Skocz do zawartości
IGNOROWANY

(pół)fis bladnie podczas upałów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyżby kolejna "typowa" usterka B5?

Jak zrobi się cieplej (> 20 stopni) lewa strona półfisu lekko blednie - zdjęcia mniej więcej to oddają:

IMAG0687.jpg

IMAG0688.jpg

Idzie coś z tym zrobić czy tylko wymiana wchodzi w grę?

Opublikowano

Jak byś poszukał to byś wiedział że tak:wink:

Opublikowano

Widziałem tylko problemy z brakującymi liniami; jesli blaknięcie też było to poryję głebiej ;) (szukajka forum ftw :P)

Opublikowano

Jest dwa wyjścia; wymiana wyświetlacza (ciężko dostępny, a poza ty, to zapewne jaeger który i tak prędzej czy później się sypnie) lub montaż zegarów np. z pełnym fisem.

Opublikowano

Jw sypnie się i tak a wymiana tego wyświetlacza jest chyba droższa niż pełnego vdo bo ciężki do dostania jest ponoć

Zacznij lekturę prawie 400 stron w temacie fisa i wszystko będziesz wiedział :decayed:

Ale jak blednie to ratunku juz nie ma bo wypalane linie da się uratować jeszcze

Opublikowano

Miałem podobnie w A3, ale licznik vdo

Wymiana wyświetlacza pomogła, wprawdzie chiński ale widać dobrze w cieplejsze dni.

W zimie troszkę jakby ciemniej zanim nagrzeje się w aucie

Oryginalny w lecie praktycznie lipa straszna

Opublikowano

Dopadają mnie po kolei wszystkie "typowe" usterki B5...

- niedziałająca tylna wycieraczka

- przerywacz kierunkowskazów

- sprężyna w klamce

- uchwyty rolety bagaznika

- teraz wyświetlacz...

Gdyby nie jeździło się tym samochodem tak dobrze to już szukałbym nabliższej przepasci i spychał drania :P

Z tego co doczytałem błąd dotyczy degradacji samego LCD i występuje tak samo w 1/2 jak i 1/1 FIS - a wymiana może być tylko na używany licznik który tak samo zaraz trafi szlag albo własnie na chińczyka - teraz pytanie czy idzie dostać gdzieś wyświetlacz chińczyka 1/2 czy tylko 1/1? Nawet jeśli koszt wymiany w tym co mam będzie wyższy to pewnie sumarycznie będzie taniej niż kupno licznika (podaż poliftowych całofisowych europejskich liczników do diesla z radiowym zegarem raczej słaba), manetki i podłaczanie całości...

Opublikowano

Też mi się tak sypie ten pseudo fis ale licznik raczej VDO. Wg mnie nie ma sensu tego wymieniać bo i tak nic ciekawego na tym nie pokazuje, lepiej już wrzucić pełny fis:wink:

Opublikowano

Zasadniczo zgodzę się z Tobą; tyle ze to już konkretny ($$) mod - koszt licznika z pełnym fisem + manetki + wymiany licznika + wymiany wyświetlacza (bo w sprawne używki to już mi się nie chce wierzyć :P

Opublikowano

Dlatego ja mam jeszcze i będę miał 1/2 fisa bo tą $$ wolę wydać na wachę i mieć przyjemność z jazdy niż co chwilę zerkać ile to mi nie pali a jakie chwilowe wysokie, a ile niby jeszcze przejadę:facepalm: Grunt, ze to już polift więc da się wytrzymać:decayed:

Opublikowano

A ja Ci powiem ze miałem 1/2 fis a teraz mam 1/1 fis i miałem w h*j watpliowsci co do moda mnóstwo czasu i przemyśleń i wiesz co ? Nie zaluje ani złotówki wydane na Full fis

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

I mieliby mnie obdzierac ze skory a nie wrocilbym do 1/2

Opublikowano
A ja Ci powiem ze miałem 1/2 fis a teraz mam 1/1 fis i miałem w h*j watpliowsci co do moda mnóstwo czasu i przemyśleń i wiesz co ? Nie zaluje ani złotówki wydane na Full fis

Potwierdzam:decayed: a roboty z wymianą w naszym roczniku jest bardzo mało:wink:

Opublikowano

Ale kuszą ^^

Ceny na poziomie tej aukcji Licznik Zegary AUDI A4 B5 lift fis 8D0920931C (3211918093) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. to jakiś żart czy tyle trzeba faktycznie na sam licznik szykować?

Opublikowano

Ten akurat z h*ja spadł i to dość wysokiego

Realna cena za Eu licznik to jakieś 350 zł , szukaj a znajdziesz

Manetka to jakieś 50 zł i tu można powiedzieć ze koszty się kończą o ile masz pin do licznika obecnego i bedziesz miał do nowego , potrzebne to do zakodowania immobilajzera

W naszym roczniku kabelkologia praktycznie żadna

w istniejących kostkach licznika nic nie robisz, dokladasz szara kostkę , niej ciagniesz 3 przewody do manetki, 3 do drzwi a 3 masujesz jeśli nie chce Ci się robić poziomu płynu sprysku i kontroli spalonych żarówek, prosta robota nawet dla laika

Opublikowano

No Panowie, to nie tylko przypadłość B5, u mnie już też szlag trafia FIS-a, póki co tylko górną część ale jednak. A do B6 jeszcze trudniej o nowy wyśtwietlacz niż do B5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...