samekgsx550 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN. Kopci wam bardziej ? U mnie śmierdzi z rury jak skur....
Animal Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Ja właśnie zauważyłem, że po każdym zaślepieniu chmurka z tyłu była mniejsza niż na działającym EGR. Może masz jakąś niewielką nieszczelność? Jak pierwszy raz zaślepiałem EGR w 80 1Z to nie dokręciłem jednej śruby od zaślepki i auto kopciło bardzo mocno. Byłem przerażony, że coś jest nie tak a wystarczyło dokręcić śrubkę
Hezen Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN. Kopci wam bardziej ? U mnie śmierdzi z rury jak skur.... Nie kopci ale śmierdzi "starym dieslem" i to dość mocno, dodam też że kat wywalony. Może Ci kopci jak kolega wyżej napisał - mała nieszczelność dolotu?
Mario82A4 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN. Kopci wam bardziej ? U mnie śmierdzi z rury jak skur.... Nie kopci ale śmierdzi "starym dieslem" i to dość mocno, dodam też że kat wywalony. Może Ci kopci jak kolega wyżej napisał - mała nieszczelność dolotu? U mnie też egr wywalony , brak kata i też troszkę bardziej kopci szczególnie na zimnym silniku i też śmierdzi z wydechu starym klekotem
samekgsx550 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Na logikę biorąc skoro nie dopala spalin drugi raz tzn, że będą one brudniejsze i bardziej szkodliwe dla środowiska ( bardziej kopci) Dlatego dziwie się że po zaślepieniu piszą ludzie że im mniej kopci. U mnie zaślepiony od x lat i kat wywalony. Śmierdzi jak z autosanu albo i gorzej. Zwłaszcza jak zimny. A co do nieszczelności to jak sprawdzać najlepiej i gdzie ich szukać ?
Mario82A4 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Czarno szary U mnie raczej na jasno i biało
samekgsx550 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Tak tak jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem. Pozdr.
Mario82A4 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Tak tak jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem. Pozdr. u mnie też są ori wtryski i zastanawiam się czy nie oddać ich do sprawdzenia Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Mario82A4
samekgsx550 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Tak tak jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem. Pozdr. u mnie też są ori wtryski i zastanawiam się czy nie oddać ich do sprawdzenia Daj znać jak wyszło z tymi wtryskami ?
Michał RdoM Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Siema, Czy ktoś z was panowie, posiada może rys techniczny takiej zaślepki do EGRa? Albo ma gdzieś na wierzchu wyjęty i może odrysować z uwzględnieniem najważniejszych wymiarów?? Czy obie zaślepi są identycznego rozmiaru?' Zamiast uszczelek można użyć jakiegoś silikonu lub czegoś podobnego? Pytam bo racuję w firmie, branży metalowej i mam możliwość zrobienia zaślepek samemu;)
Trzesio Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 zaślepki nie są takie same na wydechowy wygląda tak, ssący możesz sobie sam bez problemu odrysować
Matejus_93 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 zaślepki nie są takie same na wydechowy wygląda tak, ssący możesz sobie sam bez problemu odrysować Ja nie wiedząc, że są inne i kupiłem 2 takie same ale w jednej zrobiłem otwór w kształcie fasolki i było git Btw. zmieniłem kolektor na awx więc jak ktoś chce to mam 2 takie zaślepki
Michał RdoM Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Dzięki za info i foty! Wczoraj wziąłem sprawy w swoje ręce i odręciłem EGR celem odrysowania łączeń. Z rana wykorzystałem zaplecze firmowe i zaślepeczka 4mm z nierdzewki za całe 0zł jest gotowa do montażu (nie jest perfect ale robotę zrobi). Uszczelka za całe 6zeta do odbioru w Inter Carsie od ręki. Jest jakaś różnica między zaślepieniem zaraz na kolektorze wydechowym a między wężem a samym EGRem?? Planuję wykonać tą drugą wersję. Na logikę wydaje mi się że zaraz przy EGR będzie niższa temp i zaślepienie będzie trwalsze, mniej narażone na wypalenie uszczelki. Edytowane 21 Września 2016 przez Michał RdoM
Trzesio Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 zaślepiaj kolektory brat zaślepił przy zaworze i rozerwało rurkę łączącą
Michał RdoM Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 I tu moja logika własnie padła. Wielkie dzięki!!
SnOOpie Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Zaslepilem egr. Nie wyskoczył błąd na kompie ale za to przepływomierz swiruje. Będzie to miało wpływ na cokolwiek czy po prostu olać sprawę i jeździć niczym sie nie przejmując? Przymierzam sie do wymiany kolektora od sharana bo flansze juz mam ale nurtuje mnie to co sie dzieje z przeplywka.
Mario82A4 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Zaslepilem egr. Nie wyskoczył błąd na kompie ale za to przepływomierz swiruje. Będzie to miało wpływ na cokolwiek czy po prostu olać sprawę i jeździć niczym sie nie przejmując? Przymierzam sie do wymiany kolektora od sharana bo flansze juz mam ale nurtuje mnie to co sie dzieje z przeplywka. ta przepływka zaczęła wariować dopiero po zaślepieniu czy porosty od starości? Jeśli nigdy jej nie wymieniałeś to porostu mogła zakączyć swój żywot
SnOOpie Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Wymienialem. Z nią wszystko git na pewno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się