jamrolly Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 gdzieś na forum widzialem zdjecie jak ktos chyba wstawil te klape gaszącą w kolektor ale nie moge tego nigdzie odkopać ..a myśle ze opcja do zrobienia D;
CZIKITA Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Do czego to jest potrzebne a raczej co ma gasić ?
Kowi87 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Do czego to jest potrzebne a raczej co ma gasić ? w twoim przypadku do nieczego, bo afn i tak gasi sie drastycznie że trzesie całym silnikiem:whistling: pozatym tylko PD maja klape gaszącą ---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ----------
masterhex Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam mam już zaślepki do EGR-a ale mam takie pytanko czy muszę mieć jeszcze uszczelki czy starczą mi te stare które już są ? czy może lepiej kupić takron w sklepie motoryzacyjnym i wyciąć odpowiednie ? dodam że mam same 2 blaszki 3mm i 2mm i nie wiem czy to starczy czy na starych uszczelkach będzie szczelne złącze ??
CZIKITA Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Do czego to jest potrzebne a raczej co ma gasić ? w twoim przypadku do nieczego, bo afn i tak gasi sie drastycznie że trzesie całym silnikiem:whistling: pozatym tylko PD maja klape gaszącą ---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ---------- http://images33.fotosik.pl/357/627a570e5b9f53f0.jpg Dzięki za foto nie wiedziałem ze tak to funkcjonuje
zib0l Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam mam już zaślepki do EGR-a ale mam takie pytanko czy muszę mieć jeszcze uszczelki czy starczą mi te stare które już są ? czy może lepiej kupić takron w sklepie motoryzacyjnym i wyciąć odpowiednie ? dodam że mam same 2 blaszki 3mm i 2mm i nie wiem czy to starczy czy na starych uszczelkach będzie szczelne złącze ?? Uszczelki sa do 7zl/szt lub daj ta co teraz masz
masterhex Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 dzisiaj pojechałem do ASO pokazać im o jakie zaślepki mi chodziło do EGR heh mina kolesia bezcenna jak bym mu pokazał swięty gral hehe nie no nie miał pojęcia o co kaman szukał bidula i szukał w kompie i po jakichś katalogach i gada że nie słyszał o takich zaślepkach to mu powiedziałem że widziałem takie oryginalne z oznaczeniami audi itp a on że może i coś takiego było ale widocznie u nich nikt tego nie zamawiał i nie wiedzieli o co chodzi ale nic kupiłem dzisiaj uszczelki pod te zaślepki (nieszczęsne ) a alledrogo koszt uszczelek 12 zeta za sztukę ale nic wolałem dać tyle niż puźniej płakać bo coś gdzieś jest nieszczelne zaślepienie EGR łątwo poszło śrubki i nakrętki dały się odkręcić dość łatwo jedynie był problem z jedną z zaślepek bo musiałem przerobić otwór z jednej bo był za daleko zrobiony o prawie 4 mm ale nie przeszkadza to w niczym wszystko jest szczelne i sprawne zaślepki mam grubości 3mm oraz 4mm teraz czeka mnie wymiana plecionki oraz wywalenie kata i wstawienie puszki(zamiennik)
pepo99 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 dzisiaj pojechałem do ASO pokazać im o jakie zaślepki mi chodziło do EGR heh mina kolesia bezcenna jak bym mu pokazał swięty gral hehe nie no nie miał pojęcia o co kaman szukał bidula i szukał w kompie i po jakichś katalogach i gada że nie słyszał o takich zaślepkach to mu powiedziałem że widziałem takie oryginalne z oznaczeniami audi itp a on że może i coś takiego było ale widocznie u nich nikt tego nie zamawiał i nie wiedzieli o co chodzi ale nic kupiłem dzisiaj uszczelki pod te zaślepki (nieszczęsne ) a alledrogo koszt uszczelek 12 zeta za sztukę ale nic wolałem dać tyle niż puźniej płakać bo coś gdzieś jest nieszczelne zaślepienie EGR łątwo poszło śrubki i nakrętki dały się odkręcić dość łatwo jedynie był problem z jedną z zaślepek bo musiałem przerobić otwór z jednej bo był za daleko zrobiony o prawie 4 mm ale nie przeszkadza to w niczym wszystko jest szczelne i sprawne zaślepki mam grubości 3mm oraz 4mm teraz czeka mnie wymiana plecionki oraz wywalenie kata i wstawienie puszki(zamiennik) co do tych zaślepek to fakt. są dwa rodzaje zaślepek do naszych 1.9. tzn są w sprzedaży takie, że zaślepka na kolektor wydechowy i ssący są takie same...takie np. jak te 72. Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT (3956793109) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. no i są takie jak do mojego AFN-a z 1997 gdzie są dwie różne tzn, że na kolektor ssący jest trochę inna zaślepka np. takie jak te... 14. Zestaw zaślepek do usunięcia EGR TDI VAG (3956803870) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
CZIKITA Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Ja bym brał te większe i rozwiercił wiertarką otwory by pasowały pod tą mniejszą bo jest gdzie rozwiercać i gotowe
pepo99 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 też można pewnie:wink: ale jeśli komuś by się nie chciało to piszę żeby zwrócić na to uwagę.a najlepiej to kupić tylko jedną i kolektor AWX i jest piknie:naughty:
CZIKITA Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 A no to fakt AWX najlepszy oczywiście kolektor bo wiadomo że jeśli chodzi o silniki 1.9 to AFN
masterhex Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 tzn ja miałem te większe chyba po rozwierceniu jednego otworu nie było problemu z zamontowaniem a dałem jedną na dole a drugą na wylocie kolektora u góry także samego EGR-a nie ruszałem bo wsumie jedni radzą tak a inni inaczej także ważne że auto pali jeździ lepiej oddycha nie muli nie krztusi sie i wogóle nic sie z nim nie dzieje a po pierwszej jeździe oczywiście silnik nagrzany moge powiedzieć że lepiej sie zbiera z niskich obrotów tzn z 3 biegu przy około 1200 obr lepiej sie zbiera minimalnie ale lepiej lepiej będzie jak wymienie jeszcze czujnik G62 bo zaczyna świrować dotego kata(wywalić) i plecionke a potem tu już tylko program na 130km i będzie ok taki jest cel na ten rok
zib0l Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 tzn ja miałem te większe chyba po rozwierceniu jednego otworu nie było problemu z zamontowaniem a dałem jedną na dole a drugą na wylocie kolektora u góry także samego EGR-a nie ruszałem bo wsumie jedni radzą tak a inni inaczej także ważne że auto pali jeździ lepiej oddycha nie muli nie krztusi sie i wogóle nic sie z nim nie dzieje a po pierwszej jeździe oczywiście silnik nagrzany moge powiedzieć że lepiej sie zbiera z niskich obrotów tzn z 3 biegu przy około 1200 obr lepiej sie zbiera minimalnie ale lepiej lepiej będzie jak wymienie jeszcze czujnik G62 bo zaczyna świrować dotego kata(wywalić) i plecionke a potem tu już tylko program na 130km i będzie ok taki jest cel na ten rok Kata wywal i autko odzyje, jeszcze go spieniezysz, ja tez myslalem ze wystarczy virus, teraz szykuje sie na 160:wink:
CZIKITA Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia mi tak apetyt skoczył że gratów nie mogę dorwać takich jak chce i dalej leże i kwiczę
zib0l Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia mi tak apetyt skoczył że gratów nie mogę dorwać takich jak chce i dalej leże i kwiczę Jakich gratow szukasz i w jaka moc uderzasz:>?
Szati 1991 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Witam Chłopaki przeczytałem cały wątek ale dalej nie wiem ;/ Kupuje kolektor od AWX i tą przejściówkę za 96zł i tyle? czy jeszcze bedzie coś do przerabiania?
jamrolly Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 coś takiego panie https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkRyVD3mnyIiQdranxj-irl_DeLCS519Nc2RFQB9Zd71ihREfOhQ
wesz82 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Ja dziś wypalałem kolektor bo strasznie zarypany był. Spopieliłem tyle tego że w dwóch dłoniach by się nie zmieściło:kwasny: Teraz kolektor ładnie leży i moczy się w preparacie do mycia silników:wink: Zastanawiam się czy nie pierdzielnać go w czorny mat dla ładniejszego efektu... Przy okazji wywale EGR bo na zimę zawitał ale że pogoda ładna to tylko narobiłem się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się