się z dużym zużycia paliwa. Tak to wszystko ok, pali na dotyk. Tylko te zużycie sięgające nawet 10l co przed zmianą sprężyn było max 7l..
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Koledzy sprawdziłem dziś w końcu to napięcie na wył silniku i mam 0.660v czyli deko brakuje do 0.740v. Teraz proszę o info na temat ustawienia tak łopatologicznie i jakie objawy mogą się pokazywać przy takim napięciu? Dajcie znać bo mam trochę czasu teraz i może bym to jakoś sobie zrobił.
Grzesiekkbc Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Ale puknąć w to miejsce zaznaczone strzałką uprzednio popuszczając śrubkę na imbusa?
trepek Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Nie wystarczy puknąć. Trzeba wyjąć nastawnik i chwycić od dołu ramię przestawiacza pierścienia dawkującego.
Grzesiekkbc Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Czyli wyjąć nastawnik, trzymać za tego bolca bo później ma wskoczyć w otworek przy pompie wtryskowej na swoje miejsce i wtedy delikatnie przesuwać bo momentu ustawienia napięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się